18 Reacties

3 jaar geleden

Hello, wij hebber er voor gekozen om het wel te doen. Hij is 4 dagen goed ziek geweest en een compleet ander mannetje in die periode😱 best onhandelbaar terwijl hij normaal gesproken echt een schatje is. Nu gelukkig weer zijn oude ik

3 jaar geleden

Afgelopen woensdag heeft onze zoon de BMR gehad. Mijn dochter, nu 5 jaar, heeft hem ook gehad. Nooit getwijfeld.

3 jaar geleden

Wij hebben het ook laten doen op 12 april. Pas na 5 dagen kreeg hij last. Hangerig, huilerig en niet lekker in zijn vel zitten. Dit hadden ze ook aangegeven bij het CB dat het tussen 5 tot 12 dagen kan zijn.

3 jaar geleden

Ons mannetje heeft 'm op 16 april gekregen. Tot nu toe heeft hij nog geen last gehad van bijwerkingen. Terwijl hij na de voorgaande vaccinaties behoorlijk ziek werd, dus dit viel me reuze mee.

3 jaar geleden

Hallo, Ik ga nu alleen voor de meningokokken. Ik laat de bmr voor als ze wat ouder is. Ik twijfel alleen ook over de meningokokken..

3 jaar geleden

Reactie op Suzanne94

Ons mannetje heeft 'm op 16 april gekregen. Tot nu toe heeft hij nog geen l ...
Hier hetzelfde! Maar dan wisselend de ene vaccinatie ging beter dan de andere. Soms met verhoging! En nu ook nergens last van gehad! En 9 april gekregen.

3 jaar geleden

Yep! Na 10 dagen kreeg hij even flink last.. Daarna weer prima!

3 jaar geleden

Reactie op chloeee

Ja hoor. Mijn dochter zou nu de meningokokken en bmr krijgen. Ik heb besloten dat ik alleen de meningokokken ga geven. Bmr als ze iets ouder is.

3 jaar geleden

Reactie op magdeliet2345

Ja hoor. Mijn dochter zou nu de meningokokken en bmr krijgen. Ik heb beslot ...
En mag ik vragen waarom je daar nog mee wacht? Aangezien dit het advies is. Ben benieuwd

3 jaar geleden

Reactie op Mats2020

En mag ik vragen waarom je daar nog mee wacht? Aangezien dit het advies is. ...
Omdat het bij mij fijner voelt. That’s Why.

3 jaar geleden

Reactie op magdeliet2345

Omdat het bij mij fijner voelt. That’s Why.
Puur op basis van je gevoel? Of er ooit ergens iets over gelezen ofzo ..

3 jaar geleden

En mag je dan zelf bepalen wanneer je de BMR wel geeft? Of geef je dan alleen met 9 jaar?

3 jaar geleden

Reactie op Mats2020

En mag je dan zelf bepalen wanneer je de BMR wel geeft? Of geef je dan alle ...
Nou ik wil geen cocktails geven. Ik wil gewoon een spuit per keer geven. En de bmr als ze 2 jaar is. Ze is nu 1,5 en al opgeroepen..

3 jaar geleden

Reactie op magdeliet2345

Nou ik wil geen cocktails geven. Ik wil gewoon een spuit per keer geven. En ...
Ja, zo sta ik er ook in. Maar jij gaat die dus geven als ze 2 is?

3 jaar geleden

Reactie op chloeee

Ja, zo sta ik er ook in. Maar jij gaat die dus geven als ze 2 is?
Ja of iets ouder. Zeker niet nu.

3 jaar geleden

Wij hebben het wel gedaan, onze dochter kreeg m bij 14,5 maand. Ze heeft nu een week later een dagje koorts gehad en is nog wel een beetje moe. Maar verder valt het mee.