6 Reacties

3 jaar geleden

Aantal boeken gekregen. We lezen op wisselende momenten voor. Als onze dochter het zelf aan geeft, komt regelmatig met de boekjes naar ons toe, of als ze wat moe aan het worden is en wat tot rust gebracht kan worden. Spanningsboog wisselend. Soms meerdere boekjes en soms al weer na twee blz in het volgende boekje aan het bladeren. Hier vind ze heel veel leuk. Kikker en..., Dikkie dik smikkelen en smullen, flap boekjes van muis, het Boe boek, eerst woord dierboekjes van dick bruna en ga maar door

3 jaar geleden

Ik vind het knap dat het lukt om 10 min. Voor te lezen. Die van ons vreet de boeken op en heeft er total geen geduld voor. We doen bij mijn zoon in de avond voor het slapen gaan lezen.

3 jaar geleden

Wij hebben heeeeel veel boeken😅 en een abbo op de bieb. Onze dochter van 17 maanden vind nu de plaatjes en geluid boeken het leukst! Ze kruipt zelf op de bank met een boek en gaat dan zitten ‘lezen’. Voor t slapen gaan bladert ze zelf nog even door het boek! Als je gaat kopen /lenen hard karton is voor deze leeftijd echt een aanrader anders gaat t snel stuk 😇

3 jaar geleden

Mijn dochter scheurt ook alles stuk. Zijn er veel boeken met hard karton? Voorleesboeken hebben dat minder vaak toch?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

Ik vind het knap dat het lukt om 10 min. Voor te lezen. Die van ons vreet ...
Haha, ja mijn dochter heeft ook een goede fase de papierversnipperaar uitgehangen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

Ik vind het knap dat het lukt om 10 min. Voor te lezen. Die van ons vreet ...
Nou ja, dan ligt /zit ze al in bed. Anders lukt het mij ook niet.