Hoi hoi,
Mijn dochter is nu 10 weken oud en krijgt alleen borstvoeding. Ik heb geen kolfapparaat en ze drinkt steeds uit 1 borst. In de ochtenden heb ik volle borsten, waarbij ik soms doorlek en vaak net niet. Maar ze staan op springen. Overdag krijgt ze borstvoeding tussen de 2 uur en 3 uur en in de avonden 4 tot 5 uur. Vaak zijn mijn borsten bijna leeg tegen de avond. Soms wilt ze haal laatste voeding van voor de nacht na 2 uur en rek ik het uit tot 3 uur. Nu sliep ze uit tot rond de 8 a 9 uur, waardoor ze overdag na 1 uur nog wat wilde bijdrinken. En ik ga het haar omdat ze de nacht moest inhalen. Tegen de avond had ik bijna geen melk waardoor ze echt hongerig bleef en helaas bijvoeding wilde ze niet. Nu heeft ze weer zolang doorgeslapen en ik merk dat mijn borsten niet vol zijn. Ben bang dat ze weer overdag zoveel wilt drinken en dat ik de avond niet haal. Ze heeft wel reflux, maar veel rechtop te houden kan ze het goed binnen houden. Maar soms blijft ze wel spugen, waardoor ze toch veel wilt drinken. Hellup!!