10 Reacties

3 jaar geleden

Nee hier nog niet..kleine nu 10mnd en was 2 wkn niet lekker weinig dribken merk nu ook minder productie. Ik heb begrepen dat je het gewoon moet proberen bv een dagje als je weg bent zonder te voeden kijken wat er da gebeurt

3 jaar geleden

Toen de kleine 9 maanden was ben ik op werk 1x gaan kolven ipv 2x. Dat is 3 dagen per week. Ik merk nog geen verschil in mijn productie.

3 jaar geleden

Wat bedoel je met ‘stabiel’? Vanaf 8 of 9 maanden kan ik voeden wanneer ik wil en kan zonder dat borsten te vol raken of ik productie verlies. Dat is best handig. Mijn zoon krijgt op de kdv opvolgmelk en op mijn vrije dagen voed ik hem. Als ik een Vond weg ben geeft mijn vriend ook de fles en sla ik gewoon over. Bedoel he dat? Ik vind het heel makkelijk nu....

3 jaar geleden

Reactie op Leonie_6

Wat bedoel je met ‘stabiel’? Vanaf 8 of 9 maanden kan ik voeden wanneer ik ...
Ik bedoel inderdaad dat je geen productieverschil merkt als je overslaat. Ik heb nu het idee dat het bij mij is ingezakt nadat ik een aantal dagen niet fit was, maar wel gewoon gevoed heb... terwijl ik eerder het gevoel had dat soms prima een voeding kon overslaan.

3 jaar geleden

Reactie op Mamavaneenliefjongetje

Ik bedoel inderdaad dat je geen productieverschil merkt als je overslaat. ...
Ik ben voor het eerst moeder, heb dus geen ervaring maar mijn gevoel zegt me, gewoon ‘dom’ doorgaan. De Babies regelen het wel met de tiet. Ik geef naast bv ook water voor wat vocht dus qua voeding/vocht hoeft hij geen bv. Als ik het zo aanpak word ik niet onzeker. Ookal voelen de borsten leeg of drinkt Alexander heel kort....

3 jaar geleden

Onze dochter is 10,5 maand en ik kolf 3x per dag. Als ik de laatste van de dag zo af en toe weg laat, dan heb ik de volgende ochtend het gevoel van stuwing. Dus zeker niet stabiel

3 jaar geleden

Oké, dank je voor jullie reacties! Heel wisselend dus eigenlijk.

3 jaar geleden

Ik sla eigenlijk nooit over, wel al eens een uurtje eerder bv. Ik heb een lage productie en de ene keer heb ik links 90 ml en rechts 30 ml, de andere keer heb ik links 70ml en rechts 50 ml. Links blijft wel de 'beste' productie. Dus wel stabiel wat betreft de hoeveelheid al wisselt de individuele inhoud (als je snapt wat ik bedoel 😂). Halen jullie echt een volledige voeding eruit?

3 jaar geleden

Ik geef nog zo'n 5x per 24u bv (10maanden), ze vraagt er nog echt om. Maar nog niet het idee dat het al helemaal stabiel is. Nooit te lage productie gehad maar als ze eens wat minder drinkt dan staan ze wel op knallen. En ook nog veel lekkages :( Als ze op de opvang is kolf ik 1x, 240ml en dan stop ik want is flesje vol.

3 jaar geleden

Reactie op Claudia_A

Ik sla eigenlijk nooit over, wel al eens een uurtje eerder bv. Ik heb een l ...
Ja ik wel als ik kolf is t samen 100-150!ml