11 Reacties

3 jaar geleden

Hier issie al een tijdje weg!

3 jaar geleden

Onze kleine meid van 8 maanden kruipt ook het hele huis door, wonen in een flat. Alleen als ze koude handen krijgt of even rustig moet doen, doe ik haar in de box met speeltjes :)

3 jaar geleden

Hier staat die nog wel want dat is straks met het optrekken wel weer handig en met de dagelijkse dweilbeurt heb ik graag de handen vrij en wipstoel is hij geen fan van.

3 jaar geleden

Bij ons wel, Lynn kruipt nog niet. Vindt het ideaal om haar daar af en toe in te zetten, we hebben hem wel op de laagste stand gezet.

3 jaar geleden

Hier gebruik ik hem juist vaker nu de kleine kruipt en doet. Ik kan hem dan juist even veilig ergens neerzetten en zelf wat doen zonder ogen in mijn achterhoofd te hebben.

3 jaar geleden

Hier is tie ook al weg!

3 jaar geleden

Ik was van plan hem weg te halen, maar overweeg toch hem nu te laten staan! Hij kan zich sinds een paar dagen optrekken aan de meubels en nu durf ik eigenlijk niet meer naar de wc, bang dat hij valt.. hij kan namelijk nog niet zo goed terug na het staan. De box wordt nu gebruikt als opslag voor speelgoed😳 ben nog steeds opzoek maar een goede opberger die ook groot genoeg is voor groot speelgoed😬

3 jaar geleden

Ik zat er ook aan te denken om hem weg te halen, het is nu eigenlijk alleen maar een speelgoed-opslag.. maar als hij straks gaat kruipen.etc denk ik dat het toch wel weer erg handig is als je op welke reden dan ook eventjes de kamer uit moet (Toilet-bezoek, was in de droger doen etc.). Die van ons vind namelijk alles interessant wat niet mag en wilt alles hebben.. (afstandsbediening, jezelf in de oven bekijken (hier moet ik nog wat op verzinnen want dood-eng!))

3 jaar geleden

Ik laat hem staan. Ben alleenstaand en vind het belangrijk dat ze veilig is als ik geen zicht op haar heb als ik aan het koken of boven bezig ben. Er zijn genoeg momenten dat ik er wel bij ben en ze zich kan uitleven op de vloer. En de box mobielen aan de rand vind ze ook interessant 😉

3 jaar geleden

Wij laten hem staan, mijn ervaring met onze oudste is dat ze juist over een tijdje weer erin gaan voor de veiligheid als je net even weg moet lopen bijvoorbeeld. Spelen in de box is hier overigens ook geen succes meer. Onze dochter speelt eigenlijk altijd op de grond en gaat op onderzoek uit. Het is dat hij bij ons niet erg in de weg staat, anders deed ik m misschien ook wel weg hoor.

3 jaar geleden

Ik zou er graag een hebben maar we hebben er gewoon te weinig ruimte voor, niet perse om altijd in te spelen maar voor de veiligheid als ik even iets anders doe. Hij kruipt nu binnen no time het hele huis door en ik moet constant uitkijken dat hij niet stikt in een kattebrokje, de wc borstel aflikt of gewoon zijn vingers tussen een laatje krijgt. Hij kan ondertussen ook uit de kinderstoel klimmen en het wipstoeltje inclusief zichzelf omgooien. Ik zet hem dus meestal maar in zijn bedje als ik echt iets wil doen maar een echte speelplek had ik graag gehad nu hij zo mobiel is.