14 Reacties

3 jaar geleden

bedoel je het bed.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is net 1 en ik heb de box al een paar maand niet meer staan.. Hij speelt altijd op de grond in zijn speelhoek, moet ik echt even iets doen dan heb ik een reisbox die in 2 minuten klaar voor gebruik is. Het werkt hetzelfde als een campingbedje en als ik hem niet gebruik staat hij netjes opgeborgen in de kast.

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

bedoel je het bed.
Nee de box.wij hebben een dochter die alles interessant vind. Ik kan niet even snel naar de wc

3 jaar geleden

Ik had voor mijn zoon een peuterbed gekocht toen hij net 2 werd. Dus dat is een optie. En tot ie 2 wordt een wiegje bij je op de kamer, als je die hebt.

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

Ik had voor mijn zoon een peuterbed gekocht toen hij net 2 werd. Dus dat is ...
Het gaat om de box beneden in de woonkamer

3 jaar geleden

Reactie op Naamloosaccount

Nee de box.wij hebben een dochter die alles interessant vind. Ik kan niet e ...
In mijn omgeving hebben veel mensen tot max 1,5 jaar de box in gebruik. Mijn kinderen wilden niet. Als ik moest gaan nam ik ze mee. Als je een ruime badkamer hebt en je hebt boven een wc. Dan zou ik de baby niet maar bente dan meenemen als je niet vertrouwd. Is echt van kind tot kind verschillend. De een gaat op die leeftijd rustig zitten, de ander gaat overal achter aan. Op de banken springen. Ik kon mijn zoon rustig op de bank laten zitten. Die ging niet springen en liet zich er netjes vanaf glijden.

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

In mijn omgeving hebben veel mensen tot max 1,5 jaar de box in gebruik. Mij ...
Goeie, ik heb namelijk ook nog 2 honden. daar is ze beste vrienden mee maar het blijven dieren. En ik zie haar ook wel bij haar broertje of zusje in de box kruipen

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

In mijn omgeving hebben veel mensen tot max 1,5 jaar de box in gebruik. Mij ...
Maar maak je niet druk. De baby zal in het begin veel slapen en je wordt zelf makkelijker. Je wordt handiger. En de box is echt afhankelijk van of bente ook tot die leeftijd erin blijft.

3 jaar geleden

Reactie op Naamloosaccount

Goeie, ik heb namelijk ook nog 2 honden. daar is ze beste vrienden mee maar ...
ahh toeti. Wel leuk dat ze samen opgroeien en voor de honden ook fijn. Ze zijn dan toch gewend aan kleine kinderen. 🤣

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

ahh toeti. Wel leuk dat ze samen opgroeien en voor de honden ook fijn. Ze z ...
Hebben ze wel aan moeten wennen. Het zijn labradors van 6 en 7. Ze zijn nu helemaal gewend en houden der nauwlettend in de gaten

3 jaar geleden

Ik heb er een campingbox bij aangeschaft ik ben 21 april uitgerekend voor de volgende en moet er nog niet aan denken dat ik de box voor de andere deugniet niet missen. Maar hoef ook niet de hele dag een 2e box te hebben staan

3 jaar geleden

Reactie op mutsiej1987

Ik heb er een campingbox bij aangeschaft ik ben 21 april uitgerekend voor d ...
Goed idee. Mijn ouders hebben er 2 dus kan altijd kijken of ik het nodig zal hebben

3 jaar geleden

Het is helemaal wat je zelf wil. Ik heb kindjes om mij heen die met 2 jaar nog in de box spelen en ook die na 1 jaar er niet meer in zitten. Zelf vind ik het handig als ik kook of naar de wc moet, omdat mijn kindje overal aankomt en op klimt. Ik weet niet of je een babynestje heb maar wij hebben die tot 4 maanden (toen ging ze omrollen) heel veel gebruikt en weinig de box. Dan is je dochter al bijna 2 als ze box gebruikt gaat worden door broertje of zusje.

3 jaar geleden

En nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!