9 Reacties

3 jaar geleden

Vegetarische smeerworst Philadelphia light Fruitspread 100% pindakaas

3 jaar geleden

Ik lees mee want ik weet het af en toe ook echt niet meer! Ik geef der nu op brood kalkoenfilet en kipfilet verder kom ik niet ja en potjes van de kleine keuken

3 jaar geleden

Hier haal ik mijn inspiratie. Soms ook geplette banaan of geplette avocado.

3 jaar geleden

Wij eten vaak smiddags verse soep en dan dip ik het brood in de soep, dat vind ze heerlijk!

3 jaar geleden

heb dit in me notities opgeslagen alleen veel dingen lust ze nog niet helaas maar ik blijf het proberen..

3 jaar geleden

Bij mij krijgt hij stroop, jam, pindakaas, smeerkaas voor Kids, smeerworst. Heb hem laatst boterhammenworst gegeven en kaas. Ik wissel alles af smeerworst geef ik heel weinig. Maar ga hem nu wel wat meer laten mee eten. Hij is nu 11 mnd en 1 week. Bij 12 maanden eten ze alles wat wij eten dus ben een beetje aan het opbouwen.

3 jaar geleden

Iemand tips ook voor koemelkeiwitallergische kindjes 😆

3 jaar geleden

Wij wisselen ook af: humus, jonge kaas, geplette avocado, boter, pindakaas, confituur, smeerkaas.

3 jaar geleden

Wij geven onze dochter jam, stroop, pindakaas, huttekase, ei, half stukje krentenbol met boter, kipfilet, vegetarische smeerworst en soms een beetje chocolade pasta. Ook wel eens geprakte banaan en hummus gegeven, was een minder groot succes. 😊