59 Reacties

4 jaar geleden

Hier enkel nog maar brood met wat boter geprobeerd eerlijk gezegd. :D

4 jaar geleden

Hier enkel met verschillende soepen tot nu toe... Dus jou lijst lijkt al heel gevarieerd 😊

4 jaar geleden

Hoi Eline, Nathalie hier (collegaatje volgens mij ;) waar haal je die appel&peren spread en aarbeien & bieten spread? Ik kan ook wel wat meer inspiratie gebruiken haha

4 jaar geleden

Reactie op Nathali3

Hoi Eline, Nathalie hier (collegaatje volgens mij ;) waar haal je die app ...
Deze kan je halen bij AH, is van de kleine keuken.

4 jaar geleden

Smeerkaas is hier tegenwoordig de favoriet :D

4 jaar geleden

Reactie op Liseke

Smeerkaas is hier tegenwoordig de favoriet :D
Dat “mag” toch nog niet voor 1 jaar ivm teveel zout? Ik geef dezelfde spreads vaak. Soms maak ik zelf hummus. Gaat er ook altijd goed in! Of muhammara spread met punt paprika. 😊

4 jaar geleden

Maar is beleg niet te zoet of te zout?

4 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Dat “mag” toch nog niet voor 1 jaar ivm teveel zout? Ik geef dezelfde spr ...
Eru heeft een kinder-variant smeerkaas, is smeerkaas maar dan minder zout.

4 jaar geleden

Wij geven onze zoon, naast de groente- en fruitspreads; smeerkaas, hüttenkäse, kipfilet, ham, jam, pindakaas en notenpasta op brood. Hij eet er 2 per dag en is echt gek op brood. Al het beleg smeren we er héél dun op en hartig broodbeleg heeft de voorkeur.

4 jaar geleden

Reactie op Ilo Na

Eru heeft een kinder-variant smeerkaas, is smeerkaas maar dan minder zout. ...
Oh wat een goeie tip! 😍 Ga ik ook proberen!

4 jaar geleden

Beetje zuivelspread inplaats van smeerkaas. Hütekase is ook vrij neutraal. Kan je nog op vrolijken met tomaatjes ofzo. Denk dat het lijstje uitgebreid genoeg is idd voor nu en als ik naar mezelf kijk dan eet ik ook vrij vaak hetzelfde op brood. Weet niet of zo een kleine echt behoefte heeft aan zoveel verschillende belegsoorten. Ik kom zelf ook niet verder dan wat jij schrijft en merk dat ze ook niet van zoet beleg houdt (kleine keuken) dus dan blijft er ook niet veel over haha.. Misschien zijn de knijpfruitjes van ellas kitchen een idee? Is goed smeerbaar ook en zit ook pruimensmaak of aardbeien, mango etc. (vers natuurrijk beter) tussen. Zelf jam maken?

4 jaar geleden

Ik lees hier ook nu een stukje.. Magere kaassoorten: 20+ 30+, mozzarella (combineren met zelfgemaakte pesto), zachte geitenkaas. Magere vleeswaren: kipfilet, kalkoen, rookvlees, casselerrib, fricandeau. Lijkt mij toch best zout die vleeswaren maar het zou dus moeten kunnen zegt men!

4 jaar geleden

Reactie op julie_e

Hier enkel nog maar brood met wat boter geprobeerd eerlijk gezegd. :D
Hier ook hoor maar brood is hier geen favorietje

4 jaar geleden

Wij geven Appelstroop, smeerkaas, zuivelspread, pindakaas, banaan, avocado en soms ook een eierkoekje met boter of heel soms een pannenkoekje met stroop

4 jaar geleden

Hummus is hier ineens favoriet

4 jaar geleden

Reactie op Nathali3

Hoi Eline, Nathalie hier (collegaatje volgens mij ;) waar haal je die app ...
Hi Natalie, ooo echt? Collega's? Leuk!! 💙 Ik haal ze bij de ah. Ze zijn van de kleine keuken en ze staan bij alle babyhapjes. 😊

4 jaar geleden

Hi Natalie, ooo echt? Collega's? Leuk!! 💙 Ik haal ze bij de ah. Ze zijn va ...
Ja van Cityhopper nog ;) ohh dan moet ik even naar een grotere AH bij mij hebben ze alleen pompoen en appelstroop.. Dankje voor de tip!

4 jaar geleden

Reactie op Nathali3

Ja van Cityhopper nog ;) ohh dan moet ik even naar een grotere AH bij mij h ...
Ahh ja KLC! 😊Ik probeer even een gezicht bij je naam te bedenken.. Haha. M'n geheugen laat me jn de steek na de zwangerschap 🙈 Ja bij de grote ah zullen vast wat meer hebben.

3 jaar geleden

Ahh ja KLC! 😊Ik probeer even een gezicht bij je naam te bedenken.. Haha. M ...
Haha geen probleem, herkenbaar :)

3 jaar geleden

Weet iemand hoe lang je die fruitspreads kunt bewaren na opening? Mijn dochter eet nog maar een kwart snee brood dus zal er maar heel weinig van gebruiken en steeds weg moeten gooien vind ik wel zonde.