59 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Chantal8
Hoi allemaal, ik ga volgende week ook beginnen met brood. Watvoor brood geb ...
Wij doen witbrood en begonnen zonder korst
4 jaar geleden
Reactie op Chantal8
Hoi allemaal, ik ga volgende week ook beginnen met brood. Watvoor brood geb ...
Gewoon licht bruin brood. Zonder pitten en zaden en zonder korst.
4 jaar geleden
Wij vari毛ren heel weinig als ik dit zo lees. Maar anders moet je steeds zoveel weggooien, hij gaat ook nog 3 dagen naar de opvang. Wat goed in de smaak valt is geprakte avocado en dat is heel handig, we kopen van die diepvriesblokjes dus altijd in huis en blijft lang goed. Je ontdooit per keer gewoon een paar blokjes. En verder boter en een beetje gekookt ei, of soms 100% pindakaas maar dat is niet echt een succes op brood omdat het zo prakt. Brood gaat er hier verder prima in gelukkig dus niet nodig om het op te leuken met zoet beleg.
4 jaar geleden
Reactie op Nikki89
Weet iemand hoe lang je die fruitspreads kunt bewaren na opening? Mijn doch ...
Geen idee, maar zo lang het er nog goed uit ziet en ruikt gebruik ik het gewoon. Bij ons soms 2/3 weken.
4 jaar geleden
Reactie op Nikki89
Weet iemand hoe lang je die fruitspreads kunt bewaren na opening? Mijn doch ...
Toevallig net opgezocht want ook hier al een tijdje in de koelkast staan. Van de kleine keuken is 7 a 10 dagen houdbaar in de koelkast. Wel stond erbij dat je het kan invriezen in kleine porties.
4 jaar geleden
Gewoon fruithapje, smeerkaas een beetje, leverpastei 1 keer in de week, pindakaas met banaan, gekookt eitje met boter zodat het plakt馃槀
4 jaar geleden
Hier hebben we de afgelopen twee maanden bijna altijd alleen boter gedaan , iets anders wilde ze niet echt. Nu doen we af en toe hummus en vegetarische pat茅. Die potjes van de Kleine Keuken moet ik steeds weggooien 馃檲
4 jaar geleden
Reactie op Nietje90
Sorry ik wil niet betweterig doen, maar leverpastei mogen kindjes pas vanaf ...
Nee hoor, zolang je 1 keer per week een dun laagje aanhoud is dat prima. Leverpastei ca smeerworst is prima.