59 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Nikki89

Weet iemand hoe lang je die fruitspreads kunt bewaren na opening? Mijn doch ...
De fruitspread van Jumbo merk is max 7 dagen houdbaar dus wellicht de andere ook?

3 jaar geleden

Hoi allemaal, ik ga volgende week ook beginnen met brood. Watvoor brood gebruiken jullie? Wit/bruin/volkoren. Ik neem aan zonder korst en hoeveel?

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Hoi allemaal, ik ga volgende week ook beginnen met brood. Watvoor brood geb ...
Wij doen witbrood en begonnen zonder korst

3 jaar geleden

Reactie op Nikki89

Weet iemand hoe lang je die fruitspreads kunt bewaren na opening? Mijn doch ...
Ik bewaar het in de koelkast en kijk gewoon hoe het eruit ziet en ruikt. 7 dagen is wel erg weinig voor zo鈥檔 kleintje die maar een klein beetje brood per dag eet.

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Hoi allemaal, ik ga volgende week ook beginnen met brood. Watvoor brood geb ...
Ik geef lichtbruin brood. Eerst het binnenste en daarna mag ze nog wat sabbelen op een korstje.

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Hoi allemaal, ik ga volgende week ook beginnen met brood. Watvoor brood geb ...
Gewoon licht bruin brood. Zonder pitten en zaden en zonder korst.

3 jaar geleden

Wij vari毛ren heel weinig als ik dit zo lees. Maar anders moet je steeds zoveel weggooien, hij gaat ook nog 3 dagen naar de opvang. Wat goed in de smaak valt is geprakte avocado en dat is heel handig, we kopen van die diepvriesblokjes dus altijd in huis en blijft lang goed. Je ontdooit per keer gewoon een paar blokjes. En verder boter en een beetje gekookt ei, of soms 100% pindakaas maar dat is niet echt een succes op brood omdat het zo prakt. Brood gaat er hier verder prima in gelukkig dus niet nodig om het op te leuken met zoet beleg.

3 jaar geleden

Reactie op EvB

Ik bewaar het in de koelkast en kijk gewoon hoe het eruit ziet en ruikt. 7 ...
Ja idd, vind ik dus zonde. Maar lees hier ook iets over diepvriesavocados prakken. Ook een goed idee 馃憣 of een restantje fruithapje op de boterham smeren

3 jaar geleden

Reactie op Nikki89

Weet iemand hoe lang je die fruitspreads kunt bewaren na opening? Mijn doch ...
Geen idee, maar zo lang het er nog goed uit ziet en ruikt gebruik ik het gewoon. Bij ons soms 2/3 weken.

3 jaar geleden

Reactie op Nikki89

Weet iemand hoe lang je die fruitspreads kunt bewaren na opening? Mijn doch ...
Toevallig net opgezocht want ook hier al een tijdje in de koelkast staan. Van de kleine keuken is 7 a 10 dagen houdbaar in de koelkast. Wel stond erbij dat je het kan invriezen in kleine porties.

3 jaar geleden

Reactie op Ana88

Toevallig net opgezocht want ook hier al een tijdje in de koelkast staan. V ...
Oh dat is wel een goede om portjes in te vriezen!

3 jaar geleden

Gewoon fruithapje, smeerkaas een beetje, leverpastei 1 keer in de week, pindakaas met banaan, gekookt eitje met boter zodat het plakt馃槀

3 jaar geleden

Hier hebben we de afgelopen twee maanden bijna altijd alleen boter gedaan , iets anders wilde ze niet echt. Nu doen we af en toe hummus en vegetarische pat茅. Die potjes van de Kleine Keuken moet ik steeds weggooien 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Gewoon fruithapje, smeerkaas een beetje, leverpastei 1 keer in de week, ...
Sorry ik wil niet betweterig doen, maar leverpastei mogen kindjes pas vanaf 3 jaar hebben i.v.m. het hoge gehalte aan vitamine A 馃き

3 jaar geleden

Wow best al wat variatie hoor! Notenpasta mag ook, die heb ik nog niet gevonden 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Ana88

Toevallig net opgezocht want ook hier al een tijdje in de koelkast staan. V ...
Slim wij hebben donderdag een potje aangebroken met fruitspread eigenmerk van de Jumbo 馃憤馃徎

3 jaar geleden

Tip google eens op voedingintroductieschema. Daarin staat per leeftijd in maanden wat een kindje mag hebben 馃槈 Ik kan de link zo niet delen, het wordt gelijk een pdf

3 jaar geleden

Voorbeeld

3 jaar geleden

Reactie op Nietje90

Sorry ik wil niet betweterig doen, maar leverpastei mogen kindjes pas vanaf ...
Nee hoor, zolang je 1 keer per week een dun laagje aanhoud is dat prima. Leverpastei ca smeerworst is prima.

3 jaar geleden

Zoooo nog meer variatie? Ik vind dit al vrij creatief hoor haha ik heb alleen boter, pindakaas en soms is wat geprakt me banaan gegeven. Ze smult hier ook wel van droog brood trouwens