68 Reacties

5 jaar geleden

Ja ik heb nog last van sinds afgelopen donderdag

5 jaar geleden

Daarna was het zaterdag rood en nu weer minimaal maar bruin bij afvegen

5 jaar geleden

Reactie op Suyen

Daarna was het zaterdag rood en nu weer minimaal maar bruin bij afvegen
Zaterdag eerste echo alles was ok nog geen hartje te zien wegens te klein was net 4 wkenplus paar dagen

5 jaar geleden

Ik ben nu 7.5 week en heb dit vorige week ook gehad. Ik heb de vk gebeld en kon direct langs komen. Er was gelukkig niks aan de hand! Ik heb toen een inwendige echo gehad en daarop zagen we een wondertje met een hartslagje. Mocht je twijfelen dan zou ik de vk morgen bellen. Bruin bloed is niet erg pas als het helder rood wordt gepaard met buikkrampen. Ik heb di wo wat bloed verlies gehad en za nog een klein veegje. Nu heb ik nergens meer last van. Gister hebben we de intake gehad en morgen onze eerste termijn echo .... zo spannend allemaal!

5 jaar geleden

Ik heb een paar dagen bruin bloed gehad. Verloskundige gaf aan dat dat goed nieuws was. Waarschijnlijk oud menstruatiebloed. Contact opnemen bij rood bloed en buikpijn. Hoop dat het je wat geruststelt.

5 jaar geleden

Ze hebben ook al 2 echo’s gemaakt, en die zagen er goed uit. Ben nu 6 weken. Heb vorige maand een miskraam gehad en had toen ook best lang bruin bloed verlies, en daarna begon ik te bloeden en ging het mis. Heb al 4 zwangerschappen gehad waarbij wel alles goed is gegaan. Maar het maakt me na de miskraam zo bang en onzeker. Gelukkig wil me vk iedere week een echo maken. Het doet me goed om te horen dat er meer zijn die dit ook hebben. Bedankt voor jullie reacties

5 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat in week zes. Zowel rood als bruin. Dikke paniek en daarna door de echo ook geen echte duidelijkheid. Leek vaag een hartje te kloppen, maar de grootte klopte niet. Bleek mijn baarmoeder gekanteld waardoor ze de echo niet goed konden maken toen. Inmiddels een heel gezonde dochter van 8,5 maand. Hopelijk dit keer niet dit allemaal.

5 jaar geleden

Ik heb dat gisteren gehad maar paar drupels

5 jaar geleden

Ik heb ook bruin bloedverlies gehad eergisteren. Echt schrikken. Sindsdien veel last van buikpijn, dus ik maak mij best wel zorgen. De verloskundige zegt dat ik helaas tot a.s. woensdag moet wachten. Dan heb ik een afspraak staan voor een echo en kunnen ze pas zien of het hartje klopt. Echt verschrikkelijk om zo een week in onzekerheid te moeten zitten.

5 jaar geleden

Ik heb dat bijna een week gehad bij mijn eerste zwangerschap. Ik geloof in week 7. Was toen niets aan de hand.

5 jaar geleden

Kan komen door de sluiting van de baarmoeder.

5 jaar geleden

Gisteren vk gebeld vanwege een bloedpropje wat ik in de wc zag na passen. Dikke paniek. Heb al 3 dagen bruine afscheiding en buikpijn. Wel enigzins gerustgesteld. Omdat ik 5 w 4d ben, kan een echo nu niet zoveel laten zien. Nu vanmorgen ook diarree. Wat een onzekerheid zeg. Plus dat die stemmingswisselingen er ook al lekker in zitten.

5 jaar geleden

Reactie op RedF1

Gisteren vk gebeld vanwege een bloedpropje wat ik in de wc zag na passen. ...
Ik snap dit eigenlijk niet zo goed.. Mijn verloskundige kon bij 5 weken al zien of het een miskraam ging worden of niet. Ik heb toen verschillende echo’s gehad.

5 jaar geleden

Ik heb al 2 dagen dat mijn afscheiding roze is. Word er zo onzeker van want dat is gewoon vers bloed. Ben nu 7 weken! De vk gebeld en die zei dat zolang het geen helder rood bloed is er niks aan de hand is. Heb dinsdag mijn eerst echo gepland staan

5 jaar geleden

Toch nog zoveel verschillende verhalen van de vk’s. Het beste is afwachten wat er bij de echo wordt gezegd... maar dat wachten.. dat duurt zooo lang.. haha

5 jaar geleden

Toch nog zoveel verschillende verhalen van de vk’s. Het beste is afwachten ...
Echt verschrikkelijk heh!!

5 jaar geleden

Ik heb vaak tussendoor bruin tot rood verlies gehad voor dat ik zwanger was en ook nog in week 4 bruin verlies gehad. Bij mij is dat waarschijnlijk te wijden aan zacht weefsel dat aan de buitenkant van mijn baarmoedermond zit, en dus snel gaat bloeden. (Met name tijdens/na de seks). Super irritant, maar ongevaarlijk. Misschien dat meer dames dat onbewust ook hebben? Hoop in ieder geval dat alles goed gaat bij jullie x

5 jaar geleden

Ik ben nu 6w en heb bij 4w 2d helder rood bloed gehad. Nu af en toe licht roze en bruin. Mag pas vrijdag naar de vk. Zo onzeker, 2,5 week wachten duurt echt te lang!

5 jaar geleden

Reactie op MH

Ik ben nu 6w en heb bij 4w 2d helder rood bloed gehad. Nu af en toe licht r ...
Je kan ook altijd een echo laten maken bij een echocentrum ! Die van mij werd vergoed bij 6 wkn.

5 jaar geleden

Ja m'n dochter heeft nu ook al 3 dagen bruin bied heel donker. Vind het wel eng ze is ook bang. Maar heeft geen pijn.