68 Reacties

5 jaar geleden

Ik hoop dat bij iedereen goed gaat ik duim voor iedereen xx

5 jaar geleden

Reactie op Oma Die Meeleeft

Ik hoop dat bij iedereen goed gaat ik duim voor iedereen xx
Zo lief 😊

5 jaar geleden

Ik had net kleine beetje bloed aan wc papier :( Alleen met afvegen, niet in ondergoed ofzo. Ik ben wel bang nu. Gelukkig stond de 2e echo vandaag al gepland om kwart voor 4. Wat denken jullie?

5 jaar geleden

Linda 1989 Ik denk niks aan de hand

5 jaar geleden

Reactie op Oma Die Meeleeft

Linda 1989 Ik denk niks aan de hand
Ik hoop het!

5 jaar geleden

M'n dochter heeft steeds bruin bloed. Ik had gelezen dat je gewoon nog een test clear bleu kan doen als er meer weken staat je weet dat het nog goed is. Dus zaten we spannend op wc te wagten. Wel eng. Maar gelukkig weken verder op test. Voelt tog iets lekkerder. Wie heeft het ook gedaan?

5 jaar geleden

Linda 1989 Bijna iedereen heeft bruin bloed verlies bij 6 en 7bweken. Denk oud bloed. Gelukkig heb je strax echo xxxx

5 jaar geleden

Reactie op Oma Die Meeleeft

Linda 1989 Bijna iedereen heeft bruin bloed verlies bij 6 en 7bweken. Denk ...
Ik ben 9 weken zwanger. Ik had met 7 weken een echo met kloppend hartje maar dat wil natuurlijk niks zeggen. En ik heb geen bruin bloed, maar rood. Wel echt heel weinig. We wachten maar af. En van die clearblue heb ik ook gedaan een paar weken geleden. Was van 1-2 naar 3+ gegaan.

5 jaar geleden

Reactie op Oma Die Meeleeft

Linda 1989 Bijna iedereen heeft bruin bloed verlies bij 6 en 7bweken. Denk ...
Alles was goed op de echo :) 9 weken en 2 dagen nu. Succes met je dochtet, zal wel allemaal goedkomen!

5 jaar geleden

Ik had afgelopen weekend eerst een klein klontje "vers"bloed en daarna een paar keer "bruin"(oud) bloed afgeveegd. Maar is nu voorbij, over een weekje de eerste echo dan ben ik 7+4

5 jaar geleden

Geweldig nieuws Linda 1989

5 jaar geleden

Ik ben nu 6w en 3 dagen en heb zojuist met naar het toilet gaan een beetje helder bloed met kracht zetten. Dus niet echt in mijn onderbroek. Het maakt me zo onzeker.

5 jaar geleden

Reactie op Faar

Ik ben nu 6w en 3 dagen en heb zojuist met naar het toilet gaan een beetje ...
Zolang het een beetje blijft is het normaal, als het maar niet blijft bloeden en stolsels erbij komen. Wanneer je kracht zet met niezen kan je ook wat bloed verliezen, dat is echt normaal. Als je twijfelt gewoon de vk bellen.

5 jaar geleden

Ik heb afwisselend bruin en rood verlies gehad vanaf week 3 tot week 8. Gister weer een goede echo met bijna 9 weken. Je baarmoedermond kan heel gevoelig zijn en is nu goed doorbloed. Zolang het niet erger wordt, je geen stolsels of menstruatie hoeveelheden verliest en geen krampen erbij hebt, hoeft het niet per se iets slechts te betekenen.

5 jaar geleden

Ik heb ook sinds gisteren bruin bloed verlies en vandaag rood erbij.. zit ook beetje in twijfel wat te doen vk bellen of niet. Heb pas 24 juli de eerste echo en ben waarschijnlijk nu 5w 5d.. heb beetje buikpijn en rommelende darmen

5 jaar geleden

Ik heb ook sinds gisteren bruin bloed verlies en vandaag rood erbij.. zit o ...
Zou gewoon bellen als je je zorgen maakt! Dan kunnen zij je misschien ook gerust stellen. Het feit blijft wel dat er niet zo veel anders op zit dan afwachten helaas..

5 jaar geleden

Gisteren en vandaag enkele keren bloedverlies gehad. Van roze tot rood. Sinds vandaag ook lichte buikkramp erbij. 😞 Verder veel rugpijn en gevoelige borsten. Dinsdag de echo en helaas tot die tijd kan ik je er nog niets over vertellen

5 jaar geleden

Ik heb gister helder rood bloed verlies gehad, dit druppelde er echt uit.. dus men vk gebeld en kon gister nog langs komen. Ik ben vandaag of morgen 6weken. En heb gister gelukkig al een kloppend hartje gezien! Ook zag ze geen bloeding aan men baarmoeder. Dus zal ergens anders vandaan zijn gekomen.. Dinsdag staat onze eerste afspraak gepland en die gaat door. Toch vind k het nog best spannend. Hoop gewoon wat groei te zien op de echo dinsdag. Hier was het gister gelukkig niks

5 jaar geleden

Ben toch eerder naar verloskundige gegaan. Ik had namelijk koorts en stolsels. Kon een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn. Dus met 6w5d een echo. Gelukkig zit ie gewoon in de baarmoeder en heb ik een hartslag gezien. Stuk gerustgesteld. Nu ff mn keelontsteking uitzitten... top die lage weerstand;)

5 jaar geleden

Op dit moment ben ik 9 weken en 2 dagen zwanger en heb regelmatig bruinverlies (gehad). Heb nu al 3 echo's gehad en alles ziet er goed uit, maar toch schrik je iedere keer weer. Vanochtend zag ik na het plassen ook weer bruinverlies en dit houdt dan de hele dag een beetje aan bij het afvegen. De ene dag is het er wel en de andere dag is het weg. Maakt je toch wel onzeker of alles goed blijft gaan. De VK zegt dat ik me geen zorgen moet maken en dat het waarschijnlijk komt door mijn baarmoeder mond. Maar toch.. fijn is het niet.