68 Reacties

5 jaar geleden

Bij mij is het helaas misgegaan en is het een miskraam geworden.. had nog kleine hoop maar er zat al niks meer

5 jaar geleden

Ik had vanmiddag ineens bij het afvegen na naar de wc te zijn geweest ineens een heel klein beetje bloedverlies... 😞

5 jaar geleden

Bij mij is het helaas misgegaan en is het een miskraam geworden.. had nog k ...
Vandaag toch langs de vk gegaan? Sterkte meid :(

5 jaar geleden

Reactie op MH

Ik ben nu 6w en heb bij 4w 2d helder rood bloed gehad. Nu af en toe licht r ...
Hoe is het gegaan vandaag?

5 jaar geleden

Gisteren een mooi kloppend hartje mogen zien🍀 geen idee waar het bloed vandaan kwam. Waarschijnlijk de baarmoedermond die goed doorbloed is op dit moment.

5 jaar geleden

Bij mij helaas misgegaan. Was precies 8 weken, 2 dagen licht bruin tot roze afscheiding waar ik me niet zo'n zorgen om maakte (na t bellen met VK, ivm geen buikpijn, en t lezen van jullie berichten:)). Helaas gisterochtend gepaard gaande met krampjes (ongesteldheidspijn) en meer bloedverlies, vervolgens ging t heel snel.. 😪...echt n verlies:( Vond t erg fijn van alles zo te lezen via deze app. Al t goeds toegewenst voor iedereen! Hopenlijk sluit ik in nabije toekomst weer aan xx

5 jaar geleden

Reactie op Olijfje-24

Bij mij helaas misgegaan. Was precies 8 weken, 2 dagen licht bruin tot roze ...
Sterkte meid!

5 jaar geleden

Reactie op MH

Gisteren een mooi kloppend hartje mogen zien🍀 geen idee waar het bloed van ...
Ahww wat mooi! Hoever ben je nu?

5 jaar geleden

Reactie op Olijfje-24

Bij mij helaas misgegaan. Was precies 8 weken, 2 dagen licht bruin tot roze ...
Heel veel sterkte meid :(

5 jaar geleden

Ik ben nu 7 weken. Hopelijk blijft het zitten en gaat het goed groeien! Ga proberen te genieten en niet te veel nadenken🙈

5 jaar geleden

Reactie op MH

Ik ben nu 7 weken. Hopelijk blijft het zitten en gaat het goed groeien! Ga ...
Ja gefeliciteerd! Geniet ervan!

5 jaar geleden

Reactie op MH

Gisteren een mooi kloppend hartje mogen zien🍀 geen idee waar het bloed van ...
Wauw bijzonder mooi, hoe veel weken ben je?

5 jaar geleden

Hoi dames, ik ben vandaag 7 weken en sinds donderdag avond ook last van bruine afscheiding. Dat was erg schrikken. De VK gebeld en die gaf ook aan dat ik me niet meteen zorgen hoefde te maken maar voor de zekerheid wel een week eerder de echo gepland. Die is aankomende maandag. Dus nog even spannend....

5 jaar geleden

Reactie op Iris1988

Hoi dames, ik ben vandaag 7 weken en sinds donderdag avond ook last van br ...
Hoe is het vandaag gegaan?

5 jaar geleden

Ik heb er 3 dagen last van gehad en gister een mooie eerste echo gehad. Alles zag er prima uit. Helaas wel al 2,5 plat in bed omdat ik me zo beroerd voel..

5 jaar geleden

Reactie op Iris1988

Ik heb er 3 dagen last van gehad en gister een mooie eerste echo gehad. Al ...
Fijn dat je een goede echo hebt gehad!

5 jaar geleden

Ik had net ook bloed bij het afvegen 😞 ik heb direct de verloskundige gebeld en kan morgen terecht om te kijken wat er aan de hand is. Zo zenuwachtig, vooral omdat vorige week nog alles inorde was en er een kloppend hartje was te zien 🙏

5 jaar geleden

Hier ook al 4 weken elke dag druppeltjes bloed verlies, vaak bruin maar soms ook rood. Geen buikpijn gelukkig. Nu 7 weken zwanger en al 3 keer een echo gehad met 5 weken, met 6 weken en met 6 weken 3d Omdat ik mij zorgen maakte. Geen aanwijsbare reden voor het bloedverlies hartje klopt. Maar zenuwachtig wordt ik er elke dag weer van.

5 jaar geleden

Vandaag naar de vk geweest vanwege het bloedverlies, alles was gelukkig goed ze denkt aan een gesprongen bloedvaatje. Het hartje ging flink te keer ook was het nu 8,4 mm 😍

5 jaar geleden

Reactie op Elonie93

Vandaag naar de vk geweest vanwege het bloedverlies, alles was gelukkig goe ...
wauw, super mooi. Hoe veel weken ben je?