68 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou morgnlen 7 weken zijn 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Elonie93

Ik zou morgnlen 7 weken zijn 🙈
Ah mooi, dan zie je al veel op de echo. 😍

5 jaar geleden

Reactie op Elonie93

Vandaag naar de vk geweest vanwege het bloedverlies, alles was gelukkig goe ...
Gefeliciteerd! Wat leuk! Wij zijn gister geweest en die van ons was 8.2. Misschien vandaag dus even groot!

5 jaar geleden

Hoi meiden, ik ben nieuw hier.. Op dit moment ben ik 10 weken en 1 dag zwanger. Heb bruinverlies gehad van 5.5 tot 6.3 en 7.5 tot 8 en vanaf 8.3 ongeveer tot 9.6 weken en nu is het zo goed als weg. Ik heb al 4 echo's gehad (de laatste 2 dagen geleden) en ons wiebelkontje groeit hartstikke goed. Er is geen aanwijsbare reden voor het bruinverlies. Waarschijnlijk komt het van mijn baarmoedermond. Gelukkig hoeft bruinverlies dus niet altijd iets slechts te betekenen.

5 jaar geleden

Hallo dames, Ik ben 7 weken zwanger. Vandaag bij het afvegen slijmerig roze bloed maar verder geen buikpijn. Hebben meer mensen hier last van gehad?

5 jaar geleden

Omdat ik hier de afgelopen tijd alles rondom bloedverlies heb gevolgd, voel ik nu de noodzaak om ook mijn verhaal te delen. Natuurlijk kun je geen enkele zwangerschap met elkaar vergelijken maar (redelijk wat) bloedverlies betekent dus niet gelijk het einde! Rondom mijn positieve zwangerschapstest redelijk wat bruinverlies, waarschijnlijk innesteling. In week 5 helder rood bloedverlies bij toiletbezoek, best veel en daarna nog 2 dagen bruinverlies. Eind week 6 / begin week 7 wederom helder rood bloedverlies, druppeltjes bij toiletbezoek en 3 dagen bruinverlies. Dat is nu sinds 2 dagen gestopt en vandaag een kloppend hartje gezien, volgens berekening alles helemaal in orde! Kon het eerst eigenlijk niet geloven.

5 jaar geleden

Reactie op Oma Die Meeleeft

M'n dochter heeft steeds bruin bloed. Ik had gelezen dat je gewoon nog een ...
Na een miskraam kan het lichaam nog steeds het hormoon aanmaken. Het is dus niet betrouwbaar. Helaas kun je enkel afwachten en contact opnemen met de VK

5 jaar geleden

Reactie op Olijfje-24

Bij mij helaas misgegaan. Was precies 8 weken, 2 dagen licht bruin tot roze ...
Sterkte olijfje, komt het vast een keer goed