15 Reacties

3 jaar geleden

Hier een easywalker buggy xs, super fijne lichtgewicht en makkelijk inklapbare buggy. Echt een aanrader! Wij hebben ook een fijne kinderwagen maar voor even snel weg of wanneer je weinig ruimte hebt in de auto is de buggy zo prettig.

3 jaar geleden

Wij hebben pas een hamilton x1 Aangeschaft Zijn er superblij mee

3 jaar geleden

De reisbuggy van bugaboo is superhandig! Ik gebruik vaak de kinderwagen, maar als ik de tram of bus opmoet of geen plaats heb in de auto dan neem ik deze reisbuggy mee. Prijzig, maar heb er op vakantie ook veel aan gehad. Kan je als een valiesje dichtklappen en in de handbagage-ruimte meenemen met de vliegtuig. Naam is bugaboo ant.

3 jaar geleden

Wij hebben een GB, super fijn degelijk ding. En heel klein formaat ingeklapt! Kan zelfs mee als handbagage in het vliegtuig

3 jaar geleden

Wij hebben de joolz air. Hele fijne buggy.

3 jaar geleden

Reactie op Lautje0404

Hier een easywalker buggy xs, super fijne lichtgewicht en makkelijk inklapb ...
Deze hebben wij ook! Gebruik zelf altijd de kinderwagen nog maar de buggy bij mijn ouders neer gezet. Die passen 2 dagen in de week op, dus dan hoef ik de kinderwagen niet mee te nemen. Hun zijn er super blij mee!

3 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi Lara 2. Die mag je ook meenemen het vliegtuig in. Kan in de bagagebakken. Rijdt ook super fijn en soepel. Makkelijk in en uit te klappen.

3 jaar geleden

Heeft iemand toevallig ook al een buggy die fijn mee te nemen is op de fiets?

3 jaar geleden

Reactie op Delfje

Heeft iemand toevallig ook al een buggy die fijn mee te nemen is op de fiet ...
Maxi cosi Lara 2 kan je in een kratje doen als je die hebt op je fiets. Alleen ff je wielen eraf klikken

3 jaar geleden

Easywalker mini xs! Makkelijk in gebruik en super ligt.

3 jaar geleden

Wij hebben een extra buggy maar de luxe buggy rijdt toch wel prettiger 😅minder zwaar en zachte banden, dus hobbelt minder. En onze Dubatti is ook makkelijk mee te nemen in de auto. Zelf de wielen kan eraf. Dus hou de buggy koelstra wel voor als ik op vakantie ooit ga🤪, aangezien je maar in een vliegtuig 10 kilo gewicht mee mag nemen mbt buggy’s/kinderwagens

3 jaar geleden

Zou het kopen als je echt denk dat het noodzakelijk is 😅 Zo gekocht.

3 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi laika. Inderdaad fijne toevoeging als je even gauw de stad in moet met de auto ofzo. (Als de winkels ooit normaal open gaan tenminste 🤣). Weinig gebruikt dus 🤦🏻‍♀️ maar wel fijn ding

3 jaar geleden

Wij hebben de nuna pepp next. Klein en makkelijk op te vouwen. Wendbaar en met 1 vinger te duwen zo licht.