716 Reacties

5 jaar geleden

Wat hebben jullie allemaal al mooie ronde buiken! Bij mij zie je vrijwel nog niks, 't lijkt hooguit alsof m'n blaas vol zit.. de verloskundige zei dat de baby erg laag ligt, maar ik begin me toch wel af te vragen of ik me zorgen moet gaan maken. Al voel ik nu wel regelmatig groeipijntjes in mijn onderbuik. Ik ben nu 13+5 weken.

5 jaar geleden

Reactie op LynnAnna

Wat hebben jullie allemaal al mooie ronde buiken! Bij mij zie je vrijwel no ...
Ik heb exact hetzelfde en ben morgen 14 weken. Mijn verloskundige zei dat het bij een eerste soms wel tot 20 weken kan duren tot je iets ziet en dat het geen reden is tot zorgen! Jammer is het natuurlijk wel een beetje 😁

5 jaar geleden

Reactie op LynnAnna

Wat hebben jullie allemaal al mooie ronde buiken! Bij mij zie je vrijwel no ...
Ik ben nu precies 13 weken. Bij mij zie je alleen savonds iets. En vooral als mn darmen vol zitten. Gelukkig is iedere vrouw anders en krijgen we allemaal een andere mooie zwangere buik, uiteindelijk;)

5 jaar geleden

Vriendin van mij is 20 weken en nog zo plat als voorheen. Ik had met 12 weken al.echt een buikje. Kan zo verschillend zijn

5 jaar geleden

Oh oke, dan zal ik proberen om me daar geen zorgen over te maken. Al had ik graag al met m'n groeiende buikje willen pronken haha

5 jaar geleden

13weken en 5dagen. Je begint het ook al goed te zien 💙💙

5 jaar geleden

Morgen 15 weken :)

5 jaar geleden

Reactie op LynnAnna

Wat hebben jullie allemaal al mooie ronde buiken! Bij mij zie je vrijwel no ...
Tja en ik schaam me af en toe voor mijn grote buik haha. Het is voor ons zwangeren ook nooit goed ;) Dit is mijn derde kindje en bij de andere 2 werd mijn buik ook enorm! Ik draag gewoon echt óp mn lijf ipv erin haha. En mensen vragen nu 'hoever ben je' en reageren dan totaal verbaasd als ze horen dat ik 'pas' 13 weken ben. Tsja deze zwangerschap lach ik er maar om. Maar wat ik allemaal te horen heb gekregen in mijn zwangerschappen zeg.... Jeetje... Ik ga het hier iig niet herhalen. Maar lekker genieten en jouw buik komt ook wel!

5 jaar geleden

Reactie op LynnAnna

Wat hebben jullie allemaal al mooie ronde buiken! Bij mij zie je vrijwel no ...
Bij mij zag je ook niet zo veel tot 15 weken.. Nu plots toch echt al een "buik". Ook gewoon hard ipv vetje die je in kan deuken

5 jaar geleden

Nu 15+2 het begin is er🥰😍

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

12 +2 weken
Wat een leuk jurkje! Waar komt ie vandaan?

5 jaar geleden

Reactie op Miezzel

Tja en ik schaam me af en toe voor mijn grote buik haha. Het is voor ons zw ...
Hier ook zwanger van de derde. Vorige zwangerschappen was qua buik denk ik normaal. Maar nu 13 weken en k zie 't al enorm. Baby bewoog veel op de echo (veel ruimte?)

5 jaar geleden

15 weken, opeens was het buikje er!

5 jaar geleden

14 weken exact vandaag... En eindelijk een babybuikje😍

5 jaar geleden

Sneller dan ik had gedacht 🙈

5 jaar geleden

Reactie op lian99

Sneller dan ik had gedacht 🙈
Wauw😍 mooi buikje

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Wauw😍 mooi buikje
thankss ❤️

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Bij mij zag je ook niet zo veel tot 15 weken.. Nu plots toch echt al een "b ...
Ja ik merk idd ook wel dat mijn buik echt harder aan het worden is. Ik ben benieuwd wanneer ik ga groeien, een vriendin zei al te denken dat ik waarschijnlijk niet zo heel groot zal worden, maar dat zullen we nog wel zien.

5 jaar geleden

Reactie op LynnAnna

Ja ik merk idd ook wel dat mijn buik echt harder aan het worden is. Ik ben ...
Of je hebt goede buikspieren 💪 ze zeggen als je heel gespierde buik hebt je buikje minder snel zichtbaar is omdar de spieren het tegenhouden

5 jaar geleden

Nou bij mij is het zo dat ik paar weken geleden een broek niet paste nu zakt ie gewoon af hele tijd 🤷🏻‍♀️ #16weken. Ben benieuwd of het gaat groeien nog ben nog steeds plat 🤔