716 Reacties

4 jaar geleden

30weken 🥰

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Mooi jurkje mag ik vragen waar die van is?🥰
Dank je! Deze komt van Boohoo 😊

4 jaar geleden

Reactie op 658888553

Ja precies dit. Je baarmoeder komt met deze termijn nieteens boven je schaa ...
Haha dat dus XD

4 jaar geleden

28 weken 💝

4 jaar geleden

Vandaag 28 weken 🥰

4 jaar geleden

Vandaag 30 weken. Wordt met de dag zwaarder. En hoor steeds meer mensen over dat ik zo laag draag. En heb ook behoorlijk drukkend gevoel als ik bijv naar de wc ga. En mn liezen doen meer pijn als voorheen. Zou het indalen zijn??? Of valt het wel mee hoe laat ik draag??

4 jaar geleden

30+3 vandaag 31 weekjes.

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Vandaag 30 weken. Wordt met de dag zwaarder. En hoor steeds meer mensen ove ...
Ik heb vrijwel hetzelfde;)

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Vandaag 30 weken. Wordt met de dag zwaarder. En hoor steeds meer mensen ove ...
Kan inderdaad het indalen zijn. Ook veel druk naar beneden op je schaambeen ? Je baby word nu natuurlijk ook een stuk zwaarder dus de druk op je bekkenbodem en schaambeen word steeds groter. Ik vind je buik persoonlijk niet belachelijk laag hoor. Vind dat je een mooie buik hebt 😇

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Ik heb vrijwel hetzelfde;)
Mijn spatader word alleen steeds dikker:(

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Vandaag 30 weken. Wordt met de dag zwaarder. En hoor steeds meer mensen ove ...
Mijn buik ziet er precies zo uit en hoor er nooit wat over! Behalve dat ze mn buik zo groot vinden... Vermoeiend dat soort opmerkingen. Als je verloskundige je buik normaal vindt dan niks van aantrekken!

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Vandaag 30 weken. Wordt met de dag zwaarder. En hoor steeds meer mensen ove ...
Ik heb dat ook! Mijn baby is ook met 30 weken al ingedaald, werd vorige week bevestigt op week 31 bij controle..

4 jaar geleden

Reactie op jsg

Ik heb dat ook! Mijn baby is ook met 30 weken al ingedaald, werd vorige wee ...
Zeiden ze daar nog niet over? Of het vroeg is, of dat het kan dat de geboorte eerder komt daardoor?

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Zeiden ze daar nog niet over? Of het vroeg is, of dat het kan dat de geboor ...
Nee zegt op zich niet zoveel over geboorte.. het is wel op tijd geloof ik, maar ze maakte zich geen zorgen. Heb drie weken later pas weer afspraak staan, dus als ze het zorgelijk zouden vinden hadden ze die wel sneller gepland denk ik. Krijg wel doordat hij zo laag ligt steeds meer moeite met lopen en steeds meer last van bekken en banden.. Harde buiken doen dan ook weleens pijn, dus hou t ook wel goed in de gaten zelf of het niet te veel is. Als je twijfelt gewoon verloskundige even bellen zodat ze kan voelen of je baby inderdaad is ingedaald.. of heb je op korte termijn afspraak voor controle?

4 jaar geleden

Reactie op jsg

Nee zegt op zich niet zoveel over geboorte.. het is wel op tijd geloof ik, ...
Oh oké, ik heb mij nog niet zo verdiept in de laatste fase hihi. Maar inderdaad als ze 3 weken kan wachten met controle zal het wel goed zitten. Dat lopen en last hebben van bekken en banden heb ik dus sinds een week ook meer als voorheen. Ik heb steken diep van binnen richting vagina en zitbeentjes en als ik meer dan half uur loop voel ik echt beurze liezen en beurs schaambot. Dat was voorheen pas na uur of 1.5 uur intensief lopen of staan... Ik heb de 19e pas weer controle. Twijfel of ik eerder even bel, maar dat meer ook omdat ik andere klachtjes heb zoals hoofdpijn en raar gevoel in mn hoofd (en wil zwangerschapsvergiftiging voor zijn)..

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Oh oké, ik heb mij nog niet zo verdiept in de laatste fase hihi. Maar ind ...
Bij twijfel gewoon bellen en je twijfel bespreken. Ze zullen je dan denk ik deze week wel willen zien.. maar klinkt inderdaad beetje vergelijkbaar als bij mij!

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Oh oké, ik heb mij nog niet zo verdiept in de laatste fase hihi. Maar ind ...
Ik heb dezelfde soort klachten (behalve hoofdpijn) en een soortgelijk buikje. Ik loop nu bij 31+3 ook als een pinguïn, beurs gevoel en steken . Vk zag geen reden tot zorgen. Ook indaling rond 30 weken was niet uitzonderlijk en zegt niks over geboorte zei ze. Misschien stelt dat iets gerust😊Blijft gewoon iedere keer weer wennen als er nieuwe kwaaltjes bijkomen en bij twijfel gewoon bellen dat vinden ze echt niet erg!😊

4 jaar geleden

32 weken!

4 jaar geleden

31 weken zwanger:) schiet nu aardig op:)

4 jaar geleden

32+2 vandaag 🥰