716 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Neryase

Wat leuk al die foto's dat de buikjes zichtbaar worden! Ik ben nu 12 weken ...
Ik ben 14 weken en heb sinds 2 dagen pas dat als ik op mn rug lig dat ik echt een bol voel (mn baarmoeder dus) en heeeeel licht een bolling zie dus denk dat het echt nog wel een week of 3 gaat duren voor het voor de buitenwereld zichtbaar gaat zijn. Niks om je druk over te maken lijkt me, ieders buik groeit op een ander tempo

5 jaar geleden

Reactie op Neryase

Wat leuk al die foto's dat de buikjes zichtbaar worden! Ik ben nu 12 weken ...
Zou je je zeker geen zorgen maken, bij de eerste was mijn buik pas bij 20 weken een beetje zichtbaar.. nu bij de tweede met 11 weken al.. elke x is anders, ligt ook aan meerdere dingen. Lekker genieten van je goede echo:)

5 jaar geleden

Ik zie zelf met 14+2 nog niet echt een bolling hij de baarmoeder maar wel m'n buik (die al nirt dun was) dat ie nog iets dikker is. Alsof ik aangekomen ben. En soms als ik gegeten heb ofzo dan zie je wel echt een bol buikje

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Ik zie zelf met 14+2 nog niet echt een bolling hij de baarmoeder maar wel m ...
Je darmen zetten ook uit, Ach Ja we moeten het de komende maanden toch met een dikke buik lopen... als baby eruit is kunnen we er weer aan werken:)

5 jaar geleden

14 weken op deze foto. Ik vond hem wel gaaf!

5 jaar geleden

Reactie op Kim1992

Je darmen zetten ook uit, Ach Ja we moeten het de komende maanden toch met ...
Jaa echt hé! Haha het is alleen verwarrend voor mensen. Zie ze soms kijken van hé is ze nou zwanger of gewoon dik😂

5 jaar geleden

Reactie op Daphnebm

14 weken op deze foto. Ik vond hem wel gaaf!
Wauw mooie foto! Echt al een flinke buik

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Jaa echt hé! Haha het is alleen verwarrend voor mensen. Zie ze soms kijken ...
Komt allemaal goed hahaa even goed verstoppen nu nog even hahaa

5 jaar geleden

Reactie op Daphnebm

14 weken op deze foto. Ik vond hem wel gaaf!
Wauw mooie foto! En een mooi buikje al!

5 jaar geleden

Ik ben nu 12+4 weken en nu ga ik het vooral zelf zien, voor anderen valt het nog niet heel erg op.. Maar vooral 's avonds zie je echt wel dat ik zwanger ben haha

5 jaar geleden

Reactie op Daphnebm

14 weken op deze foto. Ik vond hem wel gaaf!
Wow ! Is dit je eerste ? Mooi buikje zeg😍

5 jaar geleden

Reactie op Daphnebm

14 weken op deze foto. Ik vond hem wel gaaf!
Wauw mooie foto!!

5 jaar geleden

Reactie op Peredehoos

Wow ! Is dit je eerste ? Mooi buikje zeg😍
Ja, de eerste!

5 jaar geleden

Jaaaaa ik heb het eindelijk bekend gemaakt vandaag 😍😁 krijg wel gemengde reacties maar over het algemeen positief

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Jaaaaa ik heb het eindelijk bekend gemaakt vandaag 😍😁 krijg wel gemengde ...
Jammer van de gemengde reacties, vooral lekker op jezelf focussen🤗 Gefeliciteerd met de bekendmaking. Hoe ver ben je nu??

5 jaar geleden

Reactie op serinde

Jammer van de gemengde reacties, vooral lekker op jezelf focussen🤗 Gefelic ...
Ja ik weet ook wel waarom ik helaas ook zulke reacties krijg... Omdat ik er alleen voor sta, maar ik heb zoiets van gaat jullie niks aan wie de papa/spermadonor is... Is mijn business en voor de rest niet... Maar dat je dan van die kut reacties krijgt

5 jaar geleden

Reactie op serinde

Jammer van de gemengde reacties, vooral lekker op jezelf focussen🤗 Gefelic ...
Ik ben nu 12+5 weken maar er ging al zo lang geroddel rond in mijn omgeving helaas dat ik nu zoiets had van okee ik ben daar klaar mee ik maak het nu bekend dan houdt het geroddel tenminste op

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja ik weet ook wel waarom ik helaas ook zulke reacties krijg... Omdat ik er ...
Juist iets om hartstikke trots op te zijn. Stoer van je. Geniet van je zwangerschap. Ik loop 1 dagje achter op jou!

5 jaar geleden

Reactie op Daphnebm

14 weken op deze foto. Ik vond hem wel gaaf!
Onze buiken lijken wel op elkaar, ik krijg nu de tweede en zie het nu veel eerder dan vorig jaar bij Stijn.

5 jaar geleden

Exact 12 weken 👶🏼 van ons eerste kindje 🖤