5 Reacties

5 jaar geleden

Hoi ben volgens mij 8 weken zwanger, heb 17 Julie mijn 2 echo. Buikje kan je pas vanaf de 4de maand zien als ik het goed heb. 7 weken is te vroeg. Als je dan een buikje ziet dan zijn het meer opgezette darmen waardoor je zo een buikje krijgt en dat hoort bij de kwalen.🙂

5 jaar geleden

Heej, wat leuk 😊 ik ben nog maar 6 weken maar mijn buik ziet er ook anders uit, iets boller dan anders lijkt wel en mn broeken zitten strakker, volgens mij zijn het mijn darmen maar vind het wel heel leuk eigenlijk 😉

5 jaar geleden

Ik ben 6 weken vandaag en mijn hele buik is ook opgezet. Ben zelf ook erg slank dus het valt meteen op. Zelfs mn zijkanten lijken opgezet te zijn.

5 jaar geleden

Mijn buik werd al erg opgezet vanaf week 5 en vanaf week 7/8 begon ik toch wel echt een buikje te zien. Ik zit nu in mijn 9e week. Voor anderen ziet het er natuurlijk nog niet “zwanger” uit. Alleen de mensen die het al vanaf het begin weten en duidelijk verschil zien.

5 jaar geleden

Ik heb een klein buikje, maar men zegt dat dit kan komen doordat je darmen anders werken en je geconstipeerd bent..