9 Reacties

4 jaar geleden

Idem hier... wij geven wel flessenvoeding. Vroeger gaven wij chaudfontaine, zijn overgestapt naar hepar water maar zonder resultaat. Sinds deze week gebruiken we evian, en nu is het weer een pak beter. Succes in ieder geval.

4 jaar geleden

Hier ook! Ook nog borstvoeding, incidenteel aangevuld met flesvoeding. Maar soms echt een paar minuten gillen en persen.

4 jaar geleden

Heb je al een fruithap met pruim geprobeerd? Behalve dat ze het heel lekker vinden heeft pruim een laxeerende werking misschien heeft dat een positief effect tegen de krampjes en krijgt hij toch z’n kennismaking met vaste voeding. Zomaar een idee wat in me opkomt hoor....

4 jaar geleden

Wij gebruiken al sinds 2 maanden oud druppels van de natuurgeneeskundige tegen buikkrampen. Werkt heel erg goed

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde en ook bv. Advies van lk is om gewoon even te stoppen en met paar weken weer te proberen;) darmpjes zijn er gewoon nog niet klaar voor:) sinds ik even niks meer aanbied heb ik m’n vrolijke baby terug’ 🥰

4 jaar geleden

Ja heel herkenbaar! We zijn toen een paar weken gestopt en hebben het toen langzaam opgebouwd. Begonnen met maar 3 hapjes voeding en rustig aan steeds meer.

4 jaar geleden

Wij doen iets meer olie in het groentepapje en als het goed gaat minderen we hier weer mee. Natuurlijk niet overdrijven. Normaal is het 1 theelepeltje, wij deden eerst 2 theelepeltjes en doen nu 1,5.het werkt voor onze meid goed op deze manier.

4 jaar geleden

Een beetje olie (zonnebloemolie, olijfolie) of borstvoeding door het eten mengen helpt met poepen en daardoor minder krampjes. Succes!

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! De tips ga ik zeker gebruiken!