91 Reacties

3 jaar geleden

Denk dat wij een toettoet garage gaan geven. Heeft hij langere tijd iets aan

3 jaar geleden

Een keukentje voor ons meisje 😘

3 jaar geleden

Van ons krijg ze een speeltafel. Van mijn ouders krijgt ze een driewieler. Wij hebben onlangs het activiteiten huisje gekocht van little tikes. Daar speelt ze echt heel graag in, is ook een echte aanrader.

3 jaar geleden

Wij hebben een pratend voetbal goal😊

3 jaar geleden

Een loopfietsje, staat al maanden in de kelder, van de buren overgenomen 😊

3 jaar geleden

Wij denken aan een Wobbel board!

VRIEND

3 jaar geleden

Opa koopt voor onze zoon een kinder fauteuil en wij de activiteitentafel van Janod.

3 jaar geleden

Wij geven een klimrek van Sawdust & Rainbows. Wij vragen aan familie om een centje te geven, zodat dit het cadeau van iedereen is. (Zo vermijden we ook spullen die we echt niet nodig hebben/willen.)

3 jaar geleden

Iets voor de zomer, door kerst en sint heeft hij al een shitload aan speelgoed voor binnen. Ik zit te denken aan een schommel

3 jaar geleden

Wij zijn toch voor iets anders gegaan. Een ballebak met 2 honden in huis leek ons bij nader inzien toch niet zo een goed idee 🤣. Van mijn ouders krijgt ze al een loop kar van hout

3 jaar geleden

Ik zit te denken aan zo’n klein houten loopfietsje

3 jaar geleden

Of een schommel. Wil hem eigenlijk buiten hangen maar dat kan deze niet volgens mij.. En anders haal ik hem er wel af bij slecht weer en laat ik hem vooral in de zomermaanden hangen.

3 jaar geleden

Reactie op maaike-vs

Een loopwagentje
Die is leuk! Wat kan je die kopen?

3 jaar geleden

Reactie op KimmieKimmie

Van ons krijg ze een speeltafel. Van mijn ouders krijgt ze een driewieler. ...
Waar heb je dat activiteiten huisje gekocht?

3 jaar geleden

Wat hebben jullie leuke originele ideeen! Wij lezen nieuwsgierig mee!

3 jaar geleden

Wij geven een wobbel 🤸‍♀️

3 jaar geleden

Een driewieler van pukky

3 jaar geleden

Ik zoek speelgoed voor mijn zoon die 1 word. Er is zoveel. Geen idee wat je moet aanschaffen. Ik kijk ook mee

3 jaar geleden

Reactie op KimmieKimmie

Van ons krijg ze een speeltafel. Van mijn ouders krijgt ze een driewieler. ...
Welke activiteitentafel hebben jullie gekocht ? Ik zie er meerdere. Welke vind ze leuk 😀

3 jaar geleden

Reactie op ElinedeJong

Heel leuk topic! Wij zitten met dezelfde vraag. Wij hebben nu een loopscoot ...
Wij hebben een loopfiets besteld bij bandits & angels van de week. Alleen nog helemaal niks van hun terug gehoord. Krijg ze ook niet te pakken... Hebben jullie de loopscooter al binnen of überhaupt een bevestigingsmail gekregen?