91 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op sammeke

Wij hebben een loopfiets besteld bij bandits & angels van de week. Alle ...
Ik heb ook een loopfiets besteld en kreeg direct een bevestigingsmail met een leverdatum erin. In dec besteld en komt pas aankomende week binnen. Misschien via het contactformulier een vraag stellen? Staat dat zij contact opnemen

3 jaar geleden

Reactie op sammeke

Wij hebben een loopfiets besteld bij bandits & angels van de week. Alle ...
Nee wij kregen ook geen bevestigingsmail. Maar wel heel snel binnen (na 2 dagen). Ik heb de PostNL app en daarin kreeg ik de volgende dag al bericht dat het pakketje onderweg is.

3 jaar geleden

Reactie op ElinedeJong

Nee wij kregen ook geen bevestigingsmail. Maar wel heel snel binnen (na 2 d ...
Dit is hem!

3 jaar geleden

Ik zat te denken aan een kruiptunnel met tentje/ballenbak

3 jaar geleden

Reactie op ElinedeJong

Dit is hem!
Heel leuk 🥰

3 jaar geleden

Wij wilden ook graag de driewieler van Velorreti geven, echter zijn alle kleuren die wij mooi vinden al een tijdje uitverkocht. Deze komt nog wel een keer :) Nu geven we de Little Tikes activity garden. Van de opa's en oma's krijgt hij waarschijnlijk een wheelybug en een pratend/elektrisch voetbalgoal.

3 jaar geleden

Reactie op Vls

Wij wilden ook graag de driewieler van Velorreti geven, echter zijn alle k ...
Ze zijn eind jan als het goed is weer op voorraad! Ik heb hem ook op mijn lijstje staan

3 jaar geleden

Wij geven een goud bedelarmbandje met haar eerste bedel. Zo kunnen we haar ieder jaar met haar verjaardag een nieuw bedeltje geven en heeft ze als ze 18 is een prachtig gevulde armband.

3 jaar geleden

Wij kopen het Mopitri klimrek van Ette Tête. En ze krijgt van mijn ouders voor buiten de Activity Garden van Little Tikes. En van mijn broertje een glijbaan van Little Tikes. En van mijn opa en oma een gouden armbandje van Minitials met bedeltje eraan, iets blijvends, net zoals ik heb gekregen van hen. 💗

3 jaar geleden

Wij gaan een speelhuis geven voor in de tuin🥰

3 jaar geleden

Reactie op B91

Ze zijn eind jan als het goed is weer op voorraad! Ik heb hem ook op mijn l ...
Ja dat had ik ook begrepen, alleen is onze kleine 31 januari jarig. Dus ik vrees dat dat net niet op tijd is. Wij geven hem dan gewoon wat later 😁. Vrienden van ons hadden overigens gezegd dat hun kleine met 1 jaar en nog niet echt goed op de fiets kon zitten, pas een paar maanden daarna. Dus misschien nog iets om te overwegen.

3 jaar geleden

Reactie op Vls

Ja dat had ik ook begrepen, alleen is onze kleine 31 januari jarig. Dus i ...
Ja hier hebben we al eerder een driewieler cadeau gekregen en ons dochtertje is groot en 11 maanden, maar ze komt amper bij de vloer. En haar voeten op haar fiat 500 loopwagen komt lang nog niet bij de vloer 😅😅

3 jaar geleden

Reactie op Vls

Ja dat had ik ook begrepen, alleen is onze kleine 31 januari jarig. Dus i ...
Wij hadden hem toevallig met black Friday besteld, toen kon je alle kleuren kopen ongeacht of ze op voorraad waren. Hij is afgelopen week geleverd, mijn zoontje is 10,5 maand en groter dan gemiddeld maar kan echt nog lang niet bij de grond. Geen haast dus zou ik zeggen 😜

3 jaar geleden

Wij geven ons zoontje een janod sweet cocoon speeltafel en een hape hamerbank xylofoon. Hij krijgt van opa en oma's nog een plan toys regenboog krokodil trekfiguur en een veloretti loopfietsje. Wordt goed verwend... maar ik kan niet wachten 😁

3 jaar geleden

Wij hebben de trybike gekocht is voor nu wel te groot maar als ze het kan gebruiken is het ook mooi weer en stuk groter.

3 jaar geleden

Kijk zo leuk!! https://www.jorg-steigerhout.nl/a-62553714/outlet-kindermeubels/doe-het-zelf-bouwpakket-combi-kinderkeuken-en-kinderspeeltafel-met-krijtbord-steigerhout-zwart-voorraad-magazijn-artikel/#description

3 jaar geleden

Wij hebben een wobbel gekocht. Toen die binnen kwam heb ik hem een paar keer laten zien aan haar om haar reactie te zien maar ze gaat elke keer huilen! 🙈 Hopelijk is het een fase

3 jaar geleden

Reactie op Neryase

Wij hebben een wobbel gekocht. Toen die binnen kwam heb ik hem een paar kee ...
Haha die van mij keek angstig bij haar loopwagen. Echt van haal me eruit. Ik heb ook een wobbel gekocht en het haar laten zien. Maar heb je het ook geprobeerd op een manier dat je samen erop gaat net als een wip? Gezichten naar elkaar toe?

3 jaar geleden

Wij hebben dit loopfietsje/step gekocht

3 jaar geleden

Reactie op Diana78

Haha die van mij keek angstig bij haar loopwagen. Echt van haal me eruit. ...
Ik heb wel geprobeerd haar erop te zetten met mij heel dicht bij maar toen was het drama helemaal compleet haha. Ze is erg eenkennig geworden ik denk door de lockdown. Op het kdv hebben ze ook een wobbel en daar speelde ze regelmatig mee 🤔