91 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Winette

Wij denken aan een Wobbel board!
Zeker doen! Hebben wij destijds onze oudste dochter (nu 3.5 jaar) gegeven. Is nog steeds bijna dagelijks een succes! Wat een leuk speelgoed!

3 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Zeker doen! Hebben wij destijds onze oudste dochter (nu 3.5 jaar) gegeven. ...
Hij is inmiddels binnen!

3 jaar geleden

Wij geven haar een activiteitenkubus waar ze tegenaan kan staan en mee spelen!

3 jaar geleden

Wij gaan ook voor een grote activiteiten kubus

3 jaar geleden

Reactie op Winette

Wij denken aan een Wobbel board!
Die is heel leuk! Onze zoon kreeg hem destijds ook op zijn eerste verjaardag maar ik moet eerlijk zeggen dat hij er pas met 2,5 jaar mee ging spelen. Achteraf zou ik dit een jaartje later hebben gegeven

3 jaar geleden

Reactie op Vls

Wij wilden ook graag de driewieler van Velorreti geven, echter zijn alle k ...
Trybike is ook echt een aanrader!

3 jaar geleden

Deze krijgt ons manneke maandag🥰

3 jaar geleden

Wij hebben speelkubus gehaald . Zitten nog meer kanten op🤗

3 jaar geleden

Hij krijgt van ons een Modu-set. Daar kun je allerlei verschillende dingen zoals een loopwagen of klimtoren zelf van bouwen. Was flink duur, maar hij kan er hopelijk nog heel veel jaren van alles mee bouwen☺️

3 jaar geleden

Reactie op Loveyourlife

Wij hebben speelkubus gehaald . Zitten nog meer kanten op🤗
Wij hebben exact deze kubus. Ons zoontje is helemaal fan... Hopelijk jullie kindje ook.

3 jaar geleden

Reactie op EVLNR

Wij hebben exact deze kubus. Ons zoontje is helemaal fan... Hopelijk jullie ...
Hoop het ook!! Er is in ieder geval genoeg mogelijkheid om te spelen hehe. Aan elke zijde wat anders ben benieuwd hoe die erop gaat reageren. Leuk dat jou zoontje het in ieder geval leuk vindt!!

3 jaar geleden

De stoel en de activiteiten kubus ervoor, hij is er helemaal happy mee!

3 jaar geleden

Verwend door zijn 2ooms en tantes al...

3 jaar geleden

Deze er ook nog bij gekregen.

3 jaar geleden

Wij hebben een hobbelpaard gekocht. Van mijn ouders krijgt ze een houten loopkar. En mijn schoonmoeder een kruiptunnel met ballen tent. En van een vriendin van mij een retro loopauto waar haar meisjes ook mee gespeeld hebben en die ik toen al superrrr leuk vond

3 jaar geleden

Zo’n grote blauwe zandbak schelp, met wat zandspeelgoed. En het deksel kan van de zomer ook lekker als buitenbadje worden gebruikt

3 jaar geleden

Reactie op NicoleAvW

Wij hebben deze fiets besteld 😍😍
Wat leuk, van welk merk is dat?

3 jaar geleden

Wij hebben deze mee groei puppy gekocht. Die zet je op 1 van de 3 stand hoe ouder hoe hoger de stand. Hij is echt super leuk! Vrijdag is ze jarig dus ben benieuwd wat ze er van vindt

3 jaar geleden

Bij ons is het grote feest vandaag. Bente wordt woensdag 1 jaar maar we wilde het toch met de familie vieren. Iedereen is vandaag vrij dus hebben wij vandaag een online verjaardag

3 jaar geleden

Oma’s en opa’s hebben wat bijgelegd ook :)