Die is heel leuk! Onze zoon kreeg hem destijds ook op zijn eerste verjaardag maar ik moet eerlijk zeggen dat hij er pas met 2,5 jaar mee ging spelen. Achteraf zou ik dit een jaartje later hebben gegeven
Hij krijgt van ons een Modu-set. Daar kun je allerlei verschillende dingen zoals een loopwagen of klimtoren zelf van bouwen. Was flink duur, maar hij kan er hopelijk nog heel veel jaren van alles mee bouwen☺️
Wij hebben exact deze kubus. Ons zoontje is helemaal fan... Hopelijk jullie ...
Hoop het ook!! Er is in ieder geval genoeg mogelijkheid om te spelen hehe. Aan elke zijde wat anders ben benieuwd hoe die erop gaat reageren. Leuk dat jou zoontje het in ieder geval leuk vindt!!
Wij hebben een hobbelpaard gekocht. Van mijn ouders krijgt ze een houten loopkar. En mijn schoonmoeder een kruiptunnel met ballen tent. En van een vriendin van mij een retro loopauto waar haar meisjes ook mee gespeeld hebben en die ik toen al superrrr leuk vond
Wij hebben deze mee groei puppy gekocht. Die zet je op 1 van de 3 stand hoe ouder hoe hoger de stand. Hij is echt super leuk! Vrijdag is ze jarig dus ben benieuwd wat ze er van vindt
Bij ons is het grote feest vandaag. Bente wordt woensdag 1 jaar maar we wilde het toch met de familie vieren. Iedereen is vandaag vrij dus hebben wij vandaag een online verjaardag