42 Reacties

3 jaar geleden

Hi! Mijn dochter vond het erg leuk. Heel veel lachende foto’s. Ze is van zichzelf bijna altijd vrolijk en blij, dus dat scheelt. Toen ze daadwerkelijk de cake mocht opeten was ze erg gefocust op het eten en lachte ze wat minder.

3 jaar geleden

Zonder de taart.

3 jaar geleden

Met de taart. Druk bezig met eten hahaha!

3 jaar geleden

Wij hebben het ook gedaan. Mijn dochter vond het super! Ben nog aan het wachten tot de foto’s klaar zijn.

3 jaar geleden

Onze dochter vond de fotoshoot leuk. Denk tijdig aan haar kledij, persoonlijke elementjes (badspeeltje, naamletters, garde,...), welke decor je het mooiste vind en laat dit weten aan de fotograaf. Ik ben van Vlaanderen dus kan je geen adresjes geven in jou regio.

3 jaar geleden

Bij ons was het meer een inspectie dan een echte cakesmash, maar volgens mij vond ze het erg leuk! Goede fotograaf in beuningen is raoul van meel!

3 jaar geleden

Erg blij met de fotos🥰

3 jaar geleden

Wij hebben het ook gedaan met onze zoon. En ook al lachte hij niet veel, de momenten die hij lachte zijn wel vastgelegd! En de foto's zijn super geworden! (Ook die zonder lach) dus ik zou het zeker aanraden.. Ook leuk voor later om op terug te kijken.

3 jaar geleden

Echt een aanrader! Ook al vinden ze de taart een beetje eng, je hebt super leuke fotos.

3 jaar geleden

Eerste keer vond mijn dochter het niks, huilen. Achteraf was ze ziek geworden. Tweede keer was het een feestje 🥳🌸👏

3 jaar geleden

Cakesmash

3 jaar geleden

Het eerste half uur was keihard huilen, ze was bang voor de fotografe 🤷🏼‍♀️ uiteindelijk lukte het en vond ze het geweldig. Vooral het badje na de cakesmash vond ze leuk!

3 jaar geleden

Wij zijn in januari bij Studio Hanneke in Enschede geweest. Werden heel fijn ontvangen en mijn dochtertje voelde zich al gauw op haar gemak. Echt een aanrader bij haar!

3 jaar geleden

Wij hebben hem ook gedaan en mijn zoontje vond het ook heel erg leuk, hij heeft zeker de helft van de taart opgegeten😁 hele fijne fotograve van Happy Kids fotografie zit in Westervoort ze komt aan huis maar kan ook bij haar

3 jaar geleden

Hier vond ik het leuk om het zelf te doen. Was ook een lockdown net als “nu”. Maar als je het zelf doet dan is het net ff wat makkelijker qua wakkertijd en een bekende omgeving. Taart ook voor het eerst zelf gemaakt. Onze dochter lacht altijd maar met camera denkt ze vaak ja daag weg met die camera 😅 Ergens als perfectionist lastig want je wil toch het mooiste plaatje pakken. Maar ook weer willen loslaten zodat het ontspannen blijft voor onze dochter. Maar als je tig euro’s betaald dan lijkt mij dat je het helemaal perfect wil hebben 😂😂, maar blijft het onvoorspelbaar hoe kids gaan reageren 😜 Als je een goede camera hebt iPhone 11 pro of wat dan ook, dan kan je bij bewegingen net ff wat sneller een mooi plaatje pakken. Had ik niet maar toch heb ik nog leuke plaatjes kunnen pakken 😃vind ik dan hahaha..

3 jaar geleden

Reactie op Claudia28H

Cakesmash
Wat grappig mijn uitnodiging ook een beetje op die manier gedaan 😄

3 jaar geleden

Ik moest uiteindelijk mijn fondant versieringen eraf halen want ze pakte de hele brokken soms volledig in haar mond hahahha

3 jaar geleden

Reactie op Claudia28H

Cakesmash
O wat schattig 😍

3 jaar geleden

Ook ik heb het gewoon zelf thuis gedaan. Met mijn zusje als assistente. Krijg heel veel complimenten en iedereen zegt dat het lijkt alsof ze gewoon door een fotograaf genomen zijn. Dus ben helemaal trots🥰😋

3 jaar geleden

Wij hebben van de week de resultaten gezien: echt zo van genoten! Het was echt een feestje!