42 Reacties

3 jaar geleden

Als je het zelf zo mooi kan heb je inderdaad niemand nodig om het voor je te doen 😍

3 jaar geleden

Reactie op Tan30

Bij ons was het meer een inspectie dan een echte cakesmash, maar volgens mi ...
Hee wat leuk, wij zijn ook bij Raoul geweest en hebben precies hetzelfde decor en jurkje haha. Alleen een ander haarbandje en andere taart. Wij zijn ook super blij met de foto's en het was heel geslaagd! Kan het alleen maar aanraden.

3 jaar geleden

Reactie op Lin 93

Hee wat leuk, wij zijn ook bij Raoul geweest en hebben precies hetzelfde de ...
Wat grappig! Ik had een shoot gewonnen, dus wilde heel graag een cakesmash! Heel leuk dat we ook hetzelfde decor en jurkje hadden haha! Ze maken ook echt hele mooie newbornshoots en zwangerschapshoots.

3 jaar geleden

Reactie op Claudia28H

Cakesmash
Oh leuke foto’s 😍 en wat een schatje!

3 jaar geleden

Wij hebben het ook gedaan met onze zoon. En ook al lachte hij niet veel, de ...
Hahaha ja ik vind het juist zo grappig dat je dan zulke leuke foto’s hebt, maar niemand weet wat er achter de schermen allemaal mis ging. Zo was onze newborn shoot een en al gehuil en over mama heen plassen 🥲

3 jaar geleden

Reactie op Tan30

Wat grappig! Ik had een shoot gewonnen, dus wilde heel graag een cakesmash! ...
Wij hebben bij hem ook de newbornshoot gedaan toen ze 3 weken oud was 😍. Kei leuk om te winnen joh! Wij zijn van plan om eens in de zoveel tijd (misschien wel elk jaar?) foto's te laten maken bij hem. Hij stelde zelf een spaghetti smash voor als ze 2 wordt haha. En daarna portretfoto's. Zo kunnen we de hele muur straks vullen 😝.

3 jaar geleden

Ik heb zelf thuis een spaghetti-Smash gedaan. Eerst wat onwennig, maar daarna een en al feest :)

3 jaar geleden

Zeker aan te raden, is super leuk!

3 jaar geleden

Wij hebben het thuis zelf gedaan met een klein taartje ☺️ hij vond het geweldig. En wij ook trouwens. We hebben hem eerst zijn middag dutje laten doen zodat hij goed uitgerust was en daarna direct in bad.

3 jaar geleden

Ik heb me rot gelachen. Ze durfde de cake niet aan te rake eenmaal er aan ruike duwde ik haar gezichtje er zachtjes in. Met dit als resultaat 😂😂😂

3 jaar geleden

Ook een badshoot gehad!

3 jaar geleden

Reactie op Lin 93

Wij hebben bij hem ook de newbornshoot gedaan toen ze 3 weken oud was 😍. K ...
Super leuk!

3 jaar geleden

Onze kleine vriend vond het maar niks haha. Ben blij dat wij een goedkope taart hebben gekocht en zelf een goede camera hebben in de familie! Het zijn leuke foto's en filmpjes geworden met vieze snoeten trekken en spelen met het tafelkleed waar hij op zat haha.

3 jaar geleden

Ik heb zelf fotos gemaakt om te proberen of ze het wat vond. Ze vond het super leuk en uiteindelijk niet meer naar een echt shoot gegaan. Een witte muur een douchegordijn op de grond, ballonnen en taart. Dat is alles wat je nodig hebt. Wij maken elke maand een foto met de beer dus die moest er nu ook op. Wat slagroom aan de poot maar ach hifi dan probeer je het toch eerst zelf?

3 jaar geleden

Wij hebben het ook thuis gedaan. Ze vond het heel leuk. Normaal zit ze nooit stil, maar de taart was zo interessant dat ze de hele tijd bleef zitten. Hele leuke foto’s hebben we teruggekregen. Denk wel op tijd aan de outfit en eventueel decoratie/ballonnen etc.

3 jaar geleden

Reactie op Moniek N

Ik heb zelf fotos gemaakt om te proberen of ze het wat vond. Ze vond het su ...
Wat een goed idee met een douchegordijn op de grond! Wij gaan het ook maar eens thuis proberen. Denk dat op de foto’s wel te zien zal zijn dat ze zich in haar eigen huis een stuk prettiger voelt!

3 jaar geleden

Ik vond het vrij prijzig dus heb hetzelfde thuis gedaan. En tevens de taart met behulp van dr oetker zelf gemaakt!

3 jaar geleden

Witte hoeslaken gebruikt, via Amazon een heel pakket 1 jaar versiering en beetje creatief zijn met hoe je het wilt versieren. Ik had ook nog een teil geleend voor after.

3 jaar geleden

Wij hebben het thuis gedaan. De fotografe (Mooiste momenten fotografie) kwam aan huis. Ze had alles mee. Ik heb zelf de taart gemaakt en de kleding verzorgd. De Kleine man genoot er enorm van en de foto's zijn geweldig geworden.

3 jaar geleden

Hier ook thuis gedaan!