Lieve mama's
Misschien kunnen jullie mij helpen ik heb al wat rond gebeld qua GGD en soa poli maar of ze kunnen mij niet helpen of ze zijn dicht
Het is namelijk zo
In april 2019 zag ik mijn vriend voor het eerst na hele fijne gesprekken via whatsapp en bellen in mei raakte ik zwanger 馃槆馃槉 helemaal blij en geweldig !! Toen ik 2 maanden zwanger was ongeveer werd er bij mij bloed afgenomen voor mijn suiker te checken en ook gelijk voor een soa ik had gelukkig toen niets en we gingen happy verder met onze zwangerschap nu een week geleden kwam ik erachter dat ik chlamydia had ( door dat ik wat klachten had ) ik schrok me rot en mijn wereld stond even stil ( want ik ben echt nog nooit vreemd gegaan!! ) gelijk aan mijn vriend gevraagd ben je vreemd gegaan in onze relatie ? Hij antwoorden gelijk nee echt niet! ( maar dit komt niet uit de lucht vallen??? ) nu vanmorgen toch langs mijn huisarts geweest met de vraag hoe dit nou zit ? De huisarts zei tegen mij omdat nu een vaginale test was ( uitstrijkje ) anderhalf week geleden dat ik dit recentelijk heb opgelopen馃槺馃槺馃槶馃槶 heeft iemand hier ervaring mee ? Klop dit?? Mijn huisarts zei ook dat als ik dit langer heb dat het niet via uitstrijkje te zien is maat alleen via je bloedtest ..... help me asjeblieft ik ben echt bang voor de antwoorden wat ik van de mama's hier gaat krijgen hopelijk heb ik het mis 馃槶馃槶