15 Reacties

2 jaar geleden

Je kunt ook positief testen omdat je kort geleden de vaccinatie hebt gehad. Hou jezelf in de gaten qua koorts etc. Met 21w zou het niet teveel problemen geven zei mijn gynaecoloog. Vaak is dat pas aan het einde zo.

2 jaar geleden

Hoi. Ik zou bij de GGD eerst laten testen en daarna je vk of gyn bespreken. Ik hoop dat je weinig klachten hebt en niet echt ziek wordt. Ps. Je kunt geen covid krijgen van je vac

2 jaar geleden

Hoiii ik was 35 weken toen ik positief teste. Ben een dag wat ziekjes geweest en hierna weinig last meer gehad. De kleine heeft ook geen problemen van gekregen. Bij hoge koorts raden ze indd wel pcm aan omdat hoge koorts nooit goed is. Ik ben nu 37.3 en kleine doet het nog steeds goed! Sws voor zekerheid bij ggd laten bevestigen!

2 jaar geleden

Ik was 2 weken zwanger toen ik In maart 2021 Corona kreeg. Ik had toen de klachten: hoofdpijn, rillerig, keelpijn,vermoeidheid, niet lekker zijn. Tijdens mijn zwangerschap ben ik later in juni 2021 gevaccineerd, toen geen klachten gehad van mn eerste vaccinatie. Inmiddels is ons zoontje gezond en geboren in november.

2 jaar geleden

Reactie op Silvana1981

Hoi. Ik zou bij de GGD eerst laten testen en daarna je vk of gyn bespreken. ...
Maar je schijnt er wel positief op te kunnen testen. Niet dat je 't ervan krijgt.

2 jaar geleden

Reactie op Thamar92

Maar je schijnt er wel positief op te kunnen testen. Niet dat je 't ervan k ...
Waarom dan? (Het is namelijk niet waar)

2 jaar geleden

Reactie op Silvana1981

Waarom dan? (Het is namelijk niet waar)
Je hebt idd gelijk. Werd mij toen gezegd door iemand. Fout dus. Excuus 😬

2 jaar geleden

Ik heb net covid gehad met 26 weken wel alle drie vaccinaties gehad. Verkouden en niet helemaal lekker maar gelukkig niet kortademig (niet meer dan anders) dus viel gelukkig heel erg mee.

2 jaar geleden

Ik ben uiteindelijk ook positief getest bij de GGD, heb er op moment flink last van helaas.

2 jaar geleden

Zelf en vele anderen (werk in de zorg dus veel vrouwen als collega en dus ook veel zwangeren) hebben Corona gehad tijdens zwangerschap. Laatste variant gaf geen klachten danwel verkoudheid of mild griepje

2 jaar geleden

Reactie op Leoniet

Ik ben uiteindelijk ook positief getest bij de GGD, heb er op moment flink ...
Hoe gaat het met je?

2 jaar geleden

Reactie op Silvana1981

Hoe gaat het met je?
Hier hebben we de quarantaine volledig 10 dagen uitgezeten. Ik ben erg ziek geweest en kan volgensmij alle klachten wel van mijn lijstje afstrepen.. wat kan een mens zich dan slecht voelen. Op het moment heb ik het gevoel alsof ik onderaan moet beginnen, futloos , weinig energie en al snel hele zere benen.. 😔 hoop dat het gauw de goede kant op mag gaan. Gister controle gehad en onze kleine doet het gelukkig goed, dat geeft een goed gevoel

2 jaar geleden

Reactie op Leoniet

Hier hebben we de quarantaine volledig 10 dagen uitgezeten. Ik ben erg zie ...
Ach wat vervelend om te horen dat je alle klachten hebt gehad. Maar gelukkig fijn om te horen dat je kleintje het goed maakt. Ik wens je nog een fijne zwangerschap en doe het aub rustig aan. Je lijf heeft een hoop te verwerken zeg maar. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op Silvana1981

Ach wat vervelend om te horen dat je alle klachten hebt gehad. Maar gelukki ...
Absoluut heel erg fijn dat de kleine het goed maakt. Erg lief dankjewel, dat doe ik zeker.. wil erg graag weer maar moet nu toch echt luisteren naar mijn lichaam

2 jaar geleden

Met 20 weken Corona gehad en ben niet gevaccineerd. 2-3 dagen wat ziek geweest en dat was het!