18 Reacties

3 jaar geleden

Wij wilden onze kinderen niet belasten met een test. Zij zitten nu op dag 8/10. Is soms even pittig die quarantaine maar liever dat dan een test via neus en keel. Sommige regio's hebben een sabbeltest. Helaas bij ons niet.

3 jaar geleden

Wij hebben begin vorige week laten testen. Hij was zwaar benauwd, stikte als hij moest hoesten en spuugde daar dan ook bij. We moesten dus dingen gaan uitsluiten. Hij kreeg heel kort een dun wattenstaafje in zijn neusholte, toen was het ff gillen maar daarna binnen 1 minuut alweer stil toen ik hem op de arm nam. (liet hem met de test in de maxicosi want hij trekt en slaat alles weg, hij is nogal sterk).

3 jaar geleden

Onze dochter is getest ook omwille van een uitbraak in de cr猫che. Ze heeft even gehuild maar het was snel over. Uiteindelijk bleek ze positief te zijn. Mijn echtgenoot en ikzelf hebben hierdoor 17 dagen in quarantaine geweest. Leuk is anders maar ja...

3 jaar geleden

Ons zoontje is op 10maand 2x getest omdat ikzelf zekerheid wou. Hij had er geen last van. De eerste keer zelfs niet geweend, 2de keer kort maar was dit snel over.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is al drie keer getest afgelopen jaar. Eerste keer toen hij een paar weken oud was, lag toen nog in het ziekenhuis en verpleging was bang dat hij corona had. 2e keer met 7 maanden en laatste keer met 11 maanden. Ze zijn bij die kleintjes echt veel relaxter, staafjes gaat er niet zo diep in en het is echt met nog geen 20 seconden gedaan. Voordat die kleine kon schreeuwen was het al klaar. Mocht je twijfelen zou ik het gewoon laten testen.

3 jaar geleden

Nou nee ik ga m'n kind van 1 jaar niet laten testen. Hij heeft nu ook verkoudheidsklachten. Maar daar vind ik hem echt veelste jong voor. En mn andere zoontje van 5 jaar zou ik ook niet laten testen dan maar 10 dagen quarantine. En zowiezo 10 dagen thuis met je gezin kan ook heel leuk zijn. Spelletjes spelen. Wees creatief en dan komt dat wel goed. En ben je niet creatief op printers heb je hele leuke idee毛n

3 jaar geleden

Nou het valt echt mee mama鈥檚. Ik snap het helemaal hoor, als je je kind niet wil laten testen. Maar mijn nichtje van 2 en mijn nichtje van 4 zijn al meerdere malen getest. Die van 4 zei zelfs het kriebelde alleen een beetje. Allebei ook geen 1 keer gehuild.

3 jaar geleden

Ik zal eens bellen of ze zo鈥檔 sabbel test hebben. En 10 dagen quarantaine is ook gezellig maar weet niet of mijn werkgever dat zo tof vindt als ik het zou kunnen verkorten naar 5 natuurlijk... zoveel vrije dagen heb ik ook weer niet

3 jaar geleden

Onze zoon van 1 is een paar weken terug getest. Zowel manlief en ik waren positief. Vooraf geoefend door een wattenstaafje naar zijn neus te brengen (zonder in de neus te gaan) en de test zelf stelde voor hem niks voor. Zat ontspannen op oma's schoot en heeft geen kik gegeven. Zou het zo weer doen als het nodig blijkt te zijn. Vooral omdat we in onze omgeving een heuse uitbraak hebben die bijna evenveel kinderen als volwassenen treft (Besmette leerkracht op school).

3 jaar geleden

Ja hoor, was goed meegevallen! Rap even in de neus en is snel voorbij 馃憤

3 jaar geleden

Nou viel reuze mee, ze vond het wattenstaafje zeer interessant en wilde het alleen maar vasthouden. Gelukkig ook negatief 馃憤 thanks, jullie stelden me ook gerust 馃槉

3 jaar geleden

Ik moet mezelf verplicht elke week 2 x laten testen voor mijn werk.. De ene week is het geen probleem. De andere week is het naar.. Ons zoontje van 1 zou ik persoonlijk niet laten testen. Dan maar 10 dagen in quarantaine.

3 jaar geleden

Hier zijn mama en papa positief getest. Ik doe dit niet bij mijn dochter, omdat ze ook koorts heeft en dan sowieso ook positief is. Ik doe haar dat niet aan 馃槪

3 jaar geleden

Wij hebben het virus beiden gehad. Onze zoon had toen ook koorts en keelpijn. We hebben hem niet laten testen omdat we van de arts er vanuit konden gaat dat hij ook positief zou testen.

3 jaar geleden

Wij hebben het virus beiden gehad. Onze zoon had toen ook koorts en keelpij ...
Heeft je zoontje daarna geen klachten eraan overgehouden? Ik heb zelf nu corona, mij man hoort t morgen en zoonlief is al 1 week verkouden ( misschien heb ik t wel van hem)

3 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Heeft je zoontje daarna geen klachten eraan overgehouden? Ik heb zelf nu c ...
Hij is weer helemaal kerngezond. Al duurde het wel een tijdje voordat hij zijn kuchje kwijt was. Beterschap en sterkte!

3 jaar geleden

Ik toevallig deze week onze dochter van 1 laten testen ivm eenzelfde situatie. Ik had mezelf gezegd als het na 2x proberen niet gelukt is dan gaan we gewoon weer. Hij deed het stokje in de neus. Als reflex trok mijn dochter het stokje eruit maar zo heel kort erin was al genoeg zei hij. Moest even huilen halve minuut ofz maar dat vind ik ook niet gek. Gelukkig was de test negatief 馃檪

3 jaar geleden

Nee mijn kind word niet getest en ik ook niet. Dan maar thuis blijven.