26 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben sws een ‘alles of niets’ mens. Als ik niet wil dat mijn baby aangeraakt wordt, accepteer ik ook geen bezoek. Komt de bezoek wel over de vloer? Dan mogen zij ook de baby vasthouden. Sinds een week hier ook begonnen met de crèche.

4 jaar geleden

Hier enkel mijn ouders (die van mijn man niet) en mijn zus en haar man. Voor de rest niemand. Zij letten op haar als we moeten werken dus dan is het toch onvermijdelijk. Voor de rest mag niemand haar vastnemen en eigenlijk (op een persoon na) heeft iedereen daar respect voor.

4 jaar geleden

Wij maken er geen punt van, als ze zelf ok is mag het gewoon. Maak me geen zorgen om corona bij haar. Eerder andersom dat bijvoorbeeld mijn ouders het zouden krijgen...

4 jaar geleden

Wij hebben hier ook ergggg mee gestruggled, mijn vriend heeft een auto immuun ziekte. Mijn therapeut kent iemand die bij het outbreak management team werk en vertelde mij Dat er een hele kleine kans is dat een baby Corona krijgt, babies hebben er ook nauwelijks last van én b. zij kunnen volwassenen niet besmetten... sinds een maand mogen vrienden en fam hen vasthouden, wij houden van iedereen wel 1,5 m afstand.

4 jaar geleden

Hier mogen alleen de opa's en oma's (kort) vasthouden en het kinderdagverblijf. Verkouden zijn of iets wat er op lijkt is bij ons not done dan blijven we weg. Verder maken wij geen/nauwelijks onnodige uitjes. Niet zomaar even door een winkel, alleen als we iets nodig hebben en online bestellen lastig is. Veelal gaan we dan alleen en blijft onze dochter dan ook thuis.

4 jaar geleden

Enkel familie en opvang! Zijn overgrootmoeder aan 1 kant niet want zij is te kwetsbaar. Daar gaat bezoek ook enkel buiten door, allen met mondmasker op en op een afstand. Onze vrienden houden ook mooi afstand en begrijpen dit wel.