8 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb mijn zoontje laatst laten testen het veel heel erg mee!

3 jaar geleden

Ook niet ver in de neus.

3 jaar geleden

O wat spannend! Nee wij hebben het nog niet met onze dochter gedaan maar wel met onze zoon van 5. De testen voor kinderen gaan niet diep. Ze doen het meestal heel lief en geduldig. Als ze weten dat het een kindje is nemen ze als het goed is de tijd. En ze krijgen een diploma achteraf 😁 ik denk dat het wel goed komt, het is zeker niet de test die je zelf krijgt.

VRIEND

3 jaar geleden

Een paar weken terug heb ik mijn zoontje laten testen, toen bijna 18 maanden oud. Tot mijn verbazing ging het erg goed en heeft niet moeten huilen. Waren bij een teststraat met een speciale ruimte voor kinderen. Ze gaan ook in de neus en mond maar met een ander soort staafje als bij volwassenen die minder gevoelig is. In de mond was helemaal geen probleem. Toen het staafje in de neus ging en hij net op het punt kwam er wel klaar mee te zijn, was het al goed. Is mij 100% meegevallen maar ook complimenten voor de mensen die de test afnamen en hem eerst wat deden afleiden en spelenderwijs de test afnamen.

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft tijdje terug een test gehad. Ze gaan bij kinderen helemaal niet ver de neus in. Hij vond het natuurlijk even niet leuk, maar het viel verder reuze mee. Hij kwam bij mij op schoot zitten en ik hield hem vast zodat het zo snel mogelijk klaar was en je kunt ze het nog niet goed uitleggen. Hierdoor was het ook snel klaar, daarna nergens last van gehad en hij is het weer vergeten

3 jaar geleden

Ik heb allebei mijn kindjes 2x laten testen. Ik voelde me zo schuldig toen ik er heen reed. Mijn dochter (5) is een drama queen😂 maar die vond het leuk. En de jongste (1.5) die gaf geen kick. Hier dus goede ervaring. Staafje ging niet ver in de neus.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is ook al een keer geweest. Het gaat totaal niet diep in hun neus. M’n zoontje gaf geen kik..

3 jaar geleden

Mijn zoontje vier keer, vanaf heel klein 6 weken de eerste keer. Stokje gaat niet zo diep en veel minder lang. Voordat het kindje het door heeft is het stokje er al weer uit.