7 Reacties

3 jaar geleden

Heel veel beterschap. Ik ken 2 baby’s en een peuter die er goed doorheen zijn gekomen. ♥️ Sterkte! 😘😘

3 jaar geleden

Mijn man heeft het waarschijnlijk ook van ons zoontje gekregen. Hoewel we onze zoon niet hebben laten testen. Marijn was met een halve week van de ergste symptomen af gelukkig. Nu nog verkouden en een hoestje.

3 jaar geleden

Heel veel beterschap en sterkte. Ik hoop dat de kleine en jullie er zo goed mogelijk doorheen komen! Dat hoop ik voor iedereen!💜💜💜

3 jaar geleden

Hoi! Hier een gezinnetje van drie, mijn man en ik zijn positief getest voor 2 weken terug. Mijn dochter (niet getest) is al die tijd verkouden, geen koorts, wel verhoging gehad, maar ze heeft het niet helemaal naar haar zin. Paracetemol werkt voor haar goed. Contact gehad met de huisarts, zij geven aan dat kindjes er (uiteraard uitzonderingen daar gelaten) niet ernstig ziek van worden. Mijn man en ik zijn al beter. Wij hadden overigens hele andere klachten. Het is lastig in te schatten of mijn dochter nog last heeft van Corona, aangezien ze wel vaker verkouden is ;)

3 jaar geleden

Mijn dochtertje had het in april, toen was zij 2 maanden. Zij had vanaf haar geboorte al een afwijking met haar luchtweg die heel smal is en zij heeft wat meer moeite met ademen in het dagelijkse leven. Toen ze corona kreeg werd het dus alleen maar erger en belande zij ook in het ziekenhuis voor paar dagen. Ze wou niet drinken en dat baarde de doktoren veel zorgen. Gelukkig na een paar dagen begon ze weer rustig met drinken en mochten wij na een paar dagen weer naar huis, maar wel met veel medicatie en aanwijzingen. De doktoren zeiden wel dat ze liever covid bij kinderen zien dan een andere kinderziekte, alleen omdat zij al een afwijking heeft met haar luchtweg dat het bij haar war moeizamer ging. Zelf ben ik niet getest, maar alleen mijn dochter en mijn moeder, omdat zij geopereerd moest worden en ook zij had covid, terwijl zij nooit het huis uit ging en ik ben alleen maar 1x met mijn dochter buiten geweest en dat was naar de consultatiebureau, dus hoogstwaarschijnlijk heeft zij (of ik) het daar opgelopen.

3 jaar geleden

Hi, wij zijn sinds een paar dagen weer beter van COVID. Mijn man en onze dochter van 9 maanden zijn erg ziek geweest, onze dochter heeft 4 dagen koorts gehad, 2 dagen zat ze rond de 40,5. Alles bij elkaar heeft het wel een week geduurd voor ze weer de oude was en ze weer goed at. Succes!

3 jaar geleden

Hier ook Covid. Mijn dochter en ik, mijn man niet maar hij heeft zich vandaag nogmaals laten testen. Heel veel snot, kuchen en in het begin ook koorts. Gelukkig gaat het weer de goeie kant op en krijgt ze weer praatjes. Ik maakte me wel zorgen maar zodra de koorts weg is, is het een ander meisje. Ik hoop dat het bij jullie ook snel het geval is! We hebben haar extra laten drinken, aan de borst maar ook thee uit de fles. En paracetamol. Sterkte en beterschap!