10 Reacties

4 jaar geleden

8 mei eerste dag laatste menstruatie 22 mei volgens mijn app eisprong Pas op 14 juli getest Zelf uitgerekend op 12 feb Gyn uitgerekend 17 feb

4 jaar geleden

Tweede poging (met donor) rond dag 11 ingebracht. 1-6 een positieve test. 8-2-2020 uitgerekend en baby ligt constant ca 1 week voor op schema qua groei.

4 jaar geleden

Menstruatie was 10 mei. Volgens app en ovulatie testen beide 25 mei Positieve test op 9 juni Volgens mezelf en verloskundige op 14 feb uitgerekend.

4 jaar geleden

Eerste dag laatste menstruatie 6 mei. Late eisprong waarschijnlijk gehad. Testte op 4 juni positief. Verloskundige heeft uitgerekende datum op 27 februari gezet.

4 jaar geleden

Reactie op Tan30

Eerste dag laatste menstruatie 6 mei. Late eisprong waarschijnlijk gehad. T ...
27 februari? Dat is inderdaad laat. Of heb je anders ook een langere cyclus? :-)

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Menstruatie was 10 mei. Volgens app en ovulatie testen beide 25 mei Positie ...
Toch eigenlijk best gek he, dat ik 2 dagen eerder dan jij menstrueerde en 3 dagen eerder eisprong had, maar toch 3 dagen later ben uitgerekend door de vk... snap de berekeningen dan nooit zo goed 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Toch eigenlijk best gek he, dat ik 2 dagen eerder dan jij menstrueerde en 3 ...
Ja heel raar die berekeningen! Misschien een late bevruchting/innesteling?

4 jaar geleden

27 februari? Dat is inderdaad laat. Of heb je anders ook een langere cyclus ...
Heb wel een iets langere cyclus rond de 30 dagen. Maar niet zo veel langer. Volgens groei komt het overeen met wat verloskundige heeft aangegeven dus het zal wel kloppen😊

4 jaar geleden

Laatste menstruatie begon op 27 mei, 27 juni een positieve test en uitgerekend op 29 februari

4 jaar geleden

7 februari 2019 positief gestest. 27 februari miskraam met 8,5 week. (1 tot 2 maanden wachten tot we weer mochten proberen) 6 mei laatste menstruatie. Eisprong rond de 23e van mei (niet gevoeld) Rond 10 juni getest. Positief. Nu 13 februari uitgerekend van ons eerste.