6 Reacties

vor 2 Jahren

Ik ga overal naartoe met de kindjes😁 meestal gaan we naar dierentuinen, toverland, efteling, paardjes kijken op manege enz.. ik vind het zo leuk om met ze weg te gaan 😍

vor 2 Jahren

Wij gaan met onze 2 jarige meestal naar het Amstelpark, die heeft alles in 1: kinderboerderij, grote speeltuin, enkele kinderattracties, snackbar, pannenkoekenrestaurant, ijsco kar, minigolf, rondrijtreintje door het park en een doolhof 🙂 Verder hebben we nog op ons lijstje: Speelpark Oud Valkeveen, Sprookjeswonderland, Linneaushof, Avifauna, Billy Bird park en Flierefluiter Raalte. Vlindorado is ook wel leuk, alleen ben je daar in max. 2 uurtjes wel klaar. Bij slecht weer kun je uitwijken naar die grote indoor speeltuinen.
Een ritje met de trein naar een dorp of stad dichtbij, daar iets lekkers eten op een terras en bij een speeltuintje lekker spelen. Rondje fietsen op zoek naar paarden/molens/trekkers/graafmachines, net wat je kind leuk vindt. Zwemmen.

vor 2 Jahren

Binnen speeltuin, zwemmen, verschillende speeltuintjes in de wijk, met de bus op en neer haha(top uitje), ijsje halen, stukje wandelen, diertjes kijken. En mijn dochter speelt ook prima met goed weer buiten in de tuin met lekker een water/zand tafel.

vor 2 Jahren

Dit wil ik binnenkort doen! Meerdere plaatsten hebben alpaca’s. Ook een boerderij maar wel weer een ander soort dier. https://www.alpacaexperience.nl/ontmoet-voedt

vor 2 Jahren

Van het weekend naar een tulpen pluktuin geweest. Ga binnenkort weer naar de Fruittuin van West. Ook een pluktuin maar dan fruit (kersen bessen, appels, peren etc. En ze hebben varkens en kippen. Je kan er eten en eieren rapen. Verder gaan we regelmatig naar de duinen, strand, parken, speeltuin, zwembad, naar plekken waar je kan eten en spelen (pannenkoekenhuis, cupcake winkel, etc). We wonen in Haarlem dus bovenstaande is allemaal goed bereikbaar. Ik heb Vlindorado, het Nijntje museum en het Spoorwegmuseum nog op mijn to do lijstje staan.