18 Reacties

5 jaar geleden

Hier ook, sinds 1.5 week voel ik de kleine jongen ben nu 16 weken🥰hij zit al heel hoog ter hoogte van mijn navel en placenta ligt naar achter dus kon volgens mijn verloskundige goed dat ik hem al voel😊kan het nog niet zien of voelen aan de buitenkant maar volgens mij duurt dat niet lang meer. Trapjes worden steeds duidelijker🥰

5 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Hier ook, sinds 1.5 week voel ik de kleine jongen ben nu 16 weken🥰hij zit ...
Heerlijk gevoel is dat he! Dit is ons ons tweede en laatste kindje dus geniet er nog meer van nu! Heb die bewegingen in mijn buik enorm gemist nadat ik bevallen was. Het intieme gevoel.

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Heerlijk gevoel is dat he! Dit is ons ons tweede en laatste kindje dus geni ...
Ja heel bijzonder! Is voor ons de eerste😊 kan ik me gied voorstellen, extra van genieten dan nu 🥰

5 jaar geleden

Dit is mijn derde en ben nu 15 weken en voel sinds een paar dagen soort van kriebels in mijn buik hihi mijn jongste is 8 dus was het gevoel vergeten. Heel apart maar wel leuk 🤗

5 jaar geleden

Volgens mij heb ik m gisteren gevoeld! Was in het zwembad (met mijn inmiddels veel te krappe badpak aan) aan het zwemmen, en voelde opeens gekriebel onderin mn buik, alsof die kleine aan t duwen was om meer ruimte te krijgen haha. Het was een heel ander gevoel als de rommelende darmen van de afgelopen weken, maar het is onze eerste dus geen idee of het ook echt zo was. Ben nu 15+5 weken 😄

5 jaar geleden

Hier mijn vierde kindje maar helaas op soms een kriebeltje na voel ik nog weinig, vandaag 17.3 weken zwanger maar voor het eerst de placenta aan de voorkant liggen dus kan helaas nog wel even duren hoorde ik 😞

5 jaar geleden

Ik ben 17 weken en voel helaas nog niets. Ben benieuwd wanneer dat gaat komen!

5 jaar geleden

Ben al 17 weken n voel helaas nog niets. Zit elkedsg te popelen op dat moment😂😍

5 jaar geleden

Ik voel het nu zo af en toe(sinds 17+6). Het is een soort van gekriebel maar iets wat ik nog nooit eerder heb gevoeld. Ene dag meer dan de andere dag. Grappig was wel dat ik woensdag langs een straat muzikant liep en deze sloeg keihard op een trommel. Toen voelde ik dat gekriebel extra goed. Waarschijnlijk schrok die kleine 😅

5 jaar geleden

Vanaf 15 weekjes voelde ik regelmatig gekriebel, nu is het alweer een paar daagjes stillig in mijn buik (17+4) maar vanmorgen met harde muziek moest hij wel even van zich laten voelen. Waarschijnlijk omdat hij nog zoveel ruimte heeft voel ik hem niet altijd 😊

5 jaar geleden

Onze eerste voelde ik met 16 weken, nu inmiddels 18 weken onderweg van nummer 2, maar ik voel nog niks 🙁 Heb t idee dat ik dit keer de placenta aan de voorkant heb zitten. Over 1,5 week weet ik t met de 20 weken echo..

5 jaar geleden

Ben nu 18 weken weken en voel het nu heel goed. Daarvoor klein beetje.

5 jaar geleden

Ik ben nu 19 weken helaas nog niets bewust gevoeld. Kunnen jullie uitleggen wat je voelt? Ik heb wel de afgelopen weken wat borrelende buik af en toe ik dacht eerder dat dat mijn darmen zouden zijn...

5 jaar geleden

@riddercindy het klinkt misschien heel maf maar ken je de trilling van een spasme (bijvoorbeeld met je ooglid) zoiets voelt het bij mij. Gewoon als trillingen 😊

5 jaar geleden

Reactie op RidderCindy

Ik ben nu 19 weken helaas nog niets bewust gevoeld. Kunnen jullie uitleggen ...
Bij mij voelde het in het begin als gekriebel of gevladder van een vlinder. In het begin heel zacht maar werd al gauw duidelijker en soms voelde ik ook een dag inene niks. Tegenwoordig lijkt mijn buik meer op een boksbal😱en dan vooral als ik wil gaan slapen🤣 duurde ongeveer 4 weken om van gevladder naar echte schopjes te gaan😊

5 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Bij mij voelde het in het begin als gekriebel of gevladder van een vlinder. ...
Aha, ja ik had wel gedroomd dat ik de baby voelde trappelen misschien onbewust wel iets gevoeld en daardoor gaan dromen dacht ik nog. Misschien dat het geborrel.. of misschien kan ik het beter omschrijven als iemand die in mn buik aan het bellenblazen is die knappen zegmaar, toch de baby is dan ♡

5 jaar geleden

Reactie op RidderCindy

Aha, ja ik had wel gedroomd dat ik de baby voelde trappelen misschien onbew ...
Zou heel goed kunnen hoor! Bij mij werdt het na een tijdje bevestigd omdat het gevoel steeds duidelijker werdt😊 lekker van genieten😘

5 jaar geleden

Bij mij begon het met kriebels. Niet veel later voelde ik een plopje tegen mijn onderbuik. Ik dacht volgens mij voel ik hem. Dat was met 15 weken. Nu ben ik 19 en voel hem dagelijks schopjes geven. Mijn gevoel met 15 weken is hierdoor wel bevestigt. Zo leuk om je baby te voelen 😁 kan niet wachten dat mijn (schoon)ouders en mijn man hem kunnen voelen. Mijn man heeft hem al wel gevoelt, maar vaag. Vond de reactie toen zo leuk! En het wordt realistischer voor hem 😊