850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ja gisternacht nog toen ik bij radboud kwam. Was gelijk aan de metingen van ...
Inderdaad.. iedere dag is een “mijlpaal”. Succes ik zal aan jullie denken!!! ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Dat is wat vroeger... Gelukkig is ie bij jullie blijven zitten tot de 40 we ...
Hopelijk blijft ie bij jullie ook zitten tot de 40 weken. Hopen dat met rust enz het gaat lukken. Ga voor jullie duimen 🤞🏻🥰

4 jaar geleden

Ik ben morgen 32 weken zwanger. Heb al een paar dagen een soort menstruatiepijn. En je ziet aan mn buik dat zij al helemaal naar beneden is gezakt. Zijn meer mensen hier bekend mee? Ik denk indalingsweeen..

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Ik ben morgen 32 weken zwanger. Heb al een paar dagen een soort menstruatie ...
Ik had precies hetzelfde en het begon ook in die week. Vk zei toen inderdaad dat mijn kindje al is ingedaald! Goed teken😊

4 jaar geleden

Merry xmas iedereen, lekker rustig aan doen. Geniet van het gewiebel in je buik en hopelijk niet te veel redenen om te klagen. Als dat wel zo is, just smile and wave en lekker dagdromen over het kleine hartediefje in het buikje ❤❤❤

4 jaar geleden

Mensen hier ook zo'n last van aambeien en ontlastibg dat er niet uit wilt? Heb al 2 dagen pijn!!!! Tips zijn welkom

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Mensen hier ook zo'n last van aambeien en ontlastibg dat er niet uit wilt? ...
Onlangs een keer gehad. Ging snel weer over gelukkig. Ik slik sinds een week pro biotica, heb het idee dat dat hier ook voor helpt, maar daar slik ik het niet perse voor. Heb gelezen dat je niet moet persen of heel lang op toilet moet blijven zitten. Kiwi/pruimen eten, bruin brood (vezels)

4 jaar geleden

Reactie op Melin88

Onlangs een keer gehad. Ging snel weer over gelukkig. Ik slik sinds een wee ...
Ik eet al zo gezond mogelijk, is kiwis bruin brood, groente etc. Ik zal de probiotica halen, mijn buurvrouw had daar ook baat bij

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Mensen hier ook zo'n last van aambeien en ontlastibg dat er niet uit wilt? ...
Veel drinken en idd extra vezels eten

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik eet al zo gezond mogelijk, is kiwis bruin brood, groente etc. Ik zal d ...
Ik heb van orthica fem 1x daags voor slapen gaan. T is echt een vervelende kwaal hè 😬 kindje heeft er na bevalling ook baat bij

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Mensen hier ook zo'n last van aambeien en ontlastibg dat er niet uit wilt? ...
Gedroogde zwarte pruimen(bij lidl) eten! Werkt bij mij als enige!!!

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Mensen hier ook zo'n last van aambeien en ontlastibg dat er niet uit wilt? ...
Hier ook dagen geen ontlasting gehad. Als laatste redmiddel roosvicee laxo gedronken, na paar uur kon ik naar de wc. Voor mij echt een wondermiddel als ik veel last krijg🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Mensen hier ook zo'n last van aambeien en ontlastibg dat er niet uit wilt? ...
Een beetje gebroken lijnzaad ‘s ochtends in m’n yoghurt of in een smoothie werkt echt top bij mij!

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Hier ook dagen geen ontlasting gehad. Als laatste redmiddel roosvicee laxo ...
Drink ik ook. Gelukkig ben ik met maar de wc geweest!!! Mooiste moment van de eerste kerstdag🤣. Eindelijk kan ik weer zitten. Nu zo lekker slapen!

4 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Een beetje gebroken lijnzaad ‘s ochtends in m’n yoghurt of in een smoothie ...
Je mag niet teveel of telang lijnzaad gebruiken als je zwanger bent is mij verteld

4 jaar geleden

Reactie op Demaura

Je mag niet teveel of telang lijnzaad gebruiken als je zwanger bent is mij ...
Klopt, je moet geen hele zakken ervan nemen haha! Maar af en toe een klein schepje in je yoghurt of iets kan geen kwaad 😁 en het helpt heeel goed!

4 jaar geleden

Hebben jullie ook wel eens een harde buik op 1 plek zeg maar? Ik weet dat het kindje links in mijn buik ligt, maar soms blaast de rechter kant helemaal op. Ik weet niet zo goed of het een harde buik is, lijkt er wel op maar ze voelen iets anders.

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Ik ben morgen 32 weken zwanger. Heb al een paar dagen een soort menstruatie ...
Oh wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb precies het zelfde. Ben je er ondertussen al achter wat het is?

4 jaar geleden

Reactie op ZwangereDaf

Oh wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb precies het zelfde ...
Ja indaling doet pijn als een soort menstruatie inderdaad en af en toe richting een soort wee gevoel. Heb het ook! En een drukkend gevoel van onder alsof de kleine er elk moment uit kan vallen hahaha

4 jaar geleden

Reactie op ZwangereDaf

Oh wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb precies het zelfde ...
Ik denk indalingsweeen. Ik heb zaterdag controle bij de verloskundige. Dan zal ik het even navragen.