850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Ik denk indalingsweeen. Ik heb zaterdag controle bij de verloskundige. Dan ...
Ik had het ook aan de vk gevraagd. Ze zei dat het zeker weten indalingsweeen waren toen ze voelde hoe laag de baby lag

4 jaar geleden

Vandaag keek ik in de spiegel en herkende mezelf niet. Mijn lichaam is zo veranderd 🙄 ik ben nu 31w en ik ben erg trots op mijn buikje maar alles daarrond doet mij enorm onzeker voelen over mezelf. Mijn dijen en armen zijn meegegroeid en mijn gezicht ook, sexy voel ik mezelf al weken zeker niet meer. Gewoon rond. Is even een down namiddagje geweest. Zucht.

4 jaar geleden

Reactie op Naalu

Vandaag keek ik in de spiegel en herkende mezelf niet. Mijn lichaam is zo v ...
Ik herken je deels. Ik voel me soort van fatsig. En ik heb totaal geen behoefte om mn haar te doen, makeup te dragen etc. (Was sowieso geen opgemaakte meid maar wel verzorgd en dat nu ook slordig)... En dan zie ik dames op tv of om me heen, die super leuke kleding aan hebben, mooi opgemaakt etc en dat valt me dan onwijs op en dan baal ik dat ik niet mijn normale leuke kleding aan kan enzo..

4 jaar geleden

Ik ben er even helemaal klaar mee... al sinds week 20 heb ik heftige bekkeninstabiliteit. Met wat bekkenfysiotherapie en aanpassingen in het dagelijks leven was dit nog wel te houden. Alleen nu ben ik 34 weken en is de kleine al ingedaald waardoor de druk op mijn bekken nog erger is toe genomen. Ik kan niet bewegen zonder stekende pijn in mijn heupen, laat staan draaien in bed. Normaal slapen is al weken geen optie en Nu ook nog verkouden geworden en wordt ik helemaal gek van het harde geschop in mijn buik. 😫😫😫 De zwangerschap is super maar ik voel me op dit moment gevangen in mijn eigen lichaam....

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik herken je deels. Ik voel me soort van fatsig. En ik heb totaal geen beho ...
Ik ben er ook zodanig mee bezig dat ik enkele Basics heb gehaald van de h&m die goe stretchen en er verzorgd blijven uitzien. Anders was ik het ook even kwijt. Ik was en style mijn haar ook miniem, buns zijn het geworden al sinds week 12. Normaal draag ik ook weinig make up, maar wat helpt is wanneer ik direct na mijn dagcrème een laagje foundation op zet. Dan zie ik er tenminste egaal uit. De kleine veranderingen maken echt een verschil in hoe ik mij voel voor de rest van de dag. Ik heb twee kleedjes zwart en zwart met streepjes en 4p leggings, 1seizoensjas en dat heb ik meestal aan. Het ziet er altijd verzorgd uit en dat is al Big. Hopelijk vind je een kleine truc die je wat meer naar jezelf doet herinneren.

4 jaar geleden

Zuurbranden-Maagzuur Hoi allemaal, nu 31 weken zwanger maar ohhh het maagzuur zuurbranden ect wordt met de dag erger! Zelfs zo erg dat ik snachts niet kan liggen omdat anders alsnog omhoog komt. Dus probeer ik rechtop maar beetje slaap te vangen. Dit gaat hele dag zo door, ben er wel beetje klaar mee! Iemand nog tips en trucks..?

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Zuurbranden-Maagzuur Hoi allemaal, nu 31 weken zwanger maar ohhh het maagz ...
Maalox tabletten

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Zuurbranden-Maagzuur Hoi allemaal, nu 31 weken zwanger maar ohhh het maagz ...
Melk drinken helpt bij mij heel goed!

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Zuurbranden-Maagzuur Hoi allemaal, nu 31 weken zwanger maar ohhh het maagz ...
Ik heb Omeprazol voorgeschreven gekregen, wereld van verschil! Voel me ook meteen veel beter.

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Zuurbranden-Maagzuur Hoi allemaal, nu 31 weken zwanger maar ohhh het maagz ...
Ik heb er ook zoveel last van en gebruik nu vloeibare Antagel wat zeer goed helpt! Gewoon bij de apotheek (geen recept nodig) verkrijgbaar en kost om en nabij de €6,- per fles! Is ook ‘speciaal’ voor zwangere vrouwen.

4 jaar geleden

Ik heb met kerst de naam verluld tegen mn schoonzus...🤦🏼‍♀️😭 gelukkig houdt ze het voor zich..

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Ik heb met kerst de naam verluld tegen mn schoonzus...🤦🏼‍♀️😭 gelukkig ho ...
😟😭 wat rot meis! Gelukkig houdt ze het stil!

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Zuurbranden-Maagzuur Hoi allemaal, nu 31 weken zwanger maar ohhh het maagz ...
Ontzettend vervelend. Hier 34 weken onderweg en exact hetzelfde. Ben begonnen met Antagel dat werkte geweldig tot week 30, sinds dien neem ik suikervrije Rennies op aanraden van de verloskundige, deze werken tot nu toe nog steeds, hopelijk blijft dat ook zo.

4 jaar geleden

Ik weet dat sommige nog vaker moeten. Maar heb een baal momentje. Van 1 keer per nacht naar het toilet, naar twee keer per nacht. Waarbij de tweede elke keer rond 6 a 7 uur is en ik daarna wakker lig terwijl ik eindelijk kan uitslapen (verlof). En als het tegen zit doet die nacht mijn heup ook steeds heel veel pijn (fijn die bekkeninstabiliteit). Bah. Ben echt aan het aftellen, terwijl ik pas 33 weken ben. 🙈

4 jaar geleden

Ik heb nu al 2 dagen last van hoofdpijn, ben niet te genieten vind het echt zielig voor mijn vent... Hij doet alles voor me en ik loop hem alleen maar af te snauwen, morgen 33 weken zwanger gelukkig bijna met verlof maar van mij mogen deze laatste weken wel heel snel voorbij gaan

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb nu al 2 dagen last van hoofdpijn, ben niet te genieten vind het echt ...
Heb je je bloeddruk laten controleren?

4 jaar geleden

Reactie op MarjoleinSt

Heb je je bloeddruk laten controleren?
Ik heb woensdag nog controle bij de gynaecoloog gehad en toen was mijn bloeddruk gewoon in orde..

4 jaar geleden

Ik ben altijd een slaapkous geweest... nu word ik al slecht als het donker wordt! ik durf mijn bed niet in te kruipen, want ik val maar niet in slaap! lichaam is zo onrustig :( 35 weken nu

4 jaar geleden

Reactie op Semra

Ik ben altijd een slaapkous geweest... nu word ik al slecht als het donker ...
Hey kan je mij een hand geven ik precies hetzelfde ben echt een slaapkop heerlijk maar sinds 2 weken ben ik gewoon klaar wakker snachts en het ergste is dat ik dan smorgends gebroken ben ☹️ het draaien in je slaap gaat ook niet zonder dat ik er wakker van word .... nog even doorbijten succes 😉

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik weet dat sommige nog vaker moeten. Maar heb een baal momentje. Van 1 kee ...
Hoi Ik ben nu 34.3 en heb sinds 2 weken last van me bekken ... ook snachts last met draaien waardoor ik telkens wakker word 😒 ik ben vorige week bij een osteopaat geweest en ik had het idee dat het hielp maar door de drukke feestdagen heb ik toch weer teveel gedaan waardoor ik terug bij af ben .... toch naar je lichaam luisteren en op tijd je rust pakken