850 Reacties

4 jaar geleden

Hey kan je mij een hand geven ik precies hetzelfde ben echt een slaapkop he ...
Dank je! hoever ben je nu? ik denk dat het er gewoon bij hoort... ik ben dan stik kapot en dan wil je gewoon slapen maar je lichaam doet niet mee, je kan ook niet lezen of iets anders doen want je hebt de kracht niet.. niet fijn 😊

4 jaar geleden

Reactie op Semra

Dank je! hoever ben je nu? ik denk dat het er gewoon bij hoort... ik ben da ...
Ik ben nu 34,4 dus heb ook nog even te gaan is mij der 3e maar ik kan me niet herinneren dat ik dat bij de jongens ook had ... je gaat uitgeteld liggen in je bed maar bent eigelijk klaarwakker ik denk dat dat er bij hoort de een heeft er meer last van dan de ander .... ik heb hier ook wel gelezen over slaap medicatie maar ben daar geen voorstander van .... misschien een warm bad als je die hebt voor het slapen gaan of wat ik ook wel eens drink is een thee met kruiden waar je kalm van word die hebben ze bij de jumbo van clipper ... gr

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Ik denk indalingsweeen. Ik heb zaterdag controle bij de verloskundige. Dan ...
En wat zei de vk? Ben wel benieuwd

4 jaar geleden

Hallo, ik heb al een suiker onderzoek gehad, was goed, vrijdag bloeddruk goed. Mn benen en armen zwaar, veel dingen achter elkaar op laag tempo buiten adem hart sneller kloppen en moet ik even zitten, geen vermogen om wat te ondernemen, eindelijk alleen liggen niet eens slapen. Vandaag opeens hoofdpijn. Kan het dat je 1op andere dag je bloeddruk te hoog is? Of zie je daar geleidelijk verhoging in? Baby beweegt goed, 32+5, schatting 2260 gram, grote buikomvang 97%. Snachts harde buiken, puffen, vaak plassen vaak draaien, uur of 4 wakker, uit bed warme melk koekjes eten en terug in bed slaap hervatten, dat lukt. Maar dat Mn laatste weken er zo gaan uitzien daar word ik chagrijnig van en emotioneel. Geen lach op Mn gezicht en Mn dochtertje die er naar vraagt. Ik

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

En wat zei de vk? Ben wel benieuwd
Ze is nog niet helemaal ingedaald, maar is daar wel mee bezig. Ze ligt met haar hoofdje naar beneden tegen mn bekken aangedrukt. De menstruatiepijn die ik dan soms voel, zijn inderdaad indalingsweeen. Verder alles gewoon goed gelukkig! Hoe gaat het met jou?

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Ze is nog niet helemaal ingedaald, maar is daar wel mee bezig. Ze ligt met ...
Hey, ongeveer het zelfde. Ok menstruatie achtige krampen en druk op mijn bekken. Slapen is n drama, daarom overdag maar 2 x een dutje doen. Verder geniet ik van de bewegingen van mijn kleine ventje. En het bewegen van mijn buik, dat zal ik wel gaan missen. Feestdagen waren een drama, de hele dag zitten. En dat trek ik dus niet meer. Ook niet op mijn werk, alleen vinden ze dat ik mij aanstel. Heb dus contact opgenomen met de arbo. Hoop dat die er wat aan kan doen. Nog 8 weken en dan mag de kleine man komen! O nee 7, want ik krijg een keizersnee, dus weet de datum al. Nu maar hopen dat Bullie blijft zitten!! 🤞

4 jaar geleden

Hoe slapen jullie met pijn in de linker heup die na 30 min niet te harden is. En terwijl de baby je maag en rib beurs trapt. Knallende hoofdpijn al dagen, met vlagen. Op mn rug voelt de baby te zwaar. Rechts ligt helemaal rot. Mn benen doen zeer, onrustig en kramp. En moet nog 7 weken. Tenzij ze me bij 38 inleiden vanwege suiker en bloeddruk Iemand tips om lekker te slapen? Voedingskussen helpt niet voor mn heup.

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Hoe slapen jullie met pijn in de linker heup die na 30 min niet te harden i ...
Vervelend he, hier ook veel moeite met slapen. Wat mij helpt is de gedachte dat ik in het nieuwe jaar nog maar 4 dagen hoef te werken en dus de hele dag power naps kan doen 😉

4 jaar geleden

Klaagmomentje! Laatste tijd wordt ik s’ nachts wakker, moet ik naar de wc.. en jahoor, kan ik niet meer slapen 😩. De ene keer is het 4u snachts, nu al vanaf half2 wakker 😑. Meer van jullie last van? PS Ik ben inmiddels 33 weken

4 jaar geleden

Reactie op lindaa

Klaagmomentje! Laatste tijd wordt ik s’ nachts wakker, moet ik naar de wc.. ...
Hier hetzelfde haha. Ik ben 31 weken en nu klaarwakker 🤭

4 jaar geleden

Reactie op lindaa

Klaagmomentje! Laatste tijd wordt ik s’ nachts wakker, moet ik naar de wc.. ...
🙋🏼‍♀️ ja hoor, hier ook al ruim twee uur wakker. Niet meer in slaap te komen. Ging sinds een week weer beter, maar nu afgelopen twee nachten weer de jackpot 🤷‍♀️ nu 35 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Hoe slapen jullie met pijn in de linker heup die na 30 min niet te harden i ...
Ik herken t helemaal. Nu 32 weken en alles doet pijn. Idd na 30-45 min slapen, wakker worden omdat mijn bekken pijn doen. Als ik mij vd ene zij omdraai naar de andere hoor je mijn bekken ook echt kraken. Rechts lag lekkerder, nu ligt geen van beide meer. Op mijn rug is idd geen optie, te zwaar. Vannacht amper geslapen door de pijn en maagzuur. Pas na 6 u ging dat laatste over. Zitten begint ook ruk te worden. Baby is te zwaar en drukt op alles. Pffff... nog 7 weken te gaan... ik beval gepland in week 39 via keizersnee. Ik tel de dagen af naar de geplande datum

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik herken t helemaal. Nu 32 weken en alles doet pijn. Idd na 30-45 min slap ...
Zo balen he. Wel fijn dat je kan aftellen. Bij mij is het nog de vraag of ze me in week 38 gaan inleiden vanwege suiker. Eerst was ik echt teleurgesteld dat ik geen spontane bevalling zou mogen afwachten maar nu vind ik het stiekem niet zo erg meer. 🙈🤭

4 jaar geleden

Ik slaap ook al voor geen meter meer en dan moet je deze week og 1 weekje werken voor ik eindelijk met verlof ga.. 😵

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik slaap ook al voor geen meter meer en dan moet je deze week og 1 weekje w ...
Je kan je ook ziekmelden he, als t echt niet gaat. Ik ga zo ook mijn werk bellen om mij ziek te melden. Mijn heupen doen zoveel pijn dat ik niet meer zitten kan de hele dag. Gisteren contact gehad met de vk en mijn kwalen besproken, en zij zei dat ik meer rust moet nemen omdat t anders en vroeg geboorte in de hand kan werken. En dat wil ik natuurlijk voorkomen.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Je kan je ook ziekmelden he, als t echt niet gaat. Ik ga zo ook mijn werk ...
Ik heb de afgelopen week al vrij gekregen van mijn baas, en deze week is eigenlijk nog maar 3 en een halve dag werken, en ik weet dat ze me gelukkig toch al ontzien op het werk.. Hoef eigenlijk weinig te doen behalve zitten

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik slaap ook al voor geen meter meer en dan moet je deze week og 1 weekje w ...
Heerlijk die dagen aftellen hè, ik moet nog 4 halve dagen!

4 jaar geleden

Reactie op lindaa

Heerlijk die dagen aftellen hè, ik moet nog 4 halve dagen!
Heerlijk gevoel ja kan ook echt niet meer wachten🥳

4 jaar geleden

Gister heb ik een huil dag gehad. Zat er zo door heen met alles en het gevoel alsof ik er alleen voor sta. Mn man doet echt zo veel voor me, maar omdat ons huis verbouwd wordt, zit ik bij mijn vader tijdelijk nog. Dan is manlief klussen overdag en zit ik alleen bij mijn vader. Maar hij helpt nauwelijks en verwacht dat ik het huishouden maar bijhoudt omdat we er ook wonen. Dus doet zelf niks meer, ook al roep ik dat ik het niet meer volhoud. Nou geloof me, ik stort dan soms even in. Zoals gister. En als ik dan al mn zorgen en frustraties uit bij mn man, en hopeloos afvraag wat ik dan wél kan doen, zegt ie altijd zo lief: ga maar op de stoel zitten en mooi zitten zijn. Zo cute 💕

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb de afgelopen week al vrij gekregen van mijn baas, en deze week is ei ...
Ik mag doordat ik was opgenomen in het ziekenhuis niet meer terugkomen op mijn werk. Vind het super dat ze zo om mij en mijn baby geven. Alleen denk ik wel wat ga ik die 8 weken doen voordat ik uitgerekend ben 😅 wij hebben nu wel kans op een vroeggeboorte dus moet wel echt mijn rust nemen. Maar voel me toch een beetje schuldig🙈 denk dat ik nog veel kan, totdat mijn lichaam STOP aangeeft 😳 maarja dan denk ik maar het is voor een heel goed doel 🥰