850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ik mag doordat ik was opgenomen in het ziekenhuis niet meer terugkomen op m ...
Dat schuldgevoel ken ik. Maar zoals je zegt, t is voor een goed doel.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ik mag doordat ik was opgenomen in het ziekenhuis niet meer terugkomen op m ...
Ik snap je gevoel met die 8 weken ! Ik ben inmiddels 35 weken zwanger en zit al 13 weken thuis. Contract helaas niet verlengd. Het beste kan de kleine meid gewoon met 40 weken komen maar langzaam krijg ik wel het idee : kom maar zo snel als je kan want ik wil wat doen !

4 jaar geleden

Ik zit nu al een tijdje ziek thuis en vandaag is mijn officiële verlof in gegaan. Ik trok een uur rijden enkele reis en twee uur daar zijn niet meer... ze waren er niet blij mee en hebben nog gepoogd iets therapeutisch thuiswerk te zoeken, dit is niet gelukt. Maar goed mijn bloedwaarden waren ook niet ok waardoor ik extreem vermoeid was. Na ijzerinfuus en wat langere inwerk tijd... voel ik me nu fitter, maar zit mijn buik nu in de weg... Slapen gaat omwille van mijn buik ook niet meer zo lekker... dus ja... ach hoort erbij... nog even een weekje 5,5-6. Al ligt de baby structureel een week voor op schema... stiekem hoop ik dus dat die eind januari komt ipv 8 februari...

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Hoe slapen jullie met pijn in de linker heup die na 30 min niet te harden i ...
Slapen?! Wat is dat?! 🤣 Welkom bij de club! Heb vanaf 15 weken ellende met bekken/heupen, daar kwam de volle blaas bij op en sinds een week of 6 is die kleine ook nog een uuuuren wakker en enorm actief. Ik denk maar zo... zit al lekker in het ritme voor straks 😱🤣😅 Zal voor mijn man nog wennen zijn die gebroken nachten, maar ik weet al niet beter

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Zuurbranden-Maagzuur Hoi allemaal, nu 31 weken zwanger maar ohhh het maagz ...
Lang leve de rennies en belangrijker nog, hoofdsteun omhoog. Als dat bij je huidige bed niet kan, dan alvast een hoofdsteun regelen (die je normaal ook kan bestellen bij de klossen, douchestoel etc). Dan lig je wel in eengoede houding en voorkomt je nekklachten etc van stapel kussens

4 jaar geleden

Reactie op Marde

Slapen?! Wat is dat?! 🤣 Welkom bij de club! Heb vanaf 15 weken ellende met ...
Jaaa ik had ook al vanaf 16 weken bekken problemen maar toen had ik soms nog goede nachten. Maar herken helemaaaal wat je zegt. Ook uren actief alsof ie door mn buikwand heen probeert te komen. Zijn we straks idd goed gewend aan t ritme 🤭

4 jaar geleden

Slapen? Kun je dat eten? Eten? Daar krijg je toch alleen maar zuurbranden van? Vandaag ben ik 34.3 en ALLES is letterlijk oncomfortabel, zitten, liggen, staan en lopen 😩.. zitten heb ik het gevoel dat ik moet gaan liggen want de buik is te zwaar en ik voel me dan onwel, liggen is na een halfuurtje niet meer te doen vanwege 'rusteloze' benen.. staan daar word ik binnen 5 minuten duizelig en raak ik buiten adem van en lopen kan ik bijna niet meer en doet gigantisch zeer door heftige bekkeninstabiliteit.. slapen is vrijwel onmogelijk door de bekkeninstabiliteit en het draaien in bed (wat ik sws moet doen omdat ik anders gigantische pijn ervaar door die rusteloze benen, ik word er letterlijk wakker van) en ik moet sowieso ELK uur uit bed om te plassen 🤦🏻‍♀️ dit is mijn vierde kindje en ik ben er echt klaar mee 🤣 nog een paar weekjes hopelijk houd ik t vol 😢

4 jaar geleden

Reactie op Bexiemom88

Slapen? Kun je dat eten? Eten? Daar krijg je toch alleen maar zuurbranden v ...
34+4 en ik begrijp je heeelemaal!!! Wordt er echt gek van dat ik geen enkele fijne houding meer kan vinden😩 ook niet met 5 kussens om me heen. Nog even volhouden😘

4 jaar geleden

Het lijkt alsof de baby ineens paar cm lager ligt (eerst voelde ik zn heupjes boven mn navel en nu stuk onder mn navel. Heb ook best wel drukkend gevoel en soort steken ter hoogte van mn baarmoeder... zal de baby nu volledig ingedaald zijn soms? Was al een beetje ingedaald maar dit voelt echt niet chill meer

4 jaar geleden

Tot dusver niet echt ergens last van gehad op snel geïrriteerd raken... Tot dusver dus. Na vrijwel elke warme hap krijg ik het de rest van de dag zuur. Als ik in de ochtend wakker word en ik moet is hoesten sta ik met man en macht alles binnen te houden terwijl er iemand nog even van binnen een trap na lijkt te geven. "Lange" autoritten weet ik me nu geen houding in te geven. ( 45 min in de auto). Nu moet ik zeggen : gelukkig is dat alles. Dat mn partner moet meehelpen met mn schoenen aantrekken en heel de mikmak en nu is wel mee gaat met de boodschappen is een hele verandering en is dan ook absoluut niet erg 😂 Maar van mn eigen ben ik best een regeldoos en baal er soms echt van dat ik simpele dingen als de vaatwasser uitladen soms niet meer zelf kan...

4 jaar geleden

Reactie op Bexiemom88

Slapen? Kun je dat eten? Eten? Daar krijg je toch alleen maar zuurbranden v ...
Toi toi toi

4 jaar geleden

Tip voor de slecht slapenden onder ons:,Storytel! Ik ben al maanden midden in de nacht klaarwakker en heb inmiddels al heel wat boeken geluisterd met Storytel. Dan heb ik toch iets ‘te doen’ zonder uit bed te hoeven en 9 vd 10x val ik er weer door in slaap 😊

4 jaar geleden

Mijn humeuuuuuur🤮

4 jaar geleden

Mag ik heel even m'n teleurstelling en frustratie uiten hier. Zaterdag wezen eten in een restaurant. Kreeg ik van de serveerder een kop hete thee over me heen. Het was echt een ongeluk, maar ben er toch wel heel erg verdrietig door. Naast de lelijke tweedegraads brandwonden met blaren, werd ik ook nog allergisch voor de tape om het verband vast te zetten. De zwangerschapsshoot die gepland stond zal ik nu moeten uitstellen. Hopelijk herstelt alles mooi en kan ik alsnog een shoot doen. Ik ben geen jankerd, maar hier heb ik echt tranen met tuiten om gejankt.. Zo dat is er even uit. Meiden geniet van je mooie buik. Voor je het weet is ie weer weg. Maak foto's, beschilder hem, zet hem in het zonnetje, want hij is prachtig. Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt.

4 jaar geleden

Reactie op ZwangereDaf

Mag ik heel even m'n teleurstelling en frustratie uiten hier. Zaterdag weze ...
😳😳😮😮 Lijkt me heel erg pijnlijk! Hopelijk geneest het snel en wat vreselijk dat het ook precies over je buik heen is gevallen. Misschien een optie om de shoot van de andere kant van je buik te maken? 🙈 dalijk kan het niet meer ivm genezen of je gaat al bevallen. Vind het echt kut voor je en daar mag je echt wel even over klagen indd!

4 jaar geleden

Reactie op ZwangereDaf

Mag ik heel even m'n teleurstelling en frustratie uiten hier. Zaterdag weze ...
Wat klote inderdaad ! Hopelijk is het snel genezen. 💖

4 jaar geleden

Reactie op ZwangereDaf

Mag ik heel even m'n teleurstelling en frustratie uiten hier. Zaterdag weze ...
Wanneer de brandwonden wat genezen zijn en niet meer open, insmeren met after sun! Dit is vocht inbrengend en heeft bij mij super goed geholpen, je ziet er bijna niets meer van. Veel sterkte, ik snap dat je hier verdrietig om bent 😘

4 jaar geleden

Reactie op ZwangereDaf

Mag ik heel even m'n teleurstelling en frustratie uiten hier. Zaterdag weze ...
Smeren met calendula zalf! Is tegen brandwonden! Sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op ZwangereDaf

Mag ik heel even m'n teleurstelling en frustratie uiten hier. Zaterdag weze ...
😱😱😱😱 jeetje wat erg!!! Calendulazalf helpt en gaasjes met silversulfaat (oid). Ik heb 3 jaar geleden ook heet water over mijn been heen gekregen. Ook 2e graads brandwonden. Zie je inmiddels niks meer van. Maar voor nu, met je zwangere buik en de shoot, heb je aanm die info niks. Sterkte

4 jaar geleden

Reactie op ZwangereDaf

Mag ik heel even m'n teleurstelling en frustratie uiten hier. Zaterdag weze ...
Ojee wat erg!