850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op ZwangereDaf

Mag ik heel even m'n teleurstelling en frustratie uiten hier. Zaterdag weze ...
Ojee wat erg!

4 jaar geleden

Reactie op MarloesKik

Tip voor de slecht slapenden onder ons:,Storytel! Ik ben al maanden midden ...
Hahah dat doe ik dus ook zo'n beetje elke nacht.... ben steeds tussen 4 en 6 zo'n beetje wakker:(

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Jaaa ik had ook al vanaf 16 weken bekken problemen maar toen had ik soms no ...
En dan mensen die zeggen “Ja, maar het is het allemaal waard hoor! Wacht maar tot je haar in de armen hebt”... Nils van dat alles! Tuurlijk draag ik haar met liefde en ben ik elke dag enorm dankbaar dat er een kleintje in mijn buik mag groeien. Maar onzin “dat dit het allemaal waard is” Het is gewoon dat je simpelweg geen andere keuze hebt. Das iets heeeeel anders haha en nu... aftellen maar, nog 6 weekjes (of 8, maar dat vergeet ik voor het gemak 🥴😉)

4 jaar geleden

Ik ben echt zo verschrikkelijk verkouden. Hier zat ik echt niet op te wachten zo in het begin van mijn verlof moet nog zoveel doen en ik vind het ook zielig voor ons meisje dat snuiten de hele tijd enzo 🙁. Maar beter dan over een paar weken moet er niet aan denken om zo te bevallen!

4 jaar geleden

Reactie op Neryase

Ik ben echt zo verschrikkelijk verkouden. Hier zat ik echt niet op te wacht ...
Me2! Al een week nu😔 Eerst alleen neus maar nu ook hoesten erbij. Echt supervermoeiend en durf niet echt iets te pakken ertegen. Jij wel? Beterschap x

4 jaar geleden

Reactie op musicbaby

Me2! Al een week nu😔 Eerst alleen neus maar nu ook hoesten erbij. Echt sup ...
Je mag best veel hebben hoor... Heb zelf long ontsteking gehad in november en kreeg behoorlijke antibiotica ervoor.

4 jaar geleden

Reactie op musicbaby

Me2! Al een week nu😔 Eerst alleen neus maar nu ook hoesten erbij. Echt sup ...
Bij apotheek/Kruidvat/ Etos hebben ze een hoestdrank die je wel mag nemen... gewoon even vragen aan iemand van die afdeling

4 jaar geleden

Reactie op musicbaby

Me2! Al een week nu😔 Eerst alleen neus maar nu ook hoesten erbij. Echt sup ...
Ik durf ook niet echt iets te pakken ik heb wel zoutoplossing maar dat werkt niet echt. Ik hoop gewoon dat het snel beter gaat. Jij ook beterschap 😊

4 jaar geleden

Reactie op bam4

Bij apotheek/Kruidvat/ Etos hebben ze een hoestdrank die je wel mag nemen.. ...
Thanks voor de tip! Ik had het bij de huisarts nagevraagd maar hij zei dat het beter was om niks te pakken aangezien je lichaam toch moet uitzieken😩 niet echt fijn dus.

4 jaar geleden

Wie heeft hier nog meer last van een schimmelinfectie en wat er tegen te doen? Wordt er nu gillend gek van. Vooral snachts jeukt en brand het flink Voor m’n zwangerschap slikte ik fluconazol als ik een infectie had en dan was t meteen weg. Deze mag je helaas tijdens de zwangerschap niet gebruiken. De eieren (zoals ik ze noem) die je vaginaal moet inbrengen ben ik allergisch voor dus kan ik ook niet gebruiken, net zoals de crèmes. Afgelopen 5 dagen een kuur van Multi-Gyn (floraplus) gebruikt, wil normaal ook goed helpen, maar nu helaas ook niet. Drink nu molkosan, maar naar mijn idee is dit eerder voorkomen, dan verhelpen als de infectie er al zit. Iemand nog tips..? Morgen gelukkig controle bij gyneacoloog, dus meteen vragen of hij nog iets weet...

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Wie heeft hier nog meer last van een schimmelinfectie en wat er tegen te do ...
Klinkt heel raar... een tampon in yoghurt (Turkse/Griekse) doen en dan inbrengen en er mee slapen. In yoghurt zitten bacteriën die goede invloed hebben tegen schimmelinfecties.

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Wie heeft hier nog meer last van een schimmelinfectie en wat er tegen te do ...
Ja Zou het zeker voorleggen bij de gyn

4 jaar geleden

Ben nu 35 weken en begin het een beetje zat te worden. Heb een gekneusde rib, extreme obstipatie waarbij echt niks helpt. En een energielevel van 0.0. Ben blij als de kleine man komt💙

4 jaar geleden

Mijn niet-hoeven-overgeven-teller staat na 16 jaar weer op 0. Ik moest weer is hoesten. Normaal kan ik alles makkelijk inhouden maar nu. Was blij dat ik al op de douche stond. Tandjes poetsen en hop dadelijk werken 😬 Ben nu 32+4 en van t weekend kwam eindelijk de opmerking: goh je kunt nu wel zien dat je zwanger bent. (Verjaardag van mij en partner gevierd) Ik liep weer gewoon de gastvrouw uit te hangen en meneer was weer aan t gamen met de visite. Dusja... Weekend ook best druk geweest. Heb nogsteeds gewoon totaal geen rust in mn reet. Even op de bank zitten na het werk lukt wel maar op vrije dagen weet ik gewoon van gekkigheid niet meer wat ik moet doen. Ben benieuwd hoe t over 3 weken gaat als mn verlof start

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Wie heeft hier nog meer last van een schimmelinfectie en wat er tegen te do ...
Ik heb hetzelfde. Ik kan gelukkig wel tegen de eieren. Let goed op de suikers die je eet. Eet zo min mogelijk suikers, veel groente etc.

4 jaar geleden

Tipje voor wat meer vezels. Quaker heeft die havermoutzakjes. Melk erbij, magnetron, klaar! Ik gooi daar een scheutje roosvicee laxo doorheen. Is lekker en helpt best goed.

4 jaar geleden

Verschrikkelijk mag ik even klagen 🙄🙄🙄🙄...... Schoonmoeder die zegt dat ik haar niet mag ( wat ook klopt het klikt gewoon niet meer sinds zij mijn vetrouwen heeft gebroken) ik heb dit ook duidelijk aangegeven, er is geen vertrouwen dus houd het gewoon simpel. Schoonzus weer zoals altijd dramaqueen die mijn man ( haar broer) als zwarte schaap afschildert en haarzelf ziet als een engel. Zij is zeer onbeschoft met mijn man om gegaan ik ga haar binnen kort face-to-face op haar plaats zetten.🙄🙄🙄... eerst deze baby uitpersen! Nog een paar weken..... *zucht* * gooit zichzelf op de bank*

4 jaar geleden

Reactie op Blessedmommy

Verschrikkelijk mag ik even klagen 🙄🙄🙄🙄...... Schoonmoeder die zegt dat ...
🤣🤣 helaas krijg je je schoonfamilie er gratis bij

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

🤣🤣 helaas krijg je je schoonfamilie er gratis bij
Hahaha HELAAAS🙄🙄🙄 ben er HE-LE-MAAL klaar mee.

4 jaar geleden

Ik ben helemaal klaar met wakker liggen, alleen mijn lichaam zegt van niet.... voel adrenaline ipv slaap... maar voel aan mijn ogen dat ik wel moe ben... hopelijk lukt vandaag een middag slaapje wel... gister ook lang wakker, likte het niet...