850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op bam4

Ik ben helemaal klaar met wakker liggen, alleen mijn lichaam zegt van niet. ...
Pff hier ook.. lig continu te gapen maar kan gewoon niet slapen. Straks werken.. fml

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Pff hier ook.. lig continu te gapen maar kan gewoon niet slapen. Straks wer ...
Ik ben voor begin feb, dus zit al thuis... met 3 kids dat wel... ook al wat oefenweeen tussendoor... nog 4 weken te gaan ongeveer...

4 jaar geleden

Weer om half 6 wakker, terwijl pas om 7 uur de wekker gaat 😢 zo moe maar kan niet meer slapen. In de avond lukt het ook niet goed in slaap te komen en zo vaak wakker snachts.

4 jaar geleden

Reactie op bam4

Ik ben voor begin feb, dus zit al thuis... met 3 kids dat wel... ook al wat ...
Ik heb aanstaande vrijdag verlof dus moet nog even doorzetten haha

4 jaar geleden

Pff zeg.. laatste week werken. Wordt ik gisteren avond na het eten ineens misselijk. Vanaf 00.30 barstte het ineens los, liep aan alle kanten leeg. Dus ziek moeten melden, waar ik van baal zo de laatste week voor mn verlof. De verloskundige ook maar even aan de lijn gehad ter geruststelling. Moet nu wat dingen extra in de gaten houden, maar ze vond het klinken als buikgriep. Net eindelijk 2 uurtjes achter elkaar geslapen wat wel fijn is. Maar baal zo van het ziek zijn.

4 jaar geleden

Reactie op AVB

Weer om half 6 wakker, terwijl pas om 7 uur de wekker gaat 😢 zo moe maar k ...
Ik nu 35 weken zwanger ben elke nacht klaar wakker .. smorgends de kids naar school en dan kan ik gelukkig wel even paar uurtjes slapen 🙌🏻

4 jaar geleden

Reactie op bam4

Ik ben helemaal klaar met wakker liggen, alleen mijn lichaam zegt van niet. ...
Herkenbaar hier presies hetzelfde 🤦🏼‍♀️

4 jaar geleden

even klagen weer hoor over mijn schoonzus, lucht zo op! Met kerst heb ik haar weer gezien en z eheeft 0x gevraagd hoe het gaat, terwijl ik daar met een zwangere buik van 33 weken zat. Ik voelde me zo genegeerd dat ik in de keuken een potje heb gehuild. Ik en mijn man zijn nu op het punt geraakt (in al die maanden heeft ze zich raar gedragem) dat we haar geen kaartje gaan sturen en dat ze niet welkom is op kraamvisite. Heel jammer dat het zo gaat maar xoveel negatieve energie kunnen we nu niet gebruiken.

4 jaar geleden

Reactie op annieb

even klagen weer hoor over mijn schoonzus, lucht zo op! Met kerst heb ik h ...
Goed van je! Negatieve mensen heb je niet nodig Ookal is het je schoonzus. Weet niet wat je voorheen geplaatst had maar het zit hoog. Goed aan jezelf denken🥰

4 jaar geleden

Nou heb ik eindelijk verlof slaap ik 's nachts nog steeds zo klote🙈 Lig echt totaal niet lekker.. Te draaien, dan weer naar de wc... Om 4 uur ben ik standaard wakker😏echt kut

4 jaar geleden

Reactie op annieb

even klagen weer hoor over mijn schoonzus, lucht zo op! Met kerst heb ik h ...
Is ze jaloers of konden jullie elkaar voorheen ook al niet uitstaan..?

4 jaar geleden

Reactie op Janet

Wordt moe van me schoonzus die elke dag tig namen stuurt om te raden...🙄
Hahaha sorry dit vind ik best grappig😄. Wel lief dat ze zo nieuwsgierig is. Maar ik begrijp je wel hoor😊.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nou heb ik eindelijk verlof slaap ik 's nachts nog steeds zo klote🙈 Lig ec ...
Wat jij beschrijft is zo herkenbaar. Ik heb dat ook. Ik probeer 's middags nog even een uurtje te liggen/slapen.

4 jaar geleden

En ja hoor... Ik kan weer 2 kwaaltjes toevoegen aan mijn lijst 🙈 - Aambeien - Eten dat omhoog komt (verslapping van slokdarm) Top, zwanger zijn Hahaha....

4 jaar geleden

Ja hier ook iets nieuws vergeleken met mn vorige zwangerschap. Stijve vingers door het vocht Hoe dan? Het is winter😒😅

4 jaar geleden

Zware luchtweginfectie 10 dagen breed spectrum antibioticakuur ben nu eindelijk een beetje aan het opknappen. Volgende week eindelijk met verlof. Ik kijk er zoooooo naar uit word inmiddels gek van de aambeien en allerlei zwangerschapskwaaltjes. 33 weken zwanger en counting.

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Ja hier ook iets nieuws vergeleken met mn vorige zwangerschap. Stijve ving ...
Heb ik ook. Bizar hè

4 jaar geleden

Hier ook vele kwaaltjes op het moment. - Schimmelinfectie die maar niet weg te krijgen is - Misselijk - 0 energie, Ik kan nog geen minuut op m’n benen staan dus lig al een aantal dagen in bed. - Jeuk om gek van te worden - Obstipatie - Baby ligt nog erg hoog, dus krijg weinig lucht Zo even een klaaguurtje! Nog 6,5 week te gaan. Ik kan niet wachten tot de kleine man er is💙.

4 jaar geleden

De nachten worden rotter, de bewegingsvrijheid beperkte maar na 7 maanden ellende begin ik me juist ineens lekkerder te voelen 🙈😅 word rustiger, meer lachen, vergeef mensen snel, relax etc. Lichamelijk ben ik wel een wrak nog (suiker, bloeddruk, bekken, intens moe, rugpijn, conditie natte krant, vaak buik of bandenpijn etc).

4 jaar geleden

Reactie op annieb

even klagen weer hoor over mijn schoonzus, lucht zo op! Met kerst heb ik h ...
Hier ook zo een " schoonzus" die heeft haar eigen ma laten zitten met kerst omdat wij zouden komen en als smoes ging zij uiteten met haar gezin. Vervolgens weer lopen overdrijven op social media met fotos zij was grwoon thuis. 🙄🙄🙄🙄