850 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben helemaal gestresst nadat ik proefdrukken heb besteld voor de geboortekaartje met de naam van ons meisje en adres en al en ze zijn nooit bij ons aangekomen. We volgen in de Postnl app of we post krijgen en weten dat het wel bij de Postnl is aangekomen en gesorteerd. Maar waar het nu is 🤔. Ik vind het bijzonder irritant dat ze waarschijnlijk bij iemand liggen die nu dus de naam kan weten. Ik lig nu ook de hele tijden wakker omdat ik wil weten waar die kaartjes zijn echt irritant. Zometeen maar nieuwe bestellen. Sorry moest even mijn frustratie hierover kwijt 😂

4 jaar geleden

Reactie op annieb

even klagen weer hoor over mijn schoonzus, lucht zo op! Met kerst heb ik h ...
Hier ook zo'n gevalletje. Totaal geen interesse vam schoonfamilie hoe het met mij gaat? Ben bijna 35 weken. Ik ben nu op het punt gekomen don't care anymore, ga niet stressen wat zeker niet goed is voor de kleine en dat zijn ze niet waard ook! Lekker aan je zelf denken en aan dat mooie wat komen gaat😍

4 jaar geleden

Wil ook even klagen (al heb ik het gevoel dat ik continue klaag) pfff. Ben nu zwanger van mijn 3e en moet zeggen dat ik deze zwangerschap als zwaarste ervaar. Ik heb 2 jongens 1 van 13 jaar en 1 van 8 jaar en nu zwanger van een meisje (dubbele kado) was niet gepland maar wel van harte welkom😍 maar..... sinds 2 weken is het heel snel bergafwaarts gegaan: hoge bloeddruk, last van bekken, maagzuur, continue hoofdpijn en vooral slecht tot niet slapen. Mijn man en kids doen echt hun best maar als ik mijn man probeer uit te leggen waar ik last van heb dan heb ik het gevoel dat ik aan het zeuren ben terwijl ze al zoveel voor mij doen.

4 jaar geleden

Reactie op Neryase

Ik ben helemaal gestresst nadat ik proefdrukken heb besteld voor de geboort ...
Hi, hier precies hetzelfde. Ik had 3 kaartjes besteld en er is er maar 1 aangekomen. Volgens kaartje2go kunnen ze vandaag nog komen 🤞 maar in mijn postapp stonden ze gisteren al vermeld......

4 jaar geleden

Reactie op Faatje

Hier ook zo'n gevalletje. Totaal geen interesse vam schoonfamilie hoe het m ...
Hier hetzelfde verhaal! Ik heb een vrij spannende zwangerschap met hoge bloeddruk en eiwitten in urine, heel veel controles. Wordt gewoon niet naar gevraagd.... of gezegd nou alles is stabiel dus goed toch?? Ik laat het maar los .....

4 jaar geleden

Heb ik ook. Bizar hè
Ja echt bizar. Al heb ik er niet echt 'last' van hoor.. Jij?

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Ja hier ook iets nieuws vergeleken met mn vorige zwangerschap. Stijve ving ...
Heb ik ook, heel vervelend. Heb je er ook tintelende vingers en gewrichtspijn bij?

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Ja echt bizar. Al heb ik er niet echt 'last' van hoor.. Jij?
Ik heb er ook geen last van. Gewoon Veel drinken en in beweging blijven helpt bij mij wel. Mijn trouwring heb ik wel afgedaan want die begon te knellen. Ik wil niet dat deze straks moeten doorknippen als ik teveel vocht blijf vasthouden.

4 jaar geleden

Reactie op Neryase

Ik ben helemaal gestresst nadat ik proefdrukken heb besteld voor de geboort ...
Hey, vandaag zijn de 2 resterende kreten alsnog bezorgt bij mij. Wie weet ook bij jou?

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Hey, vandaag zijn de 2 resterende kreten alsnog bezorgt bij mij. Wie weet o ...
Jaaa net! Maar het was wel verkeerd bezorgd. Ik had al een nieuw proefkaartje besteld haha 😂 maar gelukkig zijn ze terecht

4 jaar geleden

Reactie op Neryase

Jaaa net! Maar het was wel verkeerd bezorgd. Ik had al een nieuw proefkaart ...
Fijn dat ze toch nog zijn aangekomen! Ik vind alle 3 de kaartjes leuk, wordt lastig kiezen. Naam heb ik ff weggepoetst, je weet nooit wie er mee kijkt 😉dilemma#keuzestress#onceinalifetime

4 jaar geleden

Reactie op Faatje

Hier ook zo'n gevalletje. Totaal geen interesse vam schoonfamilie hoe het m ...
✔️hier precies net zo

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nou heb ik eindelijk verlof slaap ik 's nachts nog steeds zo klote🙈 Lig ec ...
Hier precies hetzelfde.. vanacht om 4 uur beneden. Hoe ver ben jij?

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Hier precies hetzelfde.. vanacht om 4 uur beneden. Hoe ver ben jij?
34 weken en 3 dagen heb nog ff te gaan dus🙈

4 jaar geleden

Hoe erg is dit wel niet. Niks te blokjes snijden, ik vreet dat ding in 1 keer op alsof het een koekje is 😂

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Hoe erg is dit wel niet. Niks te blokjes snijden, ik vreet dat ding in 1 k ...
Wat is dat dan ? Smakelijk iig 😀

4 jaar geleden

Wat is dat dan ? Smakelijk iig 😀
Een blok kaas 😂

4 jaar geleden

Hebben jullie ook zoveel pijn aan de ribben? Iemand tips & tricks om te kunnen slapen? 🤓 ik heb een groot zwangerschapskussen maar helpt niet veel.

4 jaar geleden

Reactie op Siena2020

Hebben jullie ook zoveel pijn aan de ribben? Iemand tips & tricks om te ...
Die tips zou ik ook willen hebben ja!! Het enige wat bij mij een beetje verlicht, is als ik mijn lijf strek (dus met mijn arm omhoog ga liggen).

4 jaar geleden

Reactie op Faatje

Wil ook even klagen (al heb ik het gevoel dat ik continue klaag) pfff. Ben ...
Ik heb echt hetzelfde hoor. Ook zwanger van de derde en deze zwangerschap valt me zo zwaar. Ook na twee boys onverwachts zwanger van een meisje (echt een cadeau) haha. Ik slaap al een week niet meer dan 2 uur per nacht... ik ben helemaal op bah...en iedereen heeft het er maar over dat ik er zo goed uitzie terwijl ik me echt een wandelende zombie voel.