850 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook opeens droge mond snachts... maar dan is de afweging drinken en nog vaker plassen dan elke 2u of droge mond negeren. Ik koos het laatste 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Nog meer dames hier met een gortdroge neus??? Tips???
Helaas heb ik dit door mn werk het gehele jaar. Sta bij ovens. Je zou een vochtinbrengende neusspray kunnen proberen

4 jaar geleden

Pfff onze aannemer... We hebben besloten dat wij onze benedenverdieping helemaal klaar willen hebben voordat de kleine er is. Hebben een huis gekocht dat sinds jaren 70 niet meer is geüpdatet. We moesten de werk van zijn mannen al elke dag controleren... Maar nu is het stucwerk aan het drogen (zij hebben vakantie) en het als het goed is alleen nog schilderen, tegels leggen en keuken erin. Maar nu blijkt dat de vloer niet gelijk is.. Verschillende tegelzetters zeggen dat de vloer niet vlak genoeg is en de aannemer zegt dat we een goede tegelzetter moeten nemen 😭😭 wordt moe van mensen die andere de schuld geven... Wie moeten we nu geloven, wij zijn geen vakmannen en hij is 20jan pas terug. Als hij dan nog de vloer moet corrigeren en dat moet drogen 😳😳 dan gaan we het niet redden... Iiieeeh adem in adem uit 😅

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Pfff onze aannemer... We hebben besloten dat wij onze benedenverdieping hel ...
Heel herkenbaar dit, bij ons zou alles voor de bouwvak al afgerond zijn... nou 3 keer raden, het is dus nog niet klaar. Langzamerhand kan mijn nesteldrang daar niet zo heel erg goed meer mee omgaan, maar idd adem in.... adem uit....

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Hier ook opeens droge mond snachts... maar dan is de afweging drinken en no ...
Dat herken ik! Ook erg droge mond:( en dan veel plassen.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Pfff onze aannemer... We hebben besloten dat wij onze benedenverdieping hel ...
Denk maar zo... niet af voor de kleine er is, maar vast af voordat die gaat kruipen ;-) een baby heeft geen mooie vloer nodig, maar liefde en drinken en verzorging en een veilig bedje

4 jaar geleden

Reactie op bam4

Denk maar zo... niet af voor de kleine er is, maar vast af voordat die gaat ...
Dankje 😁 dat zei de kraamzorg ook al en klopt ook. Zou het wel fijn vinden als de kraamzorg niet in de schuur beschuit met muisjes moet maken 😂

4 jaar geleden

Krijg sinds een paar dagen striae... bij vorige zwangerschap niet gehad. Jammer, maar weinig aan te doen. Wist alleen niet dat dat dus echt mega jeukt!!!! Iemand tips wat je daaraan kan doen??

4 jaar geleden

Reactie op S123

Krijg sinds een paar dagen striae... bij vorige zwangerschap niet gehad. Ja ...
Goed smeren met olie. Dat gaat de jeuk tegen.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Dankje 😁 dat zei de kraamzorg ook al en klopt ook. Zou het wel fijn vinden ...
Ik zit in t zelfde schuitje. 17 feb uitgerekend, misschien willen ze me 2 weken eerder inleiden, maar de keuken komt pas 24 feb... En de rest van het huis is ook niet af. Heb dus een kamer bij mn vader met wieg, dat ik daar kraamweek kan houden en eventueel wat langer blijf..... maar chill is anders....

4 jaar geleden

Vorige week al een paar dagen verkouden, en jahoor.. nu weer! Neus dicht, hoofdpijn en slecht slapen helpt ook niet echt.. 🤧☹️

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik zit in t zelfde schuitje. 17 feb uitgerekend, misschien willen ze me 2 w ...
Willen ze jou inleiden vanwege dat de kleine te groot is? Zat terug te lezen, maar kon het niet zo snel vinden 🙈 hopen dat de kleine kan blijven zitten... 3 weken bij je vader lijkt mij niet optimaal 😬 maar wel fijn dat er een backup is!

4 jaar geleden

Ik ben vandaag echt strontvervelend... ik wil alles doen maar ik kan niet alles doen. Mijn man komt dan met de vraag: hoe komt het dat jij je zo voelt? Wtf ... dumbass...

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Willen ze jou inleiden vanwege dat de kleine te groot is? Zat terug te leze ...
Ze gaan per week bekijken of het nodig is omdat de combinatie van bloeddruk medicatie én zwangerschapsdiabetes een extra risico vormen. Tot nu toe groeit de baby nog volgens de gemiddelde curve dus de grootte is nog niet ter sprake gekomen. Maar we hadden van de week de vloer laten leggen zo dat we wel al onze spullen al konden verhuizen, maar nu blijkt de vloer niet goed gelegd te zijn en wachten we tot een oplossing vanuit de houtwinkel. Dus verhuizen gaat ook niet door.... dus nog meer stress merk ik. Anders hadden we nu lekker kunnen inrichten en dan had ik puur alleen de kraamweken bij mijn vader gehad, maar vrees dat we er toch langer zitten.....

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ze gaan per week bekijken of het nodig is omdat de combinatie van bloeddruk ...
I know the feeling. Bij ons is het stucwerk aan het drogen en zijn we op zoek gegaan voor een tegelzetter voor de vloer. Nu blijkt dat de vloer niet goed vlak is volgens de tegelzetters...nu moet dat gerepareerde worden, terwijl 2e week van februari de keuken komt en het schilderwerk nog moet 🙈 merk dat ik nu meer last heb van stress dan voor de zwangerschap

4 jaar geleden

Ik heb griep net 38.2 gemeten en voor t eerst tijdens me zwangerschap een paracetamol genomen. Ik voel me echt zo verkouden en gen kracht om ieta te doen😞 ik zit me gelijk zorgen te makrn om de baby ben nu 34 weken

4 jaar geleden

Momenteel ben ik bijna 34 weken en nu begint bij mijn wederhelft lichtelijk de stress te komen terwijl ik nog gewoon lekker alles over mij heen laat komen. Voorbeeld gesprek van gister: Hij: schat als je vliezen zijn gebroken bel jij mij dan op het werk en dan bel je kraamzorg en zieke huis en al? Ik: schat wie weet verrek ik wel van de pijn en bel ik alleen jou. Hij: ja maar hoe moet ik dan bellen! Ik: ja met je telefoon. De nummers staan er al in. Hij: oja... Moet ik nu alvast een doek in de auto leggen? Ik: als ik de komende weken sowieso de auto niet heb? Hij: oja oja.... Uuuuuh schaaaaat Nouja we snappen het zo wel he 🤣 Ik zit hier dan te grinniken en meneer zit semi-geirriteerd op de bank. Let wel hij piekert al heel snel als zijn medicijnen zijn uitgewerkt 😬

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Momenteel ben ik bijna 34 weken en nu begint bij mijn wederhelft lichtelijk ...
Mijn man heeft het ook opeens op de heupen.. ik ben bijna 37 weken zwanger. Ziekenhuis tas staat al 2 weken klaar alleen wat er nog besteld is, en deze week binnenkomt, moet er nog in. Opeens heeft hij “haast” met die tas in orde hebben.. wel erg fijn dat de mannen erover nadenken. Ben je niet “alleen” 😬

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Nog meer dames hier met een gortdroge neus??? Tips???
Vaseline insmeren bij de ingang van je neus. (Niet veel) het helpt . Ik gebruik bijna elke nacht.

4 jaar geleden

Reactie op melissasmit

Mijn man heeft het ook opeens op de heupen.. ik ben bijna 37 weken zwanger. ...
Hihihi ja die ziekenhuistas moest ik ook ineens van m'n vriend. Ik zit vandaag precies op 35 weken, maar hij heeft al twee weken lang erom gevraagd. Ik heb m maar alvast ingepakt voor zijn rust..