850 Reacties

4 jaar geleden

Hoe laag kan je kindje indalen? Waar de baby eerst mn rib schopte, komt ie nu net boven mn navel uit. 😳 Is dit een voorteken voor bevallen dat ie zó laag zit met 35 weken? Kan amper rechtop zitten, dan komt er gewoon wat knel te zitten daarbinnen!

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Hoe laag kan je kindje indalen? Waar de baby eerst mn rib schopte, komt ie ...
Je zal je verbazen hoe ver ze kunnen indalen🤣 heb je ook indalingsweeen of dat niet?

4 jaar geleden

35 weken en ik ben ontzettend moe! Ik zou wel een hele dag kunnen dutten. Ik zou zo in het slaap kunnen vallen terwijl ik dit typ. Ik dacht net dat je de laatste weken voor de bevalling wat meer energie zou krijgen 😅.

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Je zal je verbazen hoe ver ze kunnen indalen🤣 heb je ook indalingsweeen of ...
Ja al 4 keer op rij. Gaat in stukjes hier. 2 keer een nacht van wakker gelegen, om de 10 minuten kramp. Maar een uurtje en dan was het even over....

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

35 weken en ik ben ontzettend moe! Ik zou wel een hele dag kunnen dutten. I ...
Heel herkenbaar.. Ik ben 's ochtends vaak vol energie dus dan zorg ik dat ik alles gedaan heb wat ik wilde doen... En :'s middags na lunch lig ik kapot op de bank languit te slapen anderhalf uur... En daarna zit ik weer vol energie tot een uurtje of 9 dan herhaalt het zich weer... En 's nachts slaap ik voor geen meter🙈

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Hoe laag kan je kindje indalen? Waar de baby eerst mn rib schopte, komt ie ...
Wat ik erover kon vinden heeft indalen geen verband met wanneer bevallen. Bij mij is ie nu iets ingedaald, maar de verloskundige zei dat hij nog terug kan. Echt als ie volledig ingedaald is en dus vast ligt zal hij beneden blijven 😅

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

En ja hoor... Ik kan weer 2 kwaaltjes toevoegen aan mijn lijst 🙈 - Aambeie ...
Ik heb ook uitstekende aambeien. Is echt de ergste kwaal van alles. Kan bijna niet zitten/lopen, doet veel pijn en ook nog eens bloedend. Steekt nu al een cm uit en vrees voor wat ermee gaat gebeuren bij het persen :(. Leuke start van m'n verlof. Meer mensen zo'n last van?

4 jaar geleden

Hallo dames Ben 35+5 dagen zwanger van men eerste kindje en net wakker door menstruatie pijnelijke krampen in men onderbuik. Zijn het indalingsweeen of wat anders

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Hallo dames Ben 35+5 dagen zwanger van men eerste kindje en net wakker do ...
Ja denk het wel. Heb ze vorige week ook gehad. Ben nu 35 weken.

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Hallo dames Ben 35+5 dagen zwanger van men eerste kindje en net wakker do ...
Ik heb het ook en ben donderdag 35 weken

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Hallo dames Ben 35+5 dagen zwanger van men eerste kindje en net wakker do ...
Hier ook veel gehad rond de 34 weken. Heeft veel aangehouden bij mij tot 36 weken. Nu ben ik 37+1 en alles weer rustig. Luister goed naar je lijf en ben je bang dat het niet goed is gewoon je VK bellen. Daar zijn ze voor 😄 Hier zeggen ze : liever een keer te veel bellen dan te weinig.

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Hallo dames Ben 35+5 dagen zwanger van men eerste kindje en net wakker do ...
Denk het ook, maar toch voor de zekerheid de vk bellen 😁 die kan het bevestigen.

4 jaar geleden

Afgelopen dagen had en heb ik nog steeds een drukkend gevoel met harde buiken. Het gevoel is dat mijn baarmoeder naar beneden geduwd word en daarbij heb ik ook een drukkend gevoel in mijn onderbuik.. Ik dacht dit is wat anders dan de harde buiken die ik eerst had. Nu blikt dat onze kleine jongen iets is ingedaald 😅 voor mij veelste vroeg... Heb 22jan en afspraak om een 3d beeldje te maken van mijn buik en daar hebben ze graag dat de buik nog hoog staat voor een mooi resultaat 🙈🙈 nu al eigenwijs 🤔

4 jaar geleden

Slapeloze nachten 😩

4 jaar geleden

Hoe verder je bent des te meer mensen op hebben te merken bah bah. We hebben een mechelse herder. Kei lief beestje doet geen kind kwaad: ooeeh moet oppassen hoor dadelijk pakt kyra haar. (Mensen komen eens in t half jaar is langs) "Je moet je kind als het gaat slapen boven neer leggen en niet in de box!" Juist wel want dan kan de hond wennen als ik erbij ben, let ik zal ze nooit alleen laten. Ja de kamer is leuk maar zou je dit niet tegen die muur aan zetten. Nou een bedje tegen de muur van het toilet en douche waar continue word doorgespoeld nee. En ga zo maar door. En als je er dan iets van zegt: dat zijn de hormonen. Geloof me ik heb geen hormonen nodig om pislink te worden 😂

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Hoe verder je bent des te meer mensen op hebben te merken bah bah. We hebbe ...
Jaaaaa zo herkenbaar. Of kwaaltjes die normaal zijn "moet je dat niet even melden"??? Ik weet zelf wanneer ik aan de bel trek! En voor de rest inderdaad exact hetzelfde als jij schrijft! Frustrerend !!

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Hoe verder je bent des te meer mensen op hebben te merken bah bah. We hebbe ...
Ik vind het juist leuk als mensen mee denken. Als ik mn huis verbouw en iemand maakt de suggestie de bank links ipv rechts te zetten en het is een leuk idee dan doe ik dat, zo niet dan niet. Maak je niet zon zorgen, ik weet zeker dat het goed bedoeld is.

4 jaar geleden

Reactie op ToPlantAGarden

Ik vind het juist leuk als mensen mee denken. Als ik mn huis verbouw en ie ...
Maar dan moet men het woordje "moet" weglaten.... En niet overal continu mee bemoeien.

4 jaar geleden

Er is bewezen dat bij zwangere vrouwen de hersengebied waar empathie en medeleven aanwezig is, verminderd. Dit om je in staat te stellen om aan je baby te denken en te 'overleven'. Laatst toevallig gelezen. Daarom dat waarschijnlijk 'goed bedoelde adviezen' (soms) niet gewenst zijn 😅😂

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Maar dan moet men het woordje "moet" weglaten.... En niet overal continu me ...
Mijn moeder doet het ook alles met een 'moet' zo irritant. Laatst vertelde ik dat de baby klein is (niet te klein ofzo) krijg ik vandaag uit het niets een berichtje dat ik haar moet bellen na mijn volgende afspraak bij de VK om door te geven of het gewicht goed is. Euhhhh nee? Of heb je dit al gekocht, heb je dat al gekocht. Ik heb gewoon op alles ja gezegd om er van af te zijn 😂