850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Maar dan moet men het woordje "moet" weglaten.... En niet overal continu me ...
Hey woordje moet kan wel vervelend worden kan ik me voorstellen. Ik zou het gewoon aangeven, is voor ouders ook n hele verandering dat hun kind ineens zelf mama wordt! ;)

4 jaar geleden

Reactie op Roos-26

Ik heb ook uitstekende aambeien. Is echt de ergste kwaal van alles. Kan bij ...
och ja, sinds sept al! gelukkig is het nu onder controle en geen pijn meer. Drink elke dag een drankje met extra vezels om alles soepel te houden, heb je al zoiets? pijn bij lopen en zitten heb ik ook gehad, word je soms wanhopig van he? ik hoop voor je dat het toch beter wordt!

4 jaar geleden

Proefdruk geboorte kaartje aangevraagd... gewoon de verkeerde naam erop gezet. Ben een naam vergeten erop te zetten 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Proefdruk geboorte kaartje aangevraagd... gewoon de verkeerde naam erop gez ...
Zwangerschapsdementie?????🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Zwangerschapsdementie?????🤣🤣🤣
Ja niet normaal! Manlief heeft er ook last van, die zwanger lekker mee: hij stond de koelkast op slot te doen met de autosleutel 🤣🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Vriendin tijdje niet gezien, dus was blij dat ik er nog even trof voor de bevalling. Het eerste wat ze zei was AFVALLEN. Ik dacht wat krijgen we nou, trut, en ik zeg nog ook dat het vocht is wat ik vast hou en ze trekt een gezicht en dan zegt ze JAJA. Het boeit me ook niet dat ik ben aangekomen, dat ik straks een baby heb wel...en jij niet dacht ik bij mezelf. Wat dan ook weer niet aardig is maar waarom dan zo akelig! Doe ik nooit. Kijk alle vrouwen die zwanger zijn met bewondering aan. En dan hebben we me man nog, zitten we in de kantine, gaat hij drinken halen, ik vraag om een cola, zegt hij is niet goed voor je, lul denk ik, doe dan maar koude chocomelk, gaat hij bestellen komt hij terug met 2 drankjes en 1 zakje m en m’s 🖕 wil ik ook wel een zakje?????? Wat een krent 😅

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ja niet normaal! Manlief heeft er ook last van, die zwanger lekker mee: hi ...
Ow misschien heeft mijn man er ook last van....hij vergeet ok steeds van alles

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Er is bewezen dat bij zwangere vrouwen de hersengebied waar empathie en med ...
Mwa die kaart word niet getrokken hier. Vooral mijn schoonfamilie komt al zolang ik ze ken met "goedbedoelde" adviezen ookal hebben ze een situatie nog nooit meegemaakt en hebben ze de inlevingsvermogen van een pannekoek 😂 gelukkig weet een van mn schoonzussen dit ook wel dus die vroeg laatst in de familiechat of iedereen zn "adviezen" voor zich kon houden voor zij ook nog link zou worden 😂

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Mwa die kaart word niet getrokken hier. Vooral mijn schoonfamilie komt al z ...
Fijne schoonzus 😘👍

4 jaar geleden

Reactie op gokce

Slapeloze nachten 😩
Heel herkenbaar! Die buik zit in de weg!! De baby beweegt veel! En heupen doen pijn! Wat een ellende.. Tips zijn welkom 😭

4 jaar geleden

Reactie op ZwangereDaf

Heel herkenbaar! Die buik zit in de weg!! De baby beweegt veel! En heupen d ...
Same here! Mag ik vragen hoeveel weken zwanger je bent? Zoveel pijn in de heupen tijdens de nachten! 😢😩 Door extra magnesium te slikken heb ik in ieder geval geen rusteloze benen of kramp meer maar die heupen.. en het lijkt met de nacht erger te worden. 😔

4 jaar geleden

Reactie op CB.

Same here! Mag ik vragen hoeveel weken zwanger je bent? Zoveel pijn in de h ...
Ik ben 34 +1 en heb ook zoveel last van mijn heupen s nachts. Als ik vd ene zij op de andere zij draai, dan kraakt ook alles binnenin. Kan max 45 min op 1 zij liggen en aanm het eind vd nacht is dat nog maar 20-30 min

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik ben 34 +1 en heb ook zoveel last van mijn heupen s nachts. Als ik vd ene ...
Hier precies hetzelfde, 33+4. Kan geen half uur op 1 kant liggen, zulke zere heupen en dan om moeten draaien... wat een gedoe, au😥

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Hier precies hetzelfde, 33+4. Kan geen half uur op 1 kant liggen, zulke zer ...
Zo herkenbaar! Echt zeer pijnlijk. Nu ook sinds 2 dagen dat mn onderrug mee gaat zeuren 😭

4 jaar geleden

Heeft jullie kleintje ook zo vaak de hik? Voelt nu steeds duidelijker en word er soms gek van 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Heeft jullie kleintje ook zo vaak de hik? Voelt nu steeds duidelijker en wo ...
Ja elke dag wel 1 x , soms 2 of 3x

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Heeft jullie kleintje ook zo vaak de hik? Voelt nu steeds duidelijker en wo ...
Hier elke dag wel en soms vaker op de dag.

4 jaar geleden

Meer een vraag dan echt klagen: mn schoonmoeder zien er niet heel veel, nou is ze wel helemaal gelukkig met de zwangerschap en ze gaat ook oppassen. Nou is het zo dat ze elke keer als we dr zien, kleertjes heeft gekocht voor die kleine. Hartstikke lief maar ze heeft ondertussen dus al 2 pakjes 5 broekjes en 4 of 5 shirts gegeven. Ze pakt het soms niet eens in. We hebben ook al kleertjes van vrienden en andere familieleden gekregen en ik heb zelf eigenlijk nog maar vrij weinig gekocht aangezien we in principe al genoeg hebben en ik het zonde vind om de helft ongebruikt weg te geven. Kan ik tegen haar zeggen dat ik het lief vind maar het zelf ook leuk vind om voor mn eerste kindje te shoppen maar ze dat met al haar cadeautjes eigenlijk een beetje overbodig maakt? 80 procent van wat we nu in de kast hebben hangen is nu door andere gekocht en ik vind het eigelijk een beetje de spuigaten uitlopen.

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Heeft jullie kleintje ook zo vaak de hik? Voelt nu steeds duidelijker en wo ...
Ja inderdaad dagelijks !

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Meer een vraag dan echt klagen: mn schoonmoeder zien er niet heel veel, nou ...
Je kan tegen haar zeggen dat je t ontzettend lief vindt, maar dat de kleine nu al te veel kleertjes heeft een dat t zonde van haar geld is. Ze kan beter het geld opsparen en dan 1x en wat groter cadeau geven, wat je echt nodig hebt. Oud ze kan al vast wat grotere maten lopen, als de kleine 1 jaar oud is. Scheelt jullie dan in de toekomst als de kleine 1 is. Ik zelf koop nu ook al leuke kleertjes voor als mijn ventje 9 mnd a 1 jaar oud is. Koop t nu in de uitverkoop, scheelt volgend jaar weer.