850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Je kan tegen haar zeggen dat je t ontzettend lief vindt, maar dat de klein ...
Ze heeft nu niets bij gelukkig (alsof ze het aanvoelt) 😂 ze vroeg wel hoeveel we al hadden en of we ook al schoentjes en slofjes hadden 😳 heb gezegd dat we dat allemaal al hebben staan (kreeg een rare blik van manlief maar gelukkig zei hij niets 🤭)

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Heeft jullie kleintje ook zo vaak de hik? Voelt nu steeds duidelijker en wo ...
Ja nu al 3 dagen achter elkaar en dan 1x per dag. Vind het wel super grappig hahaha

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Meer een vraag dan echt klagen: mn schoonmoeder zien er niet heel veel, nou ...
Ik zou het open en eerlijk zeggen tegen je schoonmoeder. Ik krijg zelf veel van mijn moeder.. Ook grote maten. Dan zeg ik ook tegen haar dat ze niet zoveel moet kopen. Gelukkig heb ik zelf wel wat kunnen kopen. Ik denk hetzelfde erover als jij en denk dat ik meer moeders dat hebben. Je wilt graag wat kleding voor je kleine kopen 😁 Maarja als mijn moeder niet luistert en de kleine heeft de kleding die ze heeft gekocht amper aan gehad (bijv winterkleding dat past als het lente wordt) dan heeft ze pech. Heb haar gewaarschuwd 😅

4 jaar geleden

Pfff T is weer avond en ik krijg het heel erg benauwd en hoofdpijn. Komt dit bekend voor bij anderen? Morgen afspraak bij vk, ga t toch maar ff aankaarten

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Pfff T is weer avond en ik krijg het heel erg benauwd en hoofdpijn. Komt d ...
De benauwdheid niet maar inderdaad ook vrijwel iedere avond hoofdpijn😣

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik ben 34 +1 en heb ook zoveel last van mijn heupen s nachts. Als ik vd ene ...
Zo naar hè. 😔 Hier inmiddels 36wkn en om de zoveel tijd moet ik weer omdraaien met die hele buik omdat mijn heup zo een zeer doet. En dan inderdaad ook het gevoel alsof er van alles verschiet binnen in. 😣

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Meer een vraag dan echt klagen: mn schoonmoeder zien er niet heel veel, nou ...
Mijn schoonmoeder haalde ook best veel alvast. Ik heb ook gezegd dat ik t heel lief vind ,maar dat we inmiddels best veel hebben en ik het leuk vind om ook zelf wat te halen. Ik heb wel voorgesteld om samen eens te gaan shoppen en dat vond ze ook erg leuk. 🙂

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Pfff T is weer avond en ik krijg het heel erg benauwd en hoofdpijn. Komt d ...
Benauwdheid ken ik en heb ik zelfs gevraagd aan verloskundige. Baarmoeder neemt nu best veel ruimte in en de kleine zit hoog. Als ik moe ben en beetje harde buik krijg, duwt hij nog wat verder omhoog en zit ik een soort van te hijgen. Vervelend, maar verder niks aan de hand

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Meer een vraag dan echt klagen: mn schoonmoeder zien er niet heel veel, nou ...
Herkenbaar. Hier hebben we veel ook gekregen zelfs meubels. Allemaal lief leuk en aardig maar had t graag ook zelf gedaan. Mijn oma is helemaal heppie de peppie en komt dan weer met pakjes en shirtjes aan. Zelfs al een pop voor 2+ 😅 Maar ondanks dat we duidelijk hebben gezegd: zo min mogelijk tuttig en zo min mogelijk plastic speelgoed. Wat krijg je dan als antwoord van schoonfamilie omdat mn partner een nakomertje was dus die van ons vergeleken met neefjes en nichtjes ook: jaaa maar t word ons prinsesje. En mijn familie: jaa eerste (achter) kleindochter dus prinsesje... Zucht. En als je dan zegt nee laat nou komen ze alleen maar met meer aanzetten 😅🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Herkenbaar. Hier hebben we veel ook gekregen zelfs meubels. Allemaal lief l ...
Wij hebben de wagen en de babykamer ook gekregen, maar wel zelf uitgezocht. We kregen een x bedrag van opa en oma en daar hebben we zelf wat van uitgezocht. Mij hoor je daarom niet klagen! Mijn moeder (oma dus) koopt ook regelmatig pakjes, maar ze weet wat ik leuk vind. Idem met mijn nicht, wij hebben dezelfde smaak. Dus best veel cadeau gekregen, maar zelf ook veel gekocht voor als hij wat ouder is.

4 jaar geleden

Lang leve buikgriep als je 36+5 dagen bent. Wat een stuk ellende is dit.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Afgelopen dagen had en heb ik nog steeds een drukkend gevoel met harde buik ...
Ze hebben de afspraak kunnen vervroegen. Ik ben zonet geweest 😁 ben heel benieuwd naar het eindresultaat

4 jaar geleden

Reactie op Roroo

Lang leve buikgriep als je 36+5 dagen bent. Wat een stuk ellende is dit. ...
Oef beterschap, drie weken geleden gehad! Overgeven met een bewegende baby in je buik is een heel nieuwe ervaring, waar je op zich zonder kan.

4 jaar geleden

1 cm ontsluiting in week 35. Wie nog meer? Hoe lang zou het nog duren?

4 jaar geleden

Reactie op Lial

1 cm ontsluiting in week 35. Wie nog meer? Hoe lang zou het nog duren?
Wow nu al! Ben je hier toevallig achter gekomen of was er een reden dat ze dat al checkte? Ik ben bijna 34 weken, geen idee 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Wow nu al! Ben je hier toevallig achter gekomen of was er een reden dat ze ...
Ik had bloedverlies maar geen idee waardoor dus ze gingen alles nakijken.

4 jaar geleden

Pff wat een rotdag.. Vanochtend om 09.30 een aanrijding gehad tegen een aanhangwagen.. ☹️ Verblind door de laaghangende zon.. Nu net pas thuis na al het geregel met de berger, het schadebedrijf, vervangend vervoer regelen en toch maar voor de zekerheid een bezoekje aan het ziekenhuis aangezien ik 35 weken zwanger ben.. Na 2 uur aan de CTG gehangen, bloedonderzoek en een echo de bevestiging gehad dat onze kleine meid gelukkig nergens last van heeft.. Wat een rotdag.. 🥺

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik had bloedverlies maar geen idee waardoor dus ze gingen alles nakijken.
Spannend zeg... voel je al iets van weeen? Zei de verloskundige nog verder iets over hoe nu verder of gewoon afwachten?

4 jaar geleden

Reactie op Lial

1 cm ontsluiting in week 35. Wie nog meer? Hoe lang zou het nog duren?
Spannend!!

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Spannend zeg... voel je al iets van weeen? Zei de verloskundige nog verder ...
Nee totaal niet haha. Ik heb wel regelmatige krampen gehad paar nachten terug, om de 10 minuten. Maar dat heeft nooit doorgezet. Zou volgens de gyn ook nog door de blaasontsteking gekomen kunnen zijn. De 1cm zegt nog niets over wanneer het gebeurt, kan blijkbaar nog even zo mee lopen haha. Dus best irritant nu, bij elke symptoom denk je "ja nu start het" maar nee vals alarm hahahaha