850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Lial

1 cm ontsluiting in week 35. Wie nog meer? Hoe lang zou het nog duren?
Oeh spannend zeg! Ik heb een verhaal van iemand gelezen hier die met 1cm ontsluiting en totale bedrust nog paar weekjes heeft volgehouden. Maar las dat je ook bloedverlies had. Hoop dat het goed gaat met jullie en de kleine!

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Oeh spannend zeg! Ik heb een verhaal van iemand gelezen hier die met 1cm on ...
Ik zat er net ook op te zoeken op Google enzo. Hihi. Zal je zien dat het bij mij ook nog weken duurt 😂. In ieder geval zie ik het maar zo, 1 van de 10 cm zit er al op 😜 Bloed verlies weten ze niet waardoor het kwam. We weten niets een waarvan. Ik ging naar het toilet en toen ik opstond lag er een plensje bloed maar bij afvegen nergens een spoor te bekennen....

4 jaar geleden

Pff wat een rotdag.. Vanochtend om 09.30 een aanrijding gehad tegen een aan ...
Oef, dat is oprecht een rotdag! Nu lekker met de beentjes omhoog, rustig aan doen! Gelukkig dat met jou en de kleine meid alles goed gaat!

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik zat er net ook op te zoeken op Google enzo. Hihi. Zal je zien dat het bi ...
Apart... Toen ik in het ziekenhuis lag was er ook een meid met bloedverlies. Bij haar wisten ze ook niet waardoor het kwam. Dat klopt 10% zit er al op 😅

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Nee totaal niet haha. Ik heb wel regelmatige krampen gehad paar nachten ter ...
Dat snap ik! Ja ik las eerder dat je soms nog een paar weken loopt met 1cm dus hoeft niks te zeggen inderdaad. Ach dat is iig al 1cm die je hebt gehad 😉

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Apart... Toen ik in het ziekenhuis lag was er ook een meid met bloedverlies ...
Ja toevallig vanmiddag naast me ook 1 met bloedverlies zonder reden. Heb het paar maanden geleden ook 1 keer gehad. En eerst schrok ik omdat mn bloeddruk te hoog was de baby's hartslag was te hoog en ik had eiwitten in urine. Dus ik zag alle doemscenarios alweer voor me. Maar dat was een blaasontsteking dus en de stress waarschijnlijk....

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ja toevallig vanmiddag naast me ook 1 met bloedverlies zonder reden. Heb he ...
Ik heb al m'n hele zwangerschap bloedverlies en nog elke dag wat in een inlegkruisje. Nooit een oorzaak voor gevonden, kan echt van alles zijn waar de baby niks van merk. Bij mij denken ze aan poreuze baarmoedermond 😅 dus zou me niet teveel zorgen maken als je verloskundige dat ook niet doet🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Pff wat een rotdag.. Vanochtend om 09.30 een aanrijding gehad tegen een aan ...
Dat is wel echt een rotdag! Gelukkig is alles in orde met je kleine meid. Nu maar even lekker relaxen heb je wel verdiend met zo’n dag

4 jaar geleden

Reactie op Lial

1 cm ontsluiting in week 35. Wie nog meer? Hoe lang zou het nog duren?
🙋‍♀️ bijna 34 weken nu, maar met 32 weken 1 cm ontsluiting gemeten!

4 jaar geleden

Reactie op Lial

1 cm ontsluiting in week 35. Wie nog meer? Hoe lang zou het nog duren?
Hier zo, bijna 36weken en 2cm ontsluiting. Ik schrok me rot, ik was er niet echt op voorbereid 😅 maar dit wil niets zeggen natuurlijk. Het kan voor vandaag zijn maar evengoed pas voor over 2 of 3 weken. Ik heb nu wel platte rust gekregen ze zou toch nog best een weekje moeten blijven zitten. Ik vind het zo spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Hier zo, bijna 36weken en 2cm ontsluiting. Ik schrok me rot, ik was er niet ...
Spannend! Platte rust vanwege je ontsluiting? Mij hebben ze niks gezegd 🤔

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Spannend! Platte rust vanwege je ontsluiting? Mij hebben ze niks gezegd 🤔
Klopt, dan zou ze meer kans hebben om te blijven zitten. Of het nu effectief gaat helpen? Geen idee! Wel lijkt me logisch dat je niet meer al te zware klusjes gaat uitvoeren of heftige dingen gaat tillen.

4 jaar geleden

Mijn zus is ook zwanger en is 4 maanden na mij uitgerekend. Nu ben ik dus al bezig om voor haar een babyshower te organiseren omdat ik zelf over 2 weken ong uitgerekend ben en daarna natuurlijk wat minder tijd zal hebben. Ik word gillend gek van de zus van haar partner ! Wat een zeur is dat zeg. Ze wil de babyshower van mijn zus al met 27 weken doen want dan kan zij sowieso. Terwijl dat geen optie is omdat mijn zus het die maand al super druk heeft. April kan zij 1 datum misschien... en de week erop kan iedereen behalve zij... nu wil ze dus die babyshower op de dag dat de “missschien” kan. Met als risico dat er 3 mensen niet zijn ipv dat alleen zij er niet is. Wat zouden jullie doen ? Want ze blijft maar commentaar leveren.

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Mijn zus is ook zwanger en is 4 maanden na mij uitgerekend. Nu ben ik dus a ...
De datum doen die iedereen kan 🤣 als ze het zo belangrijk vind kan ze misschien regelen dat ze er toch bij kan zijn.

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

De datum doen die iedereen kan 🤣 als ze het zo belangrijk vind kan ze miss ...
Dat mens is zo slecht voor mijn hormonen 😂

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Dat mens is zo slecht voor mijn hormonen 😂
😂😂 Babyshowers zijn altijd drama. Altijd wel iemand die mauwt. Laat staan met die hormonen erbij

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Mijn zus is ook zwanger en is 4 maanden na mij uitgerekend. Nu ben ik dus a ...
Kiezen voor de datum dat de meeste personen kunnen! Als iemand er écht bij wilt zijn, zal diegene alles bewerkstelligen dat die er bij kan zijn, toch? ;-)

4 jaar geleden

Reactie op CB.

Kiezen voor de datum dat de meeste personen kunnen! Als iemand er écht bij ...
Ja dat zou je zeggen ... nu zeggen super veel mensen ja maar dat is wel haar schoonzusje... Maarja mijn zus heeft niks met haar ... en ze verwacht dat we dan gewoon 2 vriendinnen van mijn zus afzeggen voor haar. Al met al ben ik dus altijd de boeman ...

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Mijn zus is ook zwanger en is 4 maanden na mij uitgerekend. Nu ben ik dus a ...
Als ze er echt belang bij heeft regelt ze wel wat dat ze wel kan. Jezus nu al gezeur over iets wat in april moet plaats vinden😂 Tis net de belastingdienst we maken het u niet makkelijker alleen moeilijker 🥴🤣

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Ja dat zou je zeggen ... nu zeggen super veel mensen ja maar dat is wel haa ...
Dan is het toch simpel? Schoonzus kan niet, je zus heeft zoiezo al niet zoveel met haar zeg je. Babyshower draait om je zus, en die vind het belangrijker dat haar vriendinnen erbij zijn dan haar schoonzus. En haar lekker laten zeuren..