850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Mijn zus is ook zwanger en is 4 maanden na mij uitgerekend. Nu ben ik dus a ...
De dag dat de meeste kunnen plannen. Draait niet om haar en anders moet ze de babyshower zelf maar regelen zou ik zeggen. Jullie hebben beide genoeg aan je hoofd dan zo'n zanik

4 jaar geleden

Zijn hier ook dames die het gevoel hebben alsof de kleine eruit komt na een tijdje op de bank te zitten en als je dan gaat plassen het gevoel alsof de baby eruit komt hangen???

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Zijn hier ook dames die het gevoel hebben alsof de kleine eruit komt na een ...
Heel erg hahaa alles lijkt ook gezwollen, verloskundige zegt dat het komt omdat ze al heel diep in het bekken ligt dus is positief hahaa maar naar gevoel blijft het wel haha

4 jaar geleden

Reactie op Kim1992

Heel erg hahaa alles lijkt ook gezwollen, verloskundige zegt dat het komt o ...
Ja Precies! Ben soms echt bang dat ik weeën niet door heb en ineens beval 😂 soms hoor ik van die verhalen dus krijg dan de schrik hahaha

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ja Precies! Ben soms echt bang dat ik weeën niet door heb en ineens beval � ...
Hahaa je hoort de verhalen wel eens idd maar denk dat we de weeën wel gaan merken en her ons niet gespaard blijft 🙊🤭

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Zijn hier ook dames die het gevoel hebben alsof de kleine eruit komt na een ...
Heb het vooral tijdens wandelen

4 jaar geleden

37+4 vandaag.... en ik ben er zooooo klaar mee!! Alles doet zeer, niks lukt meer, veel harde buiken, voorweeen al aardig wat gehad maar zet niet door... Ik hoop zo dat de kleine man snel komt!

4 jaar geleden

Reactie op SanneT

37+4 vandaag.... en ik ben er zooooo klaar mee!! Alles doet zeer, niks luk ...
Hier precies hetzelfde! Ook 37+4 en veel harde buiken. Gister avond met 8 minuten er tussen .... vanmorgen weer rustig ... 😪 deze avond weer veel harde buiken.

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Hier precies hetzelfde! Ook 37+4 en veel harde buiken. Gister avond met 8 m ...
Hoe time je die harde buiken?

4 jaar geleden

Reactie op jsg

Hoe time je die harde buiken?
Met de app Storky

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Hier precies hetzelfde! Ook 37+4 en veel harde buiken. Gister avond met 8 m ...
Ik heb 's avonds ook veel harde buiken 🤔 overdag een paar, maar voornamelijk' s avonds. Iemand idee waardoor? Misschien toch overdag te veel gedaan?

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ik heb 's avonds ook veel harde buiken 🤔 overdag een paar, maar voornameli ...
Ik heb geen idee. Gister niet fit geweest dus eigenlijk heel de dag op de bank gelegen dus teveel kan ik zeker niet gedaan hebben 😅 Misschien activiteit van de kleine als ze heel de dag druk is geweest.

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Zijn hier ook dames die het gevoel hebben alsof de kleine eruit komt na een ...
Jep. Vooral als ik gezeten heb en op sta. Zo'n raar gevoel in mijn bekken. Denk dat het met indalen te maken heeft bij mij.. 😅

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Ik heb geen idee. Gister niet fit geweest dus eigenlijk heel de dag op de b ...
Zou ook kunnen inderdaad. Ik heb wel gehoord dat je ook harde buiken van de dag ervoor kan krijgen.. Ik heb wel in het ziekenhuis gemerkt dat een strakke band (van de scan) ook harde buiken of menstruatie achtige pijn kan veroorzaken. Ik draag voornamelijk panty's, maarja die voelen niet strak aan.. En uit doen helpt niet om de harde buiken te stoppen.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Zou ook kunnen inderdaad. Ik heb wel gehoord dat je ook harde buiken van de ...
Het zal toch afwachten zijn wanneer de kleine komt. Was wel fijn geweest als je weet wanneer de kleine komt 😂 dat afwachten ben ik niet zo goed in.

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Met de app Storky
Bedoel eigenlijk meer hoe voel je dat die harde buiken op een volgen. Heb zelf met regelmaat harde buiken, maar heb vaak gevoel dat ze gewoon aanhouden.. soms gaat over met voorover buigen of liggen, maar soms blijft zo strak staan. Ik geloof niet dat ik echt zou weten wanneer ik moet gaan timen dan..

4 jaar geleden

Misschien een stomme vraag maar kan iemand mij vertellen hoe weeën aanvoelen? Heb al de hele dag last van harde buiken en en een heel vervelend gevoel in mijn onderrug en buik, alsof de zwaartekracht eraan trekt... Heel zwaar onderbuik gevoel niet echt prettig

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Misschien een stomme vraag maar kan iemand mij vertellen hoe weeën aanvoele ...
Ik heb vandaag precies hetzelfde. Heb de vk gebeld en zij zei dat ik misschien iets teveel gedaan heb vandaag een dat ik nu mijn rust moet pakken.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Misschien een stomme vraag maar kan iemand mij vertellen hoe weeën aanvoele ...
Zo voelde bij mij de indalingsweeën. Een gevoel dat het allemaal naar beneden geduwd wordt

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Zo voelde bij mij de indalingsweeën. Een gevoel dat het allemaal naar bened ...
Ze ligt al ingedaald... Dat was vorige week al te zien op de echo... Daarom vroeg ik me ook af of dit nou weeën zijn