850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ze ligt al ingedaald... Dat was vorige week al te zien op de echo... Daarom ...
Indalen kan in etappes (en ja dus nog lager dan je denkt hahaha). Bij mij heb ik dit 3 keer gehad, indalingsweeen in 2 weken tijd

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Misschien een stomme vraag maar kan iemand mij vertellen hoe weeën aanvoele ...
Ik heb geen idee aangezien het men eerste is. Gynaecoloog zei me wel dat er een regelmaat in zit in weeën en je dat echt wel door zou hebben. Ik heb last van voorweeën en ook dat gevoel dat jij beschrijft enkel zijn deze niet regelmatig en houdt het na een tijdje weer op. Gistere had ik een hele dag een harde buik zelfs naar het pijnlijke toe maar uiteindelijk gewoon in slaap gevallen. Toen ik wakker werd was alles weer rustig.

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Ik heb geen idee aangezien het men eerste is. Gynaecoloog zei me wel dat er ...
Bij mij duurt dit nou 2 dagen achter elkaar... Geen rust, niet kunnen slapen daardoor nu ook weer heel erge steken die al de hele nacht aanhouden en kotsmisselijk

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Indalen kan in etappes (en ja dus nog lager dan je denkt hahaha). Bij mij h ...
Nog lager?! 😳 Heb het gevoel dat ze als ik op de wc zit en te hard druk dat ze er dan uitkomt🙈😂 voel haar echt al heel laag bij mijn schaambotje zitten😳

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nog lager?! 😳 Heb het gevoel dat ze als ik op de wc zit en te hard druk da ...
😂ja dat heb ik dus ook hahahahaha

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Bij mij duurt dit nou 2 dagen achter elkaar... Geen rust, niet kunnen slape ...
Dan zou ik toch even de vk bellen 😰

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Bij mij duurt dit nou 2 dagen achter elkaar... Geen rust, niet kunnen slape ...
Ik zou dan inderdaad toch maar eens bellen.

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Ik zou dan inderdaad toch maar eens bellen.
Heb je de vk gebeld? Wat zeiden ze?

4 jaar geleden

Vannacht gedroomd dat ik ineens het hoofdje voelde uitsteken en dat ik als de sodemieter mn panty en jurkje uit moest doen omdat mn baby er ineens geboren werd. Terwijl ik alleen thuis was. En was flabbergasted dat ik niet echt wat gemerkt had. 🙈🙈😅

4 jaar geleden

Even een update na alles eruit gekotst te hebben en ook diarree gehad te hebben, toch 2 broodjes kunnen eten en een verse smoothie weg kunnen werken, net heerlijk gedouched, heb nu geen hoofdpijn meer alleen nog een rommelende buik☺️

4 jaar geleden

Goedemorgen dames, Ik ben 34+4 weken zwanger van de 2e. Maar de afgelopen dagen krijg ik steken(oefenweeen denk ik🤔), de baby zijn schopjes zijn pijnlijk en harde buiken. Mn bekken doen pijn en ook mijn stuitje. Sinds een week krijg ik dus op verschillende plekken last van die steken(rug,in mn vagina en mijn buik boven en beneden, het verplaatst zich dus. Is dit een voorbode dat de bevalling eerder opgang zal komen? Bij de eerste zwangerschap had ik hier geen last van en ik weet ook dat elke zwangerschap anders is. Ook heb ik enorm veel last vab maagzuur en daar heb ik omprazole capsules voorgeschreven gekregen. Af en toe krijg ik ook buikpijn omdat ik ook last heb van obstipatie, daar gebruik ik ook wat voor. Af en toe misselijkheidsklachten. Toch kan ik het niet helpen dat ik me een beetje zorgen maak hierover. Ik ben 26 februari uitgerekend. Wie o wie heeft hier ervaring mee?

4 jaar geleden

Reactie op Shanice van de Veer

Goedemorgen dames, Ik ben 34+4 weken zwanger van de 2e. Maar de afgelopen ...
Op internet heb ik gelezen dat indaling geen voorteken is voor een bevalling eerder of later. Er is geen verband te leggen tussen indaling en bevallen. Voor de rest weet ik niet wat voortekenens kunnen zijn voor bevallen, ik ben nu namelijk zwanger van mijn eerste. Merkte mijn harde buiken geen eens in het begin 😅 de steken en bekkenpijn zijn wel symptomen die ik herken en wel indaling van de kleine. Obstipatie heb ik ook afgelopen dagen veel last van.. Hierdoor heb ik ook meer last van harde buiken. In het ziekenhuis hebben ze aangegeven dat ophouden van plas en dat andere (😁) harde buiken kan geven. Hoop dat je er iets aan hebt hihi

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Even een update na alles eruit gekotst te hebben en ook diarree gehad te he ...
Misschien een virusje? Nu nog een rommelende buik van honger, baby of darmen?

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Misschien een virusje? Nu nog een rommelende buik van honger, baby of darme ...
Net VK aan de telefoon gehad en zij zegt ook dat het klinkt als een virusje... Moet het in de gaten houden en goed blijven drinken en proberen te eten, komt het vanavond/vannacht/morgenochtend weer terug dan kan ik altijd nog langskomen

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Net VK aan de telefoon gehad en zij zegt ook dat het klinkt als een virusje ...
Bij mij helpt roosvicee laxo en rauwe groente voor de obstipatie. Niet volledig, maar zover het helpt, blijf ik het gebruiken haha. Ik vond het wel enorm irritant toen ik last had van mijn buik. Later bleek het obstipatie te zijn, maar je blijft wel denken wat als het de kleine is of zwangerschapsvergiftiging ofzo 😅 je wilt je geen zorgen maken, maar het gaat wel om je kindje haha. Hoop dat het een virusje was en over is 😘

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Op internet heb ik gelezen dat indaling geen voorteken is voor een bevallin ...
Hihih dank je wel!! Jaa hier heb ik zeker wat aan!

4 jaar geleden

Even een vraagje aan de moeders hier die werken... Het is voor mij totaal nieuw.. Ze hebben bij mij op het werk nooit met me besproken hoe ik het ga doen na de bevalling, is dat normaal of hoorden ze dat al met mij te bespreken vóór ik met verlof ging? Want ik ga echt niet meer fulltime werken zodra de kleine er is... En voor kinderopvang staat een wachtlijst hoorde ik... Help!!

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Even een vraagje aan de moeders hier die werken... Het is voor mij totaal n ...
Ik heb het zelf aangegeven dat ik niet meer fulltime terug kom. Oppas is al geregeld. En als ik bevallen ben heb ik nog een afspraak op het werk om alles precies te bespreken.

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Ik heb het zelf aangegeven dat ik niet meer fulltime terug kom. Oppas is al ...
Okee goed om te horen, ja ik weet alleen dat mijn contract eind juni afloopt en dan zou het officieel een vast contract moeten gaan worden... Maar ja ik ga echt geen 40 uur meer werken🙈

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Okee goed om te horen, ja ik weet alleen dat mijn contract eind juni afloop ...
Nee snap ik. Dat wil ik ook niet. Ik weet niet wat voor een band je met je werkgever hebt. Misschien kan je het alvast bespreken. Ik heb gelukkig een hele fijne werkgever.