850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Neryase

Pff echt zo vervelend! Hoe lang kunnen ze bezig zijn hé 😉ik snap het ook n ...
Of hij repareert de muur en blijkt het niet goed te zijn... Kan hij weer overnieuw beginnen 😂

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Hey even off topic maar ik zag je naam en vroeg me af of jij degene bent di ...
Haha ja klopt, nog steeds mn beste vriendin. Ben nu wel heel benieuwd wie jij bent ;)

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Hier is het inderdaad over gegaan... Nou heb ik de advocaat gesproken en v ...
Wat klote zeg! Maar inderdaad ben je waarschijnlijk beter af! Wat voor winkel heb je gewerkt?

4 jaar geleden

Reactie op michelletaal

Wat klote zeg! Maar inderdaad ben je waarschijnlijk beter af! Wat voor wink ...
Ik werkte in een lunchroom.

4 jaar geleden

Reactie op michelletaal

Haha ja klopt, nog steeds mn beste vriendin. Ben nu wel heel benieuwd wie j ...
Ik heb je op fb een prive berichtje gestuurd 😅🤭

4 jaar geleden

Reactie op Neryase

Mag ik even klagen over mijn buurman die heel goed weet dat ik over een paa ...
Zou gewoon klagen bij je buurman. niks zo engs als een zwangere hysterische vrouw 😜 ik klaag hier in de buurtapp ook gewoon over alles hoor 😬 maar dat is meer dat ik me er al jaren aan dooderger en nu de druppel is met quote" dan ben ik maar het kutwijf van de straat, interesseert mij ook al geen ene -&#'&# meer " 😬

4 jaar geleden

Ik wordt gestoord van al die artsen verloskundigen en mensen die denken je eerst maanden o gerust te maken en dan nu vandaag ermee komen, nee hoor alles prima😳 Begrijp me niet verkeerd, ben heel erg blij en opgelucht dat alles goed is. Maar stel je er maanden op in dat niet goed is keizersnede ect ect.... iets met, even kop omzetten en weer doorgaan 👌🏼

4 jaar geleden

In het begin van de zwangerschap had ik zoals vele ontzettend veel last van pijnlijke/gevoelige borsten. Rond week 12 werd dit minder tot het op een gegeven moment helemaal verdween. Sinds vorige week heb ik geregeld steken in mijn borsten (aantal x per dag en houdt niet een hele dag aan) iemand een idee of dit eventueel met melkproductie te maken heeft of een andere reden? Ik heb wel al enige tijd lekkende borsten. Aanstaande donderdag moet ik op controle bij de gynaecoloog en ga ik dit ook voorleggen.

4 jaar geleden

Sorry hoor... maar die nachten... klaarwakker en zweten een otter terwijl ik het niet eens warm heb... snachts 2 x wc ondergoed verwisselen en daarna zo'n vies klam bed in moeten stappen.. om daarna als je eindelijk weer ligt, snel omhoog te moeten komen omdat je anders maagzuur in je giegel hebt want er zit een boertje dwars... Gister avond bijna de slappe lach omdat het gvd net lijkt alsof we op duinrell kamperen met al dat geboer de hele avond... ohja, door hormonen gaat de slappe lach ook standaard over naar een huilbui, meer mensen daar last van? 🧐

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Sorry hoor... maar die nachten... klaarwakker en zweten een otter terwijl i ...
Jup herkenbaar😅

4 jaar geleden

Nou zit ik dan.. Sinds kwart over 8 gisteravond in het ziekenhuis. Ik heb een blaasonsteking opgelopen. Heel veel harde buiken erdoor gewoon zo erg dat me ribben pijn doen. Geen onsluiting gelukkig. Gestart met een antibiotica kuur. Hopelijk mag ik aan het eind van deze dag wel gewoon na huis en de kuur daar voort zetten. Heb helemaal niet kunnen slapen door de pijn. Me ogen branden vreselijk ook omdat het niet eens lukt om in slaap te vallen🤕😵

4 jaar geleden

Reactie op Shanice van de Veer

Nou zit ik dan.. Sinds kwart over 8 gisteravond in het ziekenhuis. Ik heb e ...
Heel veel beterschap toegewenst. Hoop dat je thuis de kuur verder voor kan zetten en snel over is

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Heel veel beterschap toegewenst. Hoop dat je thuis de kuur verder voor kan ...
Dank je wel Nadtja! Ik hoop het ook. Vooral ook dat hij nog even blijft zitten. Ben 35 weken vandaag.

4 jaar geleden

Reactie op Shanice van de Veer

Nou zit ik dan.. Sinds kwart over 8 gisteravond in het ziekenhuis. Ik heb e ...
Ach, wat vervelend zeg! Hopelijk ben je inmiddels thuis en kun je weer een beetje bijtanken! Heel veel beterschap en succes met de laatste loodjes..

4 jaar geleden

Reactie op Nprins89

Ach, wat vervelend zeg! Hopelijk ben je inmiddels thuis en kun je weer een ...
Jaa ik ben inmiddels thuis en ik mag de antibiotica thuis voort innemen😌🙏♥dank je wel!

4 jaar geleden

Wat een nacht... nog niet eerder deze pijn gehad. Scherpe pijn en kramp in m'n buik, bovenbenen en rug 😅. Nam na een tijdje wel weer af en kwam een paar x terug. Gelukkig stopte het na 2 uurtjes. Ik ben nu bijna 35 weken, anderen die hier ook last van hebben? Als ik op internet kijk klinkt het als voorweeën

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Wat een nacht... nog niet eerder deze pijn gehad. Scherpe pijn en kramp in ...
Ik heb het op 34 weken een hele dag gehad, sochtends dacht ik: jep ik ben er klaar voor als dit het is. Tegen savonds zat ik er helemaal door. Mentaal en fysiek. Super moe, ik droeg mijn buik in mijn handen zodat die minder pijn zou doen... We waren op de kraamafdeling voor de rondleiding (die ik in de rolstoel heb moeten volgen) en dan daarna toch maar even aan de monitor gelegen... NIETS TE ZIEN VAN WEEËN ACTIVITEIT! Bleek dat ik gewoon een magnesium pilletje moest nemen.. En zowel mentaal en fysiek kwam ik er weer bovenop..

4 jaar geleden

Reactie op JVH

Ik heb het op 34 weken een hele dag gehad, sochtends dacht ik: jep ik ben e ...
Waar is de magnesium dan voor?

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Wat een nacht... nog niet eerder deze pijn gehad. Scherpe pijn en kramp in ...
Klinkt ook als indalingsweeën :)

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Wat een nacht... nog niet eerder deze pijn gehad. Scherpe pijn en kramp in ...
Ik had vannacht precies hetzelfde! Vandaag 35 weken. Dacht even dat het al zover was.