850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Mama Mia, nou weer "wat draag je laag zeg". Ja dus? Lekker comfortabel hoor ...
Schilderen mag wel hoor met een raam open/voldoende ventilatie.

4 jaar geleden

Weer eens even een berichtje van mij... Gisteren last van bloedverlies en wat harde buiken gehad, dus ik de verloskundige gebeld en die kwam langs werd uiteindelijk toch naar het ziekenhuis gestuurd voor de zekerheid helaas een nachtje moeten blijven vanwege bloedverlies... Nu net thuis en moet helaas de rest van de zwangerschap heel rustig aan gaan doen 😑

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Weer eens even een berichtje van mij... Gisteren last van bloedverlies en w ...
Jeetje dat is echt kut! Ik hoop dat je de rust ook kunt pakken. Sterkte Meis!

4 jaar geleden

30 weken zwanger. Zo moe en niet kunnen slapen. Zit al continue te draaien nu ook last van maagzuur onrustige benen. Ben weer op de bank beland voor de tv. Wie is er nog wakker?

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Jeetje dat is echt kut! Ik hoop dat je de rust ook kunt pakken. Sterkte Mei ...
Dat zit wel goed hoor, mijn vriend zorgt daar wel voor😅 en wat werk betreft, mag de komende week sowieso ff niet werken en daarna is het gewoon aankijken hoe of wat... Ga sowieso wel eerder met verlof nu, moest rekening houden met vroeggeboorte zeiden ze dus

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

30 weken zwanger. Zo moe en niet kunnen slapen. Zit al continue te draaien ...
Ik ben bijna 30 weken en heb elke nacht hetzelfde. Ik heb nu malox gekregen van de apotheek voor maagzuur.

4 jaar geleden

Soms steken diep van binnen richting de vagina of billen. Wie weet wat dat inhoudt of heeft het ook??

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Soms steken diep van binnen richting de vagina of billen. Wie weet wat dat ...
Kan te maken hebben met een vorm van bekkeninstabiliteit.. zelf heb ik Ischias, pijn door de bil. Als je er erg last heb hebt kun je even naar een bekkenfysio om te kijken of het daaraan ligt.

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Soms steken diep van binnen richting de vagina of billen. Wie weet wat dat ...
Dat is bekkeninstabiliteit heb ik helaas ook zeker de linkerkant

4 jaar geleden

Babyshoppen met mijn man is echt verschrikkelijk!! Echt helemaal niet leuk gewoon🙃shoppen in het algemeen ook oor

4 jaar geleden

Reactie op Shanice van de Veer

Babyshoppen met mijn man is echt verschrikkelijk!! Echt helemaal niet leuk ...
Wattan? Vertel?

4 jaar geleden

Reactie op MarjoleinSt

Even een vraagje. Heb sinds week 20 pijn in de rechter bovenbuik mn tijdens ...
Ik heb dat ook! Alleen ook met staan en zitten 😕 bij mij weten ze het ook niet, volgende week naar de huisarts om te bespreken. Voelt het bij jou ook doof, dat het gaat tintelen? Ben morgen 29 weken en heb het sinds een week of 2.. bij mij helpt momenteel als de pijn eenmaal begonnen is, alleen plat op mijn rug liggen..

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Dat is bekkeninstabiliteit heb ik helaas ook zeker de linkerkant
Volgens mij hoeft dat niet perse bekkeninstabiliteit te zijn... t heeft te maken met je hormomen

4 jaar geleden

Reactie op Melin88

Volgens mij hoeft dat niet perse bekkeninstabiliteit te zijn... t heeft te ...
Bekkeninstabiliteit heeft soieso te maken met hormonen dus ligt samen

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

Bekkeninstabiliteit heeft soieso te maken met hormonen dus ligt samen
Ja dat klopt. Alleen heb ik soms ook die steken maar geen bekkeninstabiliteit. Dat bedoel ik er mee. Dat als je steken hebt, het niet direct bi is :)

4 jaar geleden

Ja dat hoeft niet perse ben bij de kine geweest en ze zei dat het allemaal samen ligt schaambeen en vanachter onderaan en de heupen x

4 jaar geleden

Reactie op fatiha28

30 weken zwanger. Zo moe en niet kunnen slapen. Zit al continue te draaien ...
Hier ook onrustige benen en slapeloze nachten. Tip tegen maagzuur: omeprazol 20mg. Ik krijg het op recept van de gynaecoloog maar is ook verkrijgbaar bij o.a. Kruidvat en trekpleister. ‘ s ochtends innemen .

4 jaar geleden

Reactie op Emmy-24

Hier ook onrustige benen en slapeloze nachten. Tip tegen maagzuur: omeprazo ...
Dit mag niet zonder recept rennies en gaviscon wel

4 jaar geleden

Reactie op bam4

Dit mag niet zonder recept rennies en gaviscon wel
Mijn verloskundige raadde dit ook aan als de rennie of ga is in niet meer zou helpen, is bij de betere drogist of apotheek te krijgen zonder recept

4 jaar geleden

Nog meer zwangere dames met jeukende tepels? Ik word er gek van!! Smeer ze 2 x pd in met olie ... helpt geen zak 😔 iemand gouden tip?