850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Ik had een blaasontsteking, en ab kuur zorgde voor extra 💩. Het vele plass ...
Nou klinkt ongeveer als wat ik ook had. Ik hoop dat dit gauw over is. De laatste loodjes wegen inderdaad het zwaarst dus nog even volhouden. 🙏♥

4 jaar geleden

Reactie op bam4

langs de ene kant begrijp ik hun wel, maar jou gevoel begrijp ik ook... Ze ...
Hier idem, dichtst bijzijnde ziekenhuis 30 min rijden. En ja idd het wordt zwaarder aan het einde maar niet onoverkomelijk. En anders moet je moeder maar aan het einde het vervoer richting jou pakken ipv andersom.komt vast allemaal goed.

4 jaar geleden

Vandaag vanuit huis geregeld met mijn werk dat ik ipv 40 naar 32 uur ga. Met als opmerking dat als ik meer nodig heb dit ook direct aangeef. Allemaal geregeld. Komt mijn partner thuis: gaat niet goed met het bedrijf, staat te koop en als dat binnen een bepaalde periode niet word verkocht zijn we failliet. En dan mag ik mij niet druk maken....

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Vandaag vanuit huis geregeld met mijn werk dat ik ipv 40 naar 32 uur ga. Me ...
ja alles komt goed... je kindje heeft voornamelijk liefde nodig... weet niet in welke branches hij kan werken... anders jij 40 hij huisvader? In veel branches zijn er tekorten... denk positief!

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Vandaag vanuit huis geregeld met mijn werk dat ik ipv 40 naar 32 uur ga. Me ...
Heel fijn nieuws nu... Misschien bespreken op je werk? Collega van mij heeft toen aangegeven dat ze uit elkaar gingen en ze meer uren wilde. Zij heeft uiteindelijk meer uren maar ook hoger salaris gekregen.

4 jaar geleden

Reactie op bam4

ja alles komt goed... je kindje heeft voornamelijk liefde nodig... weet nie ...
Hij verdient meer en kan meer verdienen dan ik. Zelf ben ik "slechts" productiemedewerker printing. En om eerlijk te zijn hij en huisvader.... Dan heb ik naast mn werk nogsteeds het huishouden te doen 😅

4 jaar geleden

Wij zitten dus in een verbouwing (ja dat is geen lekkere timing als je uitgerekend bent) maar nu durfde een vriendin te vragen of ik nog wel zin had in de baby!!! Want ik had het zo vaak over klussen iov de baby. Naaaaaajaaaa zeg wat denken mensen soms wel niet? Alsof ik mn baby niet meer wil, en alsof zij weet hoe veel ik wel niet over de baby praat tegen mn man. Ik was echt gewoon beledigd met die vraag!

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Wij zitten dus in een verbouwing (ja dat is geen lekkere timing als je uitg ...
🙄🙄Kan ik me voorstellen🤦

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Vandaag vanuit huis geregeld met mijn werk dat ik ipv 40 naar 32 uur ga. Me ...
Heel herkenbaar dit helaas... Bedrijf waar ikzelf werk wordt overgenomen per 1 feb, dus mijn baan verdwijnt en na mijn verlof ben ik dus werkeloos, en bij mij vriend op het werk gaat het financieel niet goed, dus weten niet hoe dat gaat lopen. Ik snap dat je je druk maakt hoor. Ik heb het nu los kunnen laten maar dat komt ook omdat ik het nu al een tijd weet natuurlijk. Hopelijk kan hij bij t bedrijf blijven als het verkocht wordt of vindt hij gauw iets nieuws, succes ermee!

4 jaar geleden

39+2, smiddags uitgeput en snachts kan ik de slaap niet vatten 😴 maagzuur is killing me, geen houding weten te geven, vent snurkt ook te hard 😂 soms kan ik niet lopen van de pijn echt ik ben er al klaar mee hoor 🙈 dochterlief werd met 40+6 gehaald middels een keizersnede.. Nu word ik 4 februari ingeleid dus hopelijk normale bevalling 🤞🏼nog een paar nachtjes "slapen" jeeej!

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Hij verdient meer en kan meer verdienen dan ik. Zelf ben ik "slechts" produ ...
bijscholing poetsen ;-)... komt echt wel goed uiteindelijk... maar stressloos zou ik het niet kunnen noemen...

4 jaar geleden

Reactie op Irene Maria

39+2, smiddags uitgeput en snachts kan ik de slaap niet vatten 😴 maagzuur ...
Hier nog 1. Probeer rechtop te slapen, maar dat is echt niet te doen. Steeds maagzuur of misselijk als ik ga liggen of op m’n zij draai. Het lijkt met de weken erger te worden. Al 2 x in het ziekenhuis proberen te slapen, maar zelfs daar krijgen ze me niet fatsoenlijk onder zeil. 🙈🙈 Ik ben moe... maar hopelijk ben ik er bijna. Maandag 40 weken

4 jaar geleden

Reactie op Irene Maria

39+2, smiddags uitgeput en snachts kan ik de slaap niet vatten 😴 maagzuur ...
Ik ook 4 februari! Sterkte Meis! Ik tel ook af. Had niet nog een week moeten duren ik slaap ook niet, veel pijn ook.

4 jaar geleden

Ik ook maandag 40 weken! Succes meiden, ik ben benieuwd :)

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Ik ook maandag 40 weken! Succes meiden, ik ben benieuwd :)
Haha hier ook maandag 40 weken💪🏻

4 jaar geleden

Reactie op DanielleJ

Hier nog 1. Probeer rechtop te slapen, maar dat is echt niet te doen. Ste ...
Mijn heupen doen zo'n pijn!!! Hou t 30 min vol en dan moet ik draaien...als dat al lukt want de kramp in mijn heupen is niet normaal meer sinds de kleine is ingedaald. Mensen tips tegen de pijn???

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Mijn heupen doen zo'n pijn!!! Hou t 30 min vol en dan moet ik draaien...als ...
Nee helaas heb het ook. Ik jammer van de pijn en enige wat ik dan doe is soort van rechtop met 3 kussens in mn rug verder slapen... tot mn zitbeentjes ook diezelfde pijn hebben maar dat duurt wat langer meestal

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Nee helaas heb het ook. Ik jammer van de pijn en enige wat ik dan doe is so ...
Ja ik jammer ook vd pijn. Lig met kussentjes, zonder kussentjes, niks helpt. Op mijn rug ligt het lekkerst, alleen hou ik dat maar 2 min vol en dan krijg ik ademnood. T zijn de laatste loodjes, nog ff volhouden, maar wil gewoon n nachtje lekker slapen (sinds 9 nov niet meer door kunnen slapen zonder pijn). Maar sinds deze week is het echt drama!!!

4 jaar geleden

Mag ik nog even klagen. We hebben dus verbouwing, mn schoonfamilie klust heel lief door hier. Ik ben dus gestript en zit met weeën af te wachten. Ik zit dus beetje terug getrokken, maar wel met de schoonfamilie over de vloer. Nu is het etenstijd en besluiten ze hier eten te bestellen en de avond door te gaan. Ik zei net tegen mn vriend, waar wat familie bij stond, dat ik graag ook wel rust wil voor als het vannacht door zet... hij doet er niks mee, want zegt gewoon dat ie door gaat tot uur of 10. Ik kan wel janken. Ik wil gewoon met mn vriend bankhangen, ontspannen etc..... Maar ik eindig dus alleen op de bank terwijl de rest maar klust.... Ik wil gewoon ontspanning.

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Mag ik nog even klagen. We hebben dus verbouwing, mn schoonfamilie klust he ...
Dat snap ik heel goed. Mijn man gaat lekker elke vrijdagavond borrelen met collega's terwijl ik hier alleen thuis zit... Al heel de dag. En dan heb ik nog geen eens de weeën die jij al hebt! Ik dacht wel dat hij wellicht de verbouwing zover mogelijk af wil hebben voordat de kleine komt?! Weet niet of je vriend een prater is daarover? Wellicht bespreken als schoonfamilie weg is. Wil bij nog wel eens helpen